МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||
Аналізцін і товарівконкурентівХочамаксимальнуцінувизначає попит на препарат, а мінімальну - витрати, орієнтиром для встановлення конкретного значенняціни товару в певнийперіод є ціниконкуретнів. Тому фірма повинна бути добре обізнана з цінами і якістюлікарськихзасобівконкурентів. Для того можнавивчатиїх каталоги і прайс-листа, опитуватиспоживачів, виконуватипорівняльнізакупівлі, щобзіставитиціни і саміпрепаратиміж собою. Якщолікарськийзасібфірми є аналогом допрепарату основного конкурента, вона буде змушенавизначитиціну, близьку до ціницього товару. Якщоякістьїї товару нижча, ніж у конкурента, то цінамає бути нижча і навпаки. Прикладом може бути цінанапрепаративиробництваІндіїпорівняно з цінами на аналогічнілікарськізасобиєвропейськихчиамериканськихфірм- виробників. Отже, фірма фактичнокористуєтьсяціною для позиціонуваннясвого товару стосовнотоварів конкурента. Післязавершенняаналізуфакторів, щовпливають на ціновуполітику, можнапереходити до подальшогоетапупроцесувизначеннявихідноїціни на товар — виборуціновоїстратегії.
4. Державне регулювання цін на ЛЗ.
Національний перелік основних лікарських засобів і виробів медичного призначення (далі – Національний перелік ОЛЗ і ВМП) містить список ефективних (зокрема з погляду витрат) та безпечних лікарських засобів і виробів медичного призначення для профілактики, діагностики та лікування найпоширеніших патологічних станів, з огляду на нинішню й очікувану їх значущість для охорони здоров’я з урахуванням можливостей для безпечного та ефективного (зокрема з погляду витрат) лікування пацієнтів. Він є основою для: - формування державних замовлень, у т.ч. відповідно до державних цільових програм; - створення схем компенсації витрат за безоплатними та пільговими рецептами, зокрема за системою державного медичного соціального страхування; - закупівель товарів за державні кошти; - оснащення закладів охорони здоров’я; - створення формулярів; - розроблення системи моніторингу наявності основних лікарських засобів і ціноутворення. Оптові ціни виробника (митна вартість) на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що включені в Національний перелік ОЛЗ і ВМП підлягають державній реєстрації, тобто обмеженню їх граничного рівня. Ціну кожного препарату регулюють з урахуванням лікарської форми, дозування, кількості в споживчій упаковці. Основними завданнями державної реєстрації цін на ОЛЗ є проведення експертизи і визначення обґрунтованості ціни, заявленої виробником чи постачальником, на підставі реальної вартості і прозорого методу розрахунків, в також створення бази данних світових цін на ОЛЗ. Експертизу ціни на ОЛЗ здійснюють поетапно. На першому етапі визначають групу препаратів порівняння залежно від ступеня інновацій, вдосконалення та рівня терапевтичної ефективності.
До першої категорії належать принципово нові лікарські засоби, створені на основі нової біологічно активної сполуки, а саме: препарати нової фармакотерапевтичної групи і препарати нового покоління, які мають подібний, але виражені ший терапевтичний ефект. До другої категорії відносять удосконалені лікарські засоби, тобто комбіновані препарати, з підсиленою терапевтичною ефективністю, виготовлені на основі відомих субстанцій, атакож лікарські форми, що поліпшують фармакокінетичні властивості субстанцій (нові лікарські форми на основі відомих субстанцій, пролонгованиі лікарські форми тощо). До третьої категорії лікарських засобів відносять відтворені препарати на основі субстанцій, які вийшли з-під патентного захисту, та препарати, що традиційно (тривалий період) використовували в медичній практиці. Залежно від того, до якої категорії віднесений лікарський засіб, визначають групу препаратів порівняння. У разі, якщо пряме порівняння цін на препарати неможливе, зіставляють вартість добових доз або курсу лікування. На другому етапі проведення експертизи аналізують світові ціни на ідентичні або подібні препарати. На підставі аналізу цін у країнах, де він був зареєстрований, визначають мінімальну ціну та встановлюють співвідношення між ціною заявника ОЛЗ і мінімальною світовою ціною на ідентичний препарат.
Третій етап експертизи передбачає аналіз цін за групою препаратів порівняння на національному ринку. Проектовану відпускну ціну для вітчизнянихз препаратів розраховують шляхом екстраполяції даних про обсяг виробництва, собівартість однієї споживчої упаковки, прибутку (збитків) від продажу даного лікарського засобу і відпускної ціни однієї споживчої упаковки в минулому звітному періоді(6міс., які передували даті подання документів для узгодження та реєстрації ціни). Проектовану відпускну ціну для внесення до Державного реєстру цін розраховують, виходячи з умови постачання «франко - склад» (від моменту отримання товару на складі покупець стає його власником і бере на себе відповідальність за всі витрати і ризику, пов’язані з перевезенням товару). Елементами реєстрованої ціни на лікарський засіб зарубіжного виробництва є його вартість, задекларована заявником з розрахунку на одну споживчу упаковку на умовах «постачання без оплати мита» (DDU), і витрати, пов’язані з митним оформленням вантажу (сплатою митних щборів і зборів за митне оформлення). На четвертому етапі експертизи досліджують цінову кон’юнктурулікарськихзасобів за останнірікабопівріччя. Визначають індивідуальний та груповий індекси цін за певний період. На п’ятому етапі експертизи в разі виникнення розбіжностей (значної варіації цін, необґрунтованого рівня динаміки) аналізують складі структуру ціни заявника. При цьому визначають собівартість лікарського засобу, питому вагу основних статей собівартості щодо ціни. Для проведення аналізу структури ціни закордонних виробників експерти додатково роблять запит щодо структури витрат на виробництво лікарських засобів. Шостим (заключним) етапом у проведенні експертизи є узгодження ціни на основний лікарський засіб з урахуванням рівня світових цін і динаміки цін за групою препаратів порівняння або рекомендації щодо зниження ціни. Після чого проводять державну реєстрацію та внесення ціни до Державного реєстру цін на лікарські засоби, а також видають реєстраційне посвідчення заявникові. Ціни включені і Національний перелік ОЛЗ і ВМП імпортні препарати реєструють як в іноземній, так і в національній валюті за курсом національного банку на день реєстрації. Зареєстровані ціни на ОЛЗ за потреби можуть бути переглянуті (наприклад,уразі виникнення обставин, що об’єктивно впливають на відпускну ціну препарату вітчизняного та зарубіжного виробництва). Перереєстрацію цін здійснюють у порядку, аналогічному їх реєстрації.
|
|||||||||||||||||||
|