МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||
План та організаційна структура заняттяТема: Маркетингова цінова політика Актуальність теми: Ціна є другою і, напевно, найважливішою складовою комплексу маркетингу. Ціна є основою отримання прибутку. Різниця між ціною і собівартістю є прибутком. Як встановити вигідну для аптеки та прийнятну для споживачів ціну – завдавннявивчкння даної теми. Навчальна мета: Знати і засвоїти: - основні поняття теми; - поняття профункції,класифікаціюта структуру цін; - особливостіцілей цінової політики і факторів, що на неї впливають; - поняття цінової еластичності попиту на товар, товарів і цін конкурентів; - поняття про державне регулювання цін на ЛЗ. (£ - ІІ) Вміти: - дати визначення основних понять теми; - диференціювати види цін; - пояснитиструктуру цін; - охарактеризувати функції цін; - прокоментуватицілі цінової політики; - диференціювати фактори впливу на цінову політику фармацевтичного підприємства; - пояснитицінову еластичність попиту на товар, товари і ціни конкурентів; - визначити особливостідержавного регулювання цін на ЛЗ (£ - ІІІ)
Виховна мета: Переконати студентів у необхідності володіти знаннями про маркетингову цінову політику, розумне ведення якої є запорукою прибутковості та успіху фармацевтичного підприємства. Довести студентам важливість оволодіння даною темою як необхідною передумовою успішного вивчення всієї навчальної дисципліни та майбутньої професійної діяльності. Виховувати логічне мислення, професійну відповідальність, розширити загальну ерудицію та кругозір.
Матеріали активізації студентів Питання для самостійного позааудиторного опрацювання: 1. Цінові стратегії. 2. Класифікація цінових стратегій. 3. Стратегії вибору показників «ціна – якість». 4. Методи ціноутворення: - метод надбавок; - метод забезпечення цільового прибутку на інвестований капітал; - метод максимізації поточного прибутку; - метод встановлення ціни на підставі «відчутної» цінності товару; - методи встановлення договірних цін на лікарські засоби в умовах інфляції; - метод ціноутворення на основі рівня поточних цін; - метод визначення цін за рівнем конкурентоспроможності товару; - тендерні ціноутворення; - пристосування цін.
Питання для підготовки до практичного заняття № 3 1. Функції,класифікаціята структура цін. 2. Цілі цінової політики і фактори, що на неї впливають. 3. Аналіз цінової еластичності попиту на товар, товарів і цін конкурентів. 4. Державне регулювання цін на ЛЗ.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||
|