Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тривалу

Короткочасну

Сенсорна пам’ять –перефирична, модально – специфічна надкороткочасна пам'ять( не більше 2с), яка здійснює закарбування об’єкта в усній повноті його ознак , які доступні для відображення даною сенсорною системою. Сенсорна пам'ять фіксує і зберігає інформацію в аферентних частинах аналізаторів .

Завдяки сенсорній пам’яті індивід може розпізнати образи ще в процесі їх формування. Залежно від виду діючих подразників,сенсорна пам'ять поділяють на іконічну ( зір), ехоїчну (слух).

Пам'ять іконічна сенсорна копія сліду діючого стимулу, представлена в центральному відділі зорового аналізатора. Пам'ять іконічна в процесі обробки інформації, яка надходить, певний час зберігає її для наступного оцінювання і вибору найважливішої.

Пам'ять ехоїчна забезпечення умов для створення у слухача цілісного акустичного образу з інформації ,яка послідовно надходить до аналізатора .

Короткочасноюназивають таку пам'ять,яка характеризується швидким запам’ятанням матеріалу, негайним його відтворенням і дуже коротким збереженням. Включаючись в діяльність людини, вона обслуговує окремі її елементи пам’яті, встановлено, що основою цієї пам’яті є процеси активного.

У дослідженнях американського психолога Р.–Ч.Аткінсона, автора трьох компонентної теорії внутрішнього приговорювання, які відіграють роль повторення матеріалу. У короткочасну пам'ять може переходити інформація з тривалої пам’яті, котра необхідна для впізнавання інформації, що надійшла із сенсорної пам’яті, а також у ситуації відтворення. Проведення інформації з короткочасної в тривалу нерідко спричинює труднощі, бо спочатку необхідно осмислити і певним чином структурувати матеріал, пов’язати його з тим, що людина добре знає, а потім повторити.

Тривала пам'ять забезпечує довгочасне зберігання матеріалу. Це найскладніший вид пам’яті. Матеріал у ній зберігається, зазнаючи впливу процесів запам’ятовування, забування, відтворення.

Вона поділяється на два типи: зі свідомим доступом, тобто людина може за своїм бажанням згадати потрібну інформацію; із закритим доступом. У останньому разі людина в природних умовах не може користуватись тривалою пам’ятю, лише під час гіпнозу завдяки подразненню всіх ділянок головного мозку актуалізуються в усіх деталях образи,переживання власного життя.

Отже, загальною основою для розрізнення видів пам’яті є залежність її характеристик від особливостей діяльності,в якій відбувається запам’ятовування і відтворення

 


Читайте також:

  1. Залежно від часу закріплення і зберігання матеріалу пам'ять поділяють на сенсорну, короткочасну і тривалу(Слайд № 19).




Переглядів: 531

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Різовиди пам'яті. | Залежно від місця процесів запам’ятовування в структурі діяльності розрізняють мимовільне та довільне запам’ятовування.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.