МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТривалуКороткочасну Сенсорна пам’ять –перефирична, модально – специфічна надкороткочасна пам'ять( не більше 2с), яка здійснює закарбування об’єкта в усній повноті його ознак , які доступні для відображення даною сенсорною системою. Сенсорна пам'ять фіксує і зберігає інформацію в аферентних частинах аналізаторів . Завдяки сенсорній пам’яті індивід може розпізнати образи ще в процесі їх формування. Залежно від виду діючих подразників,сенсорна пам'ять поділяють на іконічну ( зір), ехоїчну (слух). Пам'ять іконічна сенсорна копія сліду діючого стимулу, представлена в центральному відділі зорового аналізатора. Пам'ять іконічна в процесі обробки інформації, яка надходить, певний час зберігає її для наступного оцінювання і вибору найважливішої. Пам'ять ехоїчна забезпечення умов для створення у слухача цілісного акустичного образу з інформації ,яка послідовно надходить до аналізатора . Короткочасноюназивають таку пам'ять,яка характеризується швидким запам’ятанням матеріалу, негайним його відтворенням і дуже коротким збереженням. Включаючись в діяльність людини, вона обслуговує окремі її елементи пам’яті, встановлено, що основою цієї пам’яті є процеси активного. У дослідженнях американського психолога Р.–Ч.Аткінсона, автора трьох компонентної теорії внутрішнього приговорювання, які відіграють роль повторення матеріалу. У короткочасну пам'ять може переходити інформація з тривалої пам’яті, котра необхідна для впізнавання інформації, що надійшла із сенсорної пам’яті, а також у ситуації відтворення. Проведення інформації з короткочасної в тривалу нерідко спричинює труднощі, бо спочатку необхідно осмислити і певним чином структурувати матеріал, пов’язати його з тим, що людина добре знає, а потім повторити. Тривала пам'ять забезпечує довгочасне зберігання матеріалу. Це найскладніший вид пам’яті. Матеріал у ній зберігається, зазнаючи впливу процесів запам’ятовування, забування, відтворення. Вона поділяється на два типи: зі свідомим доступом, тобто людина може за своїм бажанням згадати потрібну інформацію; із закритим доступом. У останньому разі людина в природних умовах не може користуватись тривалою пам’ятю, лише під час гіпнозу завдяки подразненню всіх ділянок головного мозку актуалізуються в усіх деталях образи,переживання власного життя. Отже, загальною основою для розрізнення видів пам’яті є залежність її характеристик від особливостей діяльності,в якій відбувається запам’ятовування і відтворення
Читайте також:
|
||||||||
|