Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Стійлово-табірна.

Способи і системи утримання ВРХ

Нормативи продуктивності і здавальної маси на відгодівлі.

Вирощування та відгодівля на м’ясо худоби.

М’ясна продуктивність ВРХ.

Технологія виробництва молока.

Способи і системи утримання ВРХ. Організація годівлі.

ПЛАН

ТЕМА 13. Технологія виробництва молока та яловичини

Література

Запитання для самоперевірки

1.Що створює поверх будівлі?

2.Назвіть види поверхів.

3.Поясніть різницю між будівельною конструкцією та будівельним виробом.

4.Як поділяють конструктивні елементи за призначенням?

5.Класифікуйте впливи на будівлю за характером дії.

6.Назвіть конструктивні елементи та коротко характеризуйте їх.

 

1.Гетун Г.В. Основи проектування промислових будівель. – Навч.посіб. – К.: Кондор, 2006 (5-17)

 

ЛІТЕРАТУРА:

1. Карасюк І. М. Технологія виробництва продукції сільського господарства, ст.180-182

2. Ярош Ю. М. Технологія виробництва сільськогосподарської продукції, ст. 424-430

У тваринництві рік поділяють на два пері­оди: зимово-стійловий (205 — 210 днів) і літній (150—155 днів).

У практиці молочного скотарства існує кілька систем утримання худоби:

- цілорічна стійлова,

- стійлово-пасо­вищна,

Незалежно від системи худобу утримують двома способами — прив'язним та безпри­в'язним.

Прив'язне утримання передбачає постійне місце від­починку, годівлі та доїння корови. При цілорічній стій­ловій системі утримання незалежно від пори року худо­ба перебуває на прив'язі у приміщеннях. Для прогуля­нок будують на території ферми спеціальні вигульні майданчики, де корови перебувають у період між техно­логічними циклами годівля — доїння.

При безприв'язному утриманні корові згодовують корм у спеціальних приміщеннях, на кормових майданчиках чи в приміщеннях, де місце від­починку (бокс) має годівницю або бокси розміщені так що корів годують у проходах між рядами боксів.

У районах з великою розораністю земель практикують стійлову чи стійлово-табірну систему. При стійловій системі утримують на прив'язі в закритих приміщеннях з обов'язковими щоден­ними прогулянками на вигульних майданчиках, споруджених біля приміщень.

Стійлово-табірна передбачає утримання в стійло­вий період у капітальних приміщеннях на прив'язі, а влітку тварин переводять до таборів, розміщених біля полів кормової сівозміни з культурами зеленого конвеєра. Протягом доби їм надають активний моціон.

Стійлово-пасовищну систему застосовують у господарствах, які мають природні та штучні пасовища. Тварин утримують у примі­щеннях, а влітку їх випасають на пасовищах, що знаходяться непо­далік ферми.

Прив'язне утримання дає можливість ретельно нормувати годів­лю, роздоювати корів, спостерігати за станом здоров'я, проявом охо­ти, здійснювати догляд з урахуванням індивідуальних особливос­тей. Але воно потребує значно більших затрат праці на роздавання кормів, доїння, видалення гною, проведення прогулянок.

Навантаження на одну доярку за прив'язного утримання стано­вить 20 - 25 корів, а затрати праці на 1 ц молока — 3-4 люд.-год. Отже, навантаження на одного працівника менше, а затрати праці на 1 ц молока з однаковими надоями в 1,3 — 1,6 рази більші, ніж за безприв'язного утримання.

Прив'язне утримання не дає повної можливості створити для тварин нормальний повітряно-світловий режим у приміщенні й за­безпечити їх активним моціоном. Тварини мало піддаються ультрафіолетовому опроміненню, під дією якого в організмі утворюється вітамін Б, що бере участь у регу­люванні мінерального обміну.

При безприв’язному утриманні корів, на відміну від традиційного прив’язного, тварини знаходяться ніби на самообслуговуванні. Це спрощує і зменшує щоденну кількість операцій, які необхідні для догляду за худобою. Кількість обслуговуючого персоналу на фермі скорочується в 2 – 2,5 рази, знижується собівартість молока. Безприв’язне утримання корів у зимовий та літній періоди року більше, ніж прив’язне, відповідає основним положенням інтенсивної мало затратної технології виробництва молока.




Переглядів: 834

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Характеристика конструктивних елементів | Організація годівлі.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.