Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 6. Обігові кошти

Підняття «українського питання» на міжнародному рівні.

Створення українських збройних формувань, набуття воєнного досвіду.

Зростання національної самосвідомості населення.

Позитивні наслідки

Збої у роботі транспорту.

Загострення соціальних проблем.

Зростала залежність промисловості від іно­земного капіталу.

Загальні витрати Росії на війну складали 41 млрд. руб.

Поява проблеми біженців, депортованих, переміщених.

Негативні наслідки

Наслідки Першої світової війни для України.

Історичні задачі.

1. Чому Росія з початком Першої світової війни не створила у своїй армії український підрозділ, подібний до УСС?

2. Соціальний склад Легіону УСС був таким: 60 % січових стріль­ців належали до інтелігенції (академічна та шкільна молодь, кандидати адвокатури -, учителі шкіл та гімназій); 20 % — робітнича молодь; 15 % — селянська молодь і 5 % — сини дріб­них власників. Неписьменних січовиків було лише 10,1 %. Чим можна пояснити такий соціальний склад Легіону УСС? Як це вплинуло на його бойовий шлях?


1. Розорення західноукраїнських земель (зруйновано 40 % житло­вих і господарських будівель, майже 2 тис. підприємств, на третину скоротився видобуток нафти. Поголів'я худоби скоротилося на половину).

2. Значні людські втрати (загинуло понад 500 тис. осіб).

3. На території України перебувало 50 % діючої російської армії (3,5 млн. осіб), а також 400 тис. осіб — у тилових гарнізонах, утриман­ня якої здійснювалося за рахунок місцевих ресурсів.

6. Інфляція (ціни зросли у 4—8 разів).

7. Падіння виробництва, кризовий стан економіки (на початок 1917 р. порівняно з 1913 р. у Наддніпрянщині скоротився видобуток залізної руди на 46 %, марганцевої — на 29 %, виплавка чавуну — на 32 % , сталі — на 33 % .

9. Диспропорції у розвитку промисловості (швидке зростання га­лузей воєнного виробництва, занепад цивільного виробництва).

10. Скорочення посівних площ (на 1,880 млн. десятин), зменшення збору зернових (на 200 млн. пудів), скорочення виробництва цукру (із 85 млн. пудів у 1913 до 50 млн. пудів у 1917 р.); загострення продовольчої проблеми у містах, поява черг.

11. Скорочення працездатного населення на селі (у 1917 р. залиши­лось 38,7 % працездатного чоловічого населення).

14. Посилення страйкової боротьби робітників (1914 р. — З0 тис. учасників, 1915 р. — 50 тис, 1916 р. — 200тис.) і виступів селян ( протягом 1914—1916 рр. — 160 тис. учасників).

 

Актуальність:Сьогодні, коли економіка України перейшла на ринкові методи функціонування, кожне підприємство саме вирішує, яку продукцію випускати, за якими цінами реалізувати.

З цього приводу важливість і актуальність проблеми організації, зокрема, нормування оборотних засобів підприємства, є беззаперечним. Саме оборотні кошти поряд з основними забезпечують діяльність підприємства. Немає оборотних коштів, немає виробництва. Для забезпечення безперебійної роботи виробництва на складах підприємства завжди мають бути виробничі запаси, а саме сировина і матеріали в межах норм, передбачених потребою підприємства.

Мета:ознайомити студентів з методами визначення потреби в обігових коштах, поняттям норм і нормативів та механізму їх розрахунку; привчати творчо оперувати набутими знаннями, розвивати логічне мислення студентів.


Читайте також:

  1. Акустичні засоби|кошти| захисту
  2. Бюджетні установи отримують кошти на своє функціонування з бюджету виключно на основі фінансових документів, які називаються кошторисами.
  3. Видатки місцевих бюджетів. Вільні бюджетні кошти
  4. Вимірювані величини, засоби|кошти| і методи їх вимірювань
  5. Власні кошти бюджетних установ, їх склад та призначення. Завдання обліку коштів спеціального фонду
  6. Грошові кошти в касі установи.
  7. Грошові кошти видають підзвітним особам для оплати господарських витрат та у випадку відрядження.
  8. Грошові кошти — готівка, кошти на рахунках у банку та депозити до запитання.
  9. Грошові кошти: їх економічна сутність та визначення.
  10. Запозичені кошти комерційних банків
  11. Звернення стягнення на грошові кошти боржника
  12. Звернення стягнення на грошові кошти боржника - юридичної особи




Переглядів: 502

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
УСС були не єдиним збройним формуванням українців у роки війни. | Необхідність і методи визначення потреби в обігових коштах.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.031 сек.