МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Технологічний дорожній зв'язокТехнологічна система зв'язку та сигналізації на автомобільних дорогах є важливою ланкою управління дорожньо-будівельними та дорожньо-ремонтними роботами, необхідною умовою експлуатації автомобільних доріг, засобом управління рухом пасажирського та вантажного автотранспорту, засобом підвищення безпеки автомобільних доріг, одни з факторів ефективності будівництва та ремонту доріг, а також ефективності автомобільних перевезень. Технологічний зв'язок за принципом розміщення та функціональним діапазоном поділяється на територіальний і лінійний. Виробничий автоматичний телефонний зв'язок (ВАТЗ) призначений для обміну мовною інформацією між його абонентами в процесі адміністративно-господарської та суспільної діяльності організації, підприємства. Для абонентів ВАТЗ, які мають право виходу на мережу МТС, може бути організований зв'язок з абонентами всієї МТС. Диспетчерський телефонний зв'язок (ДЗ) призначений для обміну мовною інформацією однієї особи (керівників різних рівнів управління) з другою осіб, які підключені до ДЗ за ієрархією управління. ДЗ забезпечує прямий зв'язок, але не дозволяє абонентам даного комутатора обмінюватись інформацією між собою. Вйробничо-гучномовний зв'язок (ВГЗ) використовується для обміну мовною інформацією між окремими абонентами з питань виробництва. Може використовуватись для обміну двобічною інформацією між кількома абонентами на одній території (майданчику). До недоліків зв'язку ВГЗ слід віднести потребу в індивідуальному постачанні кожного підсилювачем і багатодротність лінії. Розпоряджувально-пошуковий зв'язок (РПЗ) призначений для відкритих виробничих територій і використовує мережу потужних гучномовців і центральний підсилювач. Тривожна сигналізація призначена для подання сигналів тривоги (дзвоники, сирени та ін.) з місць контролю та спостереження і поділяється на пожежну, охоронну, газорятувальну, гірськоряту-вальну. Система тривожної сигналізації виключає станційні пристрої та оповіщувачі, пов'язані між собою лініями зв'язку. Окрім пристроїв, що встановлюються в дорожніх комплексах і службах, тривожну сигналізацію розміщують у підземних переходах (пожежна), тунелях (пожежо- та газорятувальну), на автостанціях, в автопавільйонах з касовим приміщенням та ін. Окремі види територіальних систем зв'язку з допомогою ліній Міністерства зв'язку України виходять на лінійний зв'язок До лінійного технологічного зв'язку відносять: оперативно-виробничий зв'язок; зв'язок дорожньо-експлуатаційний; дорожньо-будівельний, безпеки руху (аварійно-диспетчерський) та управління рухом на автомобільних дорогах. Оперативно-виробничий зв'язок (ОВЗ) призначений для зв'язку вищих управлінських інстанцій зі своїми підвідомчими організаціями, і його прийнято відносити до відомчого зв'язку. ОВЗ здійснюється за каналами зв'язку Міністерства зв'язку України (МТЗ і ММТЗ), для чого використовуються телефонні лінії (в автоматичному, напівавтоматичному, замовленому режимі), канали передачі даних на інформаційно-обчислювальний центр. Дорожньо-експлуатаційний зв'язок (ДЕЗ) призначений для зв'язку обласних і лінійних дорожніх управлінь з підвідомчими їм виробними структурними одиницями, а також з необхідними іншими службами (ДАІ, меддопомога та ін.). Він повинен дозволяти: виборчий виклик кожного абонента; прямий зв'язок з керівництвом і диспетчерами дорожніх управлінь; зв'язок ДРБУ, ДЕД та інших організацій з підвідомчими підрозділами; зв'язок структурних одиниць між собою; виклик усіх (або групи) абонентів одночасно. Такий зв'язок може бути забезпечений власними кабельними лініями з відповідною апаратурою зв'язку (наприклад, встановлення автоматичних телефонних станцій), використанням існуючих ліній зв'язку, орендою каналів зв'язку, радіозв'язком. Для негайного прийняття заходів, у тому числі в аварійних ситуаціях, радіозв'язком обладнуються всі дорожні машини. Для підсилення радіозв'язку, збільшення його відстані використовують стаціонарні радіощогли значної висоти з радіостанціями в діапазоні УКХ. Для оперативного дорожньо-будівельного зв'язку у тих випадках, коли застосування інших видів зв'язку малоефективне, рекомендується також використовувати радіозв'язок. За структурою радіозв'язок, як правило, лінійний. Такий зв'язок використовується також при будівництві інженерного обладнання автомобільних доріг (наприклад, майданчиків відпочинку, придорожніх служб і т. ін.). Класифікація, порядок проектування радіозв'язку і ведення радіотелефонних розмов суворо регламентується нормами та правилами. В Україні умови влаштування і використання радіозв'язку застережені будівельними нормами (РСН 291-83 "Применение радиосвязи в строительстве"). Зв'язок безпеки руху (аварійно-диспетчерський зв'язок) здійснюється засобами сигнально-викличної системи зв'язку, є одним з основних елементів лінійного дорожнього зв'язку і слугує для передачі інформації у дорожньо-експлуатаційні підрозділи в питанні експлуатації автомобільних доріг і безпеки руху. Система включає переговорні колонки на узбіччях, диспетчерські пункти, з'єднувальні кабельні мережі і має забезпечувати швидке з'єднання з дорожньо-експлуатаційною службою, постами ДАІ, пунктами медичної допомоги, вихід на оперативне диспетчерське управління. Система аварійно-диспетчерського зв'язку обов'язкова на дорогах І категорії довжиною понад 5 км. Переговорні колонки встановлюють біля бровки земляного полотна з обох боків дороги через 3...4 км у шаховому порядку. При встановленні колонок з одного боку інтервал між ними береться 2 км. Надання першої допомоги відразу після ДТП скорочує кількість смертельних випадків від травм на 20%. Управління рухом на автомобільних дорогах включає ряд послідовних етапів. До основних з них належать: отримання комплексної інформації про стан автомобільної дороги та режими руху; формування управляючих рішень; передача їх для реалізації; реалізація прийнятих рішень; отримання комплексної інформації про реалізацію прийнятих рішень; аналіз результатів впливу, оцінка, прийняття в разі необхідності додаткових управляючих рішень і передача для реалізації. Безперервне підвищення інтенсивності руху, а також невідповідність, що існує між наявністю, станом дорожньої мережі та вимогами руху призвели до того, що питання управління рухом на автомобільних дорогах виділилися у самостійний напрям із застосуванням спеціальних технічних засобів і методів, використання обчислювальної техніки й автоматизованих систем управління.
|
||||||||
|