Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Гігієнічне виховання.

Гігієнічне виховання є одним з головних завдань виховних та навчальних закладів. Здійснюється відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» (ст. 21). Кожен працівник повинен пройти обов’язковийкурс гігієнічного навчання 1 раз у 2 роки та здати залік. Дані про проведення навчання та протокол здачі заліку подаються в територіальну санепідемстанцію, згідно із погодженими термінами.

У гігієнічному вихованні слід виділити такі основні напрями роботи:

· оздоровче значення рухомої активності, фізкультури та загартовування;

· раціональний режим дня;

· гігієна розумової праці школярів;

· гігієна трудового навчання;

· громадська і особиста гігієна;

· гігієнічне харчування;

· попередження інфекційних захворювань та отруєнь;

· профілактика травматизму;

· дотримання правил техніки безпеки;

· статеве виховання;

· запобігання формуванню шкідливих звичок та формування здорового способу життя.

Самообслуговуванняорганізовується у відповідності з віком, статтю, фізичними особливостями дітей, базуючись на гігієнічних вимогах. Робота із самообслуговування проводиться за участю вчителів, класних керівників і медичних працівників.

У процесі самообслуговування учні можуть виконувати прибирання класів, кабінетів, лабораторій:

- наприкінці кожного дня (учні 5-11 класів)

- генеральне прибирання кожного тижня і місяця (учні 9-11 класів).

Тривалість самообслуговування для учнів2-4 класів не повинна перевищувати 1 годину на тиждень, учнів 5-11 класів – 2 години на тиждень.

Одноразова тривалість: 2-4 кл. – не більше 30 хв.;5-9 кл. – не більше 45 хв.;, 10-11 кл. – не більше 1,5 год.

Миття підлоги дозволяється школярам з 10 років при обов’язковому використанні швабри.

Допускається участь учнів у накриванні столів (перебування в виробничих приміщеннях забороняється).

Забороняється:

- робота з електроприладами;

- значне фізичне навантаження;

- миття вікон, перенесення скла та виробів з нього;

- прибирання санвузлів, умивальних, сходів, майстерень, спортивних приміщень, актового залу, харчоблоку;

- винесення відходів;

- догляд за дорослим і хворими тваринами, птахами;

- робота у котельнях;

- нічні чергування.

Туалетні приміщення прибираються після кожної перерви з використанням дезінфікуючих речовин (1% освітленим розчином хлорного вапна). Надвірні туалети необхідно прибирати перед великою перервою, після неї, після закінчення занять у школі. При цьому дверні ручки слід протирати 2% розчином хлораміну або освітленим розчином вапна. Підлогу всередині туалету добре зрошують не менше двох разів на день 10-20% хлорно-вапняним молоком. Двері туалету повинні бути на пружині або блоках і завжди закритими. Дезрозчини мають зберігатися без доступу світла, у недоступних для дітей містах.


Читайте також:

  1. Англійська система фізичного виховання. Діяльність Томаса Арнольда.
  2. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.
  3. Виховання та самовиховання.
  4. Виховання. Мета та завдання виховання
  5. Вплив християнської релігії на розвиток фізичного виховання.
  6. Гігієнічне навчання і виховання вагітних жінок.
  7. Гігієнічне нормування умов праці за показниками важкості та напруженості праці
  8. Гігієнічне нормування шкідливих речовин
  9. Гігієнічне нормування шкідливих речовин
  10. Гігієнічне нормування шкідливих речовин.
  11. Гігієнічне нормування.




Переглядів: 1929

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проведення виробничої практики та виробничого навчання | Основні приміщення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.