Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Технологічний дорожній зв'язок

Технологічна система зв'язку та сигналізації на автомобільних дорогах є важливою ланкою управління дорожньо-будівельними та дорожньо-ремонтними робо­тами, необхідною умовою експлуатації автомобільних доріг, засо­бом управління рухом пасажирського та вантажного автотранспор­ту, засобом підвищення безпеки автомобільних доріг, одни з фак­торів ефективності будівництва та ремонту доріг, а також ефектив­ності автомобільних перевезень.

Технологічний зв'язок за принципом розміщення та функціо­нальним діапазоном поділяється на територіальний і лінійний.

Виробничий автоматичний телефонний зв'язок (ВАТЗ) призна­чений для обміну мовною інформацією між його абонентами в про­цесі адміністративно-господарської та суспільної діяльності ор­ганізації, підприємства. Для абонентів ВАТЗ, які мають право ви­ходу на мережу МТС, може бути організований зв'язок з абонента­ми всієї МТС.

Диспетчерський телефонний зв'язок (ДЗ) призначений для об­міну мовною інформацією однієї особи (керівників різних рівнів управління) з другою осіб, які підключені до ДЗ за ієрархією управління. ДЗ забезпечує прямий зв'язок, але не дозволяє абонен­там даного комутатора обмінюватись інформацією між собою.

Вйробничо-гучномовний зв'язок (ВГЗ) використовується для обміну мовною інформацією між окремими абонентами з питань виробництва. Може використовуватись для обміну двобічною інформацією між кількома абонентами на одній території (майданчику). До недоліків зв'язку ВГЗ слід віднести потребу в індивідуальному постачанні кожного підсилювачем і багатодротність лінії.

Розпоряджувально-пошуковий зв'язок (РПЗ) призначений для відкритих виробничих територій і використовує мережу потужних гучномовців і центральний підсилювач.

Тривожна сигналізація призначена для подання сигналів тривоги (дзвоники, сирени та ін.) з місць контролю та спостереження і поділяється на пожежну, охоронну, газорятувальну, гірськоряту-вальну. Система тривожної сигналізації виключає станційні при­строї та оповіщувачі, пов'язані між собою лініями зв'язку. Окрім пристроїв, що встановлюються в дорожніх комплексах і службах, тривожну сигналізацію розміщують у підземних переходах (по­жежна), тунелях (пожежо- та газорятувальну), на автостанціях, в автопавільйонах з касовим приміщенням та ін.

Окремі види територіальних систем зв'язку з допомогою ліній Міністерства зв'язку України виходять на лінійний зв'язок

До лінійного технологічного зв'язку відносять: оперативно-виробничий зв'язок; зв'язок дорожньо-експлуатаційний; дорожньо-будівельний, безпеки руху (аварійно-диспетчерський) та управління рухом на автомобільних дорогах.

Оперативно-виробничий зв'язок (ОВЗ) призначений для зв'язку вищих управлінських інстанцій зі своїми підвідомчими організаціями, і його прийнято відносити до відомчого зв'язку. ОВЗ здійснюється за каналами зв'язку Міністерства зв'язку України (МТЗ і ММТЗ), для чого використовуються телефонні лінії (в автоматич­ному, напівавтоматичному, замовленому режимі), канали передачі даних на інформаційно-обчислювальний центр.

Дорожньо-експлуатаційний зв'язок (ДЕЗ) призначений для зв'язку обласних і лінійних дорожніх управлінь з підвідомчими їм виробними структурними одиницями, а також з необхідними ін­шими службами (ДАІ, меддопомога та ін.). Він повинен дозволяти: виборчий виклик кожного абонента; прямий зв'язок з керівництвом і диспетчерами дорожніх управлінь; зв'язок ДРБУ, ДЕД та інших організацій з підвідомчими підрозділами; зв'язок структурних оди­ниць між собою; виклик усіх (або групи) абонентів одночасно. Такий зв'язок може бути забезпечений власними кабельними лініями з відповідною апаратурою зв'язку (наприклад, встановлення автоматичних телефонних станцій), використанням існуючих ліній зв'яз­ку, орендою каналів зв'язку, радіозв'язком.

Для негайного прийняття заходів, у тому числі в аварійних си­туаціях, радіозв'язком обладнуються всі дорожні машини. Для під­силення радіозв'язку, збільшення його відстані використовують стаціонарні радіощогли значної висоти з радіостанціями в діапазоні УКХ.

Для оперативного дорожньо-будівельного зв'язку у тих випадках, коли застосування інших видів зв'язку малоефективне, рекомендується також використовувати радіозв'язок.

За структурою радіозв'язок, як правило, лінійний. Такий зв'язок використовується також при будівництві інженерного обладнання автомобільних доріг (наприклад, майданчиків відпочинку, придорожніх служб і т. ін.). Класифікація, порядок проектування радіозв'язку і ведення радіотелефонних розмов суворо регламентується нормами та правилами.

В Україні умови влаштування і використання радіозв'язку застережені будівельними нормами (РСН 291-83 "Применение радиосвязи в строительстве").

Зв'язок безпеки руху (аварійно-диспетчерський зв'язок) здійснюється засобами сигнально-викличної системи зв'язку, є одним з основних елементів лінійного дорожнього зв'язку і слугує для передачі інформації у дорожньо-експлуатаційні підрозділи в питанні експлуатації автомобільних доріг і безпеки руху. Система включає переговорні колонки на узбіччях, диспетчерські пункти, з'єднувальні кабельні мережі і має забезпечувати швидке з'єднання з дорожньо-експлуатаційною службою, постами ДАІ, пунктами медичної допомоги, вихід на оперативне диспетчерське управління.

Система аварійно-диспетчерського зв'язку обов'язкова на дорогах І категорії довжиною понад 5 км. Переговорні колонки встановлюють біля бровки земляного полотна з обох боків дороги через 3...4 км у ша­ховому порядку. При встановленні колонок з одного боку інтервал між ними береться 2 км.

Надання першої допомоги відразу після ДТП скорочує кількість смертельних випадків від травм на 20%.

Управління рухом на автомобільних дорогах включає ряд по­слідовних етапів. До основних з них належать: отримання ком­плексної інформації про стан автомобільної дороги та режими руху; формування управляючих рішень; передача їх для реалізації; реалізація прийнятих рішень; отримання комплексної інформації про реалізацію прийнятих рішень; аналіз результатів впливу, оцін­ка, прийняття в разі необхідності додаткових управляючих рішень і передача для реалізації.

Безперервне підвищення інтенсивності руху, а також невідпо­відність, що існує між наявністю, станом дорожньої мережі та ви­могами руху призвели до того, що питання управління рухом на автомобільних дорогах виділилися у самостійний напрям із застосу­ванням спеціальних технічних засобів і методів, використання об­числювальної техніки й автоматизованих систем управління.




Переглядів: 974

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Роль бухгалтерського обліку в управлінні банком, його види та призначення | Характеристика рівнів управління курортами.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.