Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Радіовиробництво

(джерело – http://www.kakprosto.ru/kak-114345-kak-sozdat-radioperedachu)

 

Тележурналістика – цікава, але важка жанр. На відміну від телебачення, де для залучення глядача використовується відеоряд, радіоефір передбачає велику смислову насиченість і певну ступінь довіри слухачів. Пересічне інтерв'ю чи нудний цикл передач, в яких переказуються відомі речі, навряд чи збере у радіоприймачів багато слухачів.

Цікавою вважаємо інструкцію, яку подали автори сайту http://www.kakprosto.ru/kak-114345-kak-sozdat-radioperedachu. Наведемо п’ять пропонованих положень згаданої інструкції.

1. Перш ніж створити радіопередачу, продумайте її концепцію, визначте, яка буде її цільова аудиторія, і залежно від цього вирішите, яким чином буде подаватися матеріал. Можна використовувати вигаданого персонажа – інтерв'юера або оповідача. Наділіть його харизмою і характерними інтонаціями, за якими він буде легко вгадуватися слухачами. Такий харизмою може володіти і просто ведучий, здатний на креатив. І тут неважливо, який жанр ви оберете, адже навіть матеріали академічного циклу передач можуть бути подані гостро і несподівано.

2. Людина, провідний передачу повинен на всьому її протязі залишатися самим собою і не намагатися представити себе у вигіднішому світлі. Трохи самоіронії йому не завадить, а от фальш і нещирість будуть помітні відразу. Сидячи біля мікрофона, уявіть собі конкретної людини, слухача вас, і звертайтеся до нього, а не до безликої аудиторії. Постарайтеся зробити так, щоб йому було цікаво.

3. Подавайте інформацію енергійно, «з вогником». Якщо ви будете активні і позитивні, то зможете «запалити» і слухачів. Жестикулюйте в студії, не соромтеся, це допоможе тому, щоб ваш голос і інтонації звучали природніше. Щоб «струснути» співрозмовника, використовуйте провокаційні питання. Не перебивайте інтерв'юйованого там, де він говорить щось цікаве, уважно слухайте його, вмійте тримати паузу. Така навмисна «заминка» наприкінці промови може змусити вашого співрозмовника продовжити і сказати щось несподіване.

4. Візьміть кілька уроків у театральних мовленників-викладачів, «поставте» голос. Перед мікрофоном говоріть трохи зниженим тоном і в кінці фрази не підвищуйте тембр. Психологи говорять про те, що саме низький тембр голосу зачаровує, викликає довіру у слухачів.

5. Засвойте спеціальне програмне забезпечення, наприклад, аудіо-редактори Sound Forge або Cool Edit Pro. Навчіться монтувати передачі, вирізати і міняти місцями їх фрагменти, вирізати застереження, сторонні шуми, накладати додатковий звук або музику. Враховуйте, що мова повинна залишатися живою, а зайва «чистка» може позбавити її природності і щирості.

 




Переглядів: 867

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Телевізійне кіновиробництво | Інтернет-радіо

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.