Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



План та організаційна структура заняття

Тема: Маркетингова цінова політика

Актуальність теми:

Ціна є другою і, напевно, найважливішою складовою комплексу маркетингу. Ціна є основою отримання прибутку. Різниця між ціною і собівартістю є прибутком. Як встановити вигідну для аптеки та прийнятну для споживачів ціну – завдавннявивчкння даної теми.

Навчальна мета:

Знати і засвоїти:

- основні поняття теми;

- поняття профункції,класифікаціюта структуру цін;

- особливостіцілей цінової політики і факторів, що на неї впливають;

- поняття цінової еластичності попиту на товар, товарів і цін конкурентів;

- поняття про державне регулювання цін на ЛЗ.

(£ - ІІ)

Вміти:

- дати визначення основних понять теми;

- диференціювати види цін;

- пояснитиструктуру цін;

- охарактеризувати функції цін;

- прокоментуватицілі цінової політики;

- диференціювати фактори впливу на цінову політику фармацевтичного підприємства;

- пояснитицінову еластичність попиту на товар, товари і ціни конкурентів;

- визначити особливостідержавного регулювання цін на ЛЗ

(£ - ІІІ)

 

Виховна мета:

Переконати студентів у необхідності володіти знаннями про маркетингову цінову політику, розумне ведення якої є запорукою прибутковості та успіху фармацевтичного підприємства. Довести студентам важливість оволодіння даною темою як необхідною передумовою успішного вивчення всієї навчальної дисципліни та майбутньої професійної діяльності. Виховувати логічне мислення, професійну відповідальність, розширити загальну ерудицію та кругозір.

 

 

№ п/п   Основні етапи заняття Методи навчання і контролю Методичне забезпечення Час у хв.
1.   2. 3. Підготовчий етап 1. Організаційний момент. 2. Оголошення теми, визначення актуальності, навчальних цілей, мотивація. 3. Ознайомлення з планом лекції.   Основний етап Викладення лекційного матеріалу за планом: 1. Функції,класифікаціята структура цін. 2. Цілі цінової політики і фактори, що на неї впливають. 3. Аналіз цінової еластичності попиту на товар, товарів і цін конкурентів. 4. Державне регулювання цін на ЛЗ.   Заключний етап 1. Короткий підсумоквикладеногоматеріалу. 2. Узагальнюючефронтальнеопитування. 3. Підсумокзаняття. 4. Домашнє завдання. Навчальна лекція з елементами бесіди   Фронтальне опитування       мультиме - діапроектор     мультиме - діапроектор   Методична розробка самостійної роботи № 10   3’     72’     5’  

Матеріали активізації студентів

Питання для самостійного позааудиторного опрацювання:

1. Цінові стратегії.

2. Класифікація цінових стратегій.

3. Стратегії вибору показників «ціна – якість».

4. Методи ціноутворення:

- метод надбавок;

- метод забезпечення цільового прибутку на інвестований капітал;

- метод максимізації поточного прибутку;

- метод встановлення ціни на підставі «відчутної» цінності товару;

- методи встановлення договірних цін на лікарські засоби в умовах інфляції;

- метод ціноутворення на основі рівня поточних цін;

- метод визначення цін за рівнем конкурентоспроможності товару;

- тендерні ціноутворення;

- пристосування цін.

 

Питання для підготовки до практичного заняття № 3

1. Функції,класифікаціята структура цін.

2. Цілі цінової політики і фактори, що на неї впливають.

3. Аналіз цінової еластичності попиту на товар, товарів і цін конкурентів.

4. Державне регулювання цін на ЛЗ.

 

 


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  3. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  4. VІ. План та організаційна структура заняття
  5. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  6. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  7. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА
  8. Атомно-кристалічна структура металів
  9. Базова алгоритмічна структура
  10. Банківська система та її структура. Функції Центрального банку.
  11. Безцехова виробнича структура.
  12. Будова систем: підсистема, елемент, структура, зв'язок.




Переглядів: 703

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналізцін і товарівконкурентів | Реквізити листа та їх оформлювання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.