МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Облік довгострокових та короткострокових зобов”язань.Довгострокові зобов”язання - це заборгованість бюджетної установи , що виникає внаслідок виконання минулих обов”язків, за якою визначена сума , а також та, яка не виникає у процесі звичайної діяльності, не є характерною для бюджетної установи і погашення якої очікується після завершення поточного бюджетного року. Клас 5 „Довгострокові зобов”язання призначений для обліку зобов”язань установи, які не виникають у процесі звичайнох діяльності , не є характерними для даної установи і погашення яких відбудеться після завершення поточного бюджетного року. Для обліку довгострокових зобов”язань в бухгалтерському обліку використовуються такі балансові рахунки: 50 „Довгострокові позики”, 51 „Довгострокові векселі одержані”, 52 „Інші довгострокові фінансові зобов”язання”. Рахунок 50 „Довгострокові кредити банків” має такі субрахунки: 501 "Довгострокові кредити банків”; 502 "Відстрочені довгострокові кредити банків"; 503 "Інші довгострокові позики". На субрахунку 501 „Довгострокові кредити банків" обліковуються суми довгострокових кредитів, одержані в установах банків у національній та іноземній валюті відповідно до чинного законодавства, термін сплати яких настане в наступні бюджетні роки. Порядок отримання кредиту, терміни подання документів, погашення та інше, що виникає при вирішенні питань такого роду щодо бюджетних установ, повинно регулюватися нормативним документом органів виконавчої влади чи місцевого самоврядування, а також кредитною угодою з банківською установою. На субрахунку 502 „Відстрочені довгострокові кредити банків” обліковуються суми відстрочених довгострокових кредитів, одержаних в установах банків. На субрахунку 503 „Інші довгострокові позики" обліковуються суми інших довгострокових позик, одержаних установою відповідно до чинного законодавства. На цьому субрахунку можуть обліковуватися позики, надані бюджетом вищого рівня бюджету нижчого рівня (прикладом може бути надання сільським, селищним, районним, міським радам позик з районного чи обласного бюджетів) на поворотній основі, або конкретній бюджетній установі. Типова кореспонденція за рахунком 50 № з/п Зміст операції Дебет Кредит 1 Отримання довгострокового кредиту в банку 319 501 2 Відстрочення терміну погашення довгострокового кредиту банку 501 502 3.Перерахування з поточного рахунку на погашення довгостроковихкредитів 501, 319 4. Відображення поточної заборгованості з довгострокового кредиту банку 611 501 5 Отримано позику з бюджету, фінансової організа 318, 319 503 Питання нарахування відсотків за користування позиками не врегульоване. Аналітичний облік ведеться в меморіальному ордері за кожним позичковим рахунком. Для обліку інших довгострокових фінансових зобов'язань застосовується субрахунок 521 "Інші довгострокові фінансові зобов'язання", на якому ведуть облік випущених облігацій та інших позикових коштів (крім тих, що обліковуються на субрахунках рахунку 50 ”Довгострокові позики”). Цей рахунок нині в бюджетній сфері також не задіяний, оскільки потребує законодавчого врегулювання. Короткостроковою позикою вважається позика, видана на термін до одного року. Отримання як довгострокових, так і короткострокових позик бюджетною установою регулюється чинним законодавством. У бухгалтерському обліку для синтетичного обліку сум короткострокових позик, одержаних відповідно до чинного законодавства, передбачено рахунок 60 "Короткострокові позики", який включає субрахунки: 601 "Короткострокові кредити банків"; 602 "Відстрочені короткострокові кредити банків"; 603 "Інші короткострокові позики"; 604 "Прострочені позики"; 605 "Короткострокові позики з бюджету". Субрахунок 601 "Короткострокові кредити банків" передбачений для обліку сум короткострокових кредитів, одержаних установою в банках в національній та іноземній валюті відповідно до чинного законодавства. На субрахунку 602 "Відстрочені короткострокові кредити банків" обліковуються суми короткострокових кредитів, одержаних в установах банків у національній та іноземній валюті, які були відстрочені. На субрахунку 603 "Інші короткострокові позики" обліковуються суми короткострокових позик, які були одержані установою з бюджету, банків чи інших юридичних осіб у національній та іноземній валюті. На субрахунку 604 "Прострочені позики" обліковуються суми прострочених позик, що були одержані з бюджету, в установах банків, в інших юридичних осіб у національній та іноземній валюті відповідно до чинного законодавства. Субрахунок 605 "Короткострокові позики з бюджету" використовується Читайте також:
|
||||||||
|