МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Протипоказання для застосування символдрамиПоказання для застосування символдрами Краще всього застосування методів символдрами зарекомендувало себе при роботі з дитячими фобіями, дитячих нав'язливих станів. Символдрама показана також у випадках нейро- і психовегетативних порушень середньої тяжкості, психосоматичних розладів, нічного нетримання сечі (енурезу), заїкання, нервової анорексії і інших порушень, деструкції функціональних або психічних компонентів при внутрішніх або інших захворюваннях, обумовлених невротичним розвитком особистості порушень адаптаційної здатності, при замкнутості, закомплексованості, у разі порушень концентрації уваги і проблем з успішністю в навчанні. Явних протипоказань немає. Психіка дитини знаходиться в постійному розвитку. Тому можливі порушення ще не остаточно закріпилися і піддаються корекції. Проте, бути обережним при яскраво виражених нападах страху і важких депресивних станах. Протипоказанням для застосування символдрами в цілому є: 1. Недостатній інтелектуальний розвиток з IQ нижче 85. 2. Гострі або хронічні психози або близькі до психозу стани. 3. Церебрально-органічні синдроми. 4. Недостатня мотивація, навіть у разі простої, глибоко не проникаючої психотерапії. Як і при роботі з дорослими пацієнтами, складнощі застосування символдрами виникають, якщо у дитини спостерігаються яскраві шизоїдні або виражені нав'язливі особливості особистості. У разі роботи із занедбаними або делінквентними (з кримінальною поведінкою) дітьми питання про застосування символдрами повинне розв'язуватися у кожному конкретному випадку індивідуально. В цілому можна сказати, що символдрама в даному випадку тим більше показана, чим сильніше виражені невротичні складові в структурі особистості. Вирішуючи питання про свідчення або протипоказання символдрами необхідно враховувати рівень розвитку дитини. На певних фазах розвитку особливо сприятливо позначається властива символдрамі контрольована регресія. В той же час бувають періоди, коли контрольована регресія протипоказана. Ухвалюючи рішення про початок психотерапії за методом символдрами, необхідно враховувати динаміку усередині сім'ї дитини. При цьому повинні бути дотримані наступні попередні умови: батьки повинні бути готові до продуктивної співпраці з психотерапевтом; в окремих випадках, особливо у разі роботи з більш старшими дітьми, може бути достатньо, якщо батьки, щонайменше, не протидіятимуть психотерапії. Читайте також:
|
||||||||
|