МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Заходи безпеки під час виконання колійних робіт немеханізованим способом.Під час робіт. Керівник робіт зобов'язаний: правильно організувати роботу, в разі необхідності розставити сигналістів і сигнали огородження (відповідно до інструкції з сигналізації та Інструкції з забезпечення безпеки руху поїздів при виконанні колійних робіт); правильно розставити робітників по фронту робіт і вказати місце, куди вони мають відійти на час проходу поїзда; стежити, щоб в зоні виконання робіт не було сторонніх особи; стежити за дотриманням вимог безпеки на залізничних коліях (згідно з п.4.9.2); у разі наближення поїзда відвести працівників в бік від колії так, щоб на відстані до поїзда не менш ніж за 400 м на колії не залишилося працюючих. Відвід працюючих з колії має здійснюватися на такі відстані від ближчої рейки: при наближенні поїзда - 2 м; під час роботи колієукладача, електробаластера і інших колійних машин важкого типу - 5 м; під час роботи колійного струга - на 10 м; під час роботи машин, обладнаних щебнеочисними пристроями, двохколійних і роторних снігоочисників - на 5 м в бік, протилежний викіду снігу, льоду чи забруднень, під час роботи одноколійних снігоочисників - на 25 м;
Приступати до роботи дозволяється тільки після виконання вимог п. 4.9.3. Колійний ручний інструмент і порядок його застосування має відповідати вимогам п.4.3.3. У разі виконання робіт складом з двох осіб монтерам колії необхідно розташовуватися так, щоб один монтер стежив за наближенням поїздів одного напрямку, а інший - поїздів протилежного напрямку. Один з монтерів колії призначається старшим. Забороняється сідати на рейки, кінці шпал, баластну призму, всередині колії та на міжколійї. Під час виконання робіт необхідно постійно стежити за тим, щоб інструмент не заважав пересуванню та не знаходився під ногами, а старі і нові матеріали (рейки, шпали тощо) були акуратно складені поза габариту рухомого складу і не заважали сходити з колії внаслідок наближення поїзду. У разі замінювання рейок знімати накладки після розболтовування, а також розсувати накладки і стримувати кінець іншої рейки під час установлення накладок слід за допомогою лома. Робити це руками забороняється. Кантувати рейку довжиною 12,5 м можна тільки ломом, вставляючи його в крайній болтовий отвір тільки з одного кінця. Під час кантування рейок забороняється знаходитися в напрямку ймовірного викиду лома. Кантування рейок довжиною 25 м має виконуватися тільки спеціальним пристроєм (лом зі скобою) При зсуванні рейок, що змінюються чи укладаються, стояти дозволяється тільки з одного боку рейки, протилежному напрямку зсування. Забороняєтьсяг прибирати руками з рейки, що розпилюється, металеві ошурки. Під час розгону рейкових зазорів мають використовуватися гідравлічні розгонні прилади, що забезпечують безпеку праці. Розгін зазорів ударами рейки внакладку забороняється. Під час зачищення задирок на шпалах ноги слід ставити так, щоб уникнути можливості випадкового травмування. Прибирати сміття і тріски з-під підошви рейки слід тільки мітлою чи віником. Руками прибирати забороняється. Витягування костилів лапчастим ломом повинно проводитися натисненням рук на кінець лома. Забороняється для створення додаткових зусиль станйвйтися або лягати тулубом на лом, а також підкладати під його головку костилі, болти чи інші предмети. При перешивці колії рейкову нитку слід відтискати стяжним приладе** чи гострокінцевим ломом. Користуватися як упором костилями, що забиті в шпалу, забороняється При наживленні костиля для забивання необхідно -гримати його вертикально; первісно костиль слід закріпити легкими ударами, а потім добивати. Під час забивання костилів необхідно стояти над рейкою уздовж колії. Під час роботи костильного молотка знаходження поблизу людей не дозволяється:
Читайте також:
|
||||||||
|