МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Атлетична гімнастика.Основна гімнастика для дітей шкільного віку. Зміст гімнастики для дітей різних віків визначається загальними завданнями фізичного виховання й анатомо-фізіологічних особливостей дитячого організму. Основна гімнастика спрямована на загальне зміцнення й розвиток організму школярів, формувань правильної постави, виховання фізичних, моральних і вольових якостей, а також уміння доцільно користуватися ними в практичній діяльності. Поряд з визначеною формою в шкільному режимі дня передбачена гімнастика до занять. Ціль неї – організувати учнів перед початком навчального дня, привчити їх до регулярних фізичних вправ. У зв'язку з анатомо-фізіологічними й психологічними особливостями зростаючого організму шкільний вік підрозділяється на три періоди: а) молодший шкільний вік –від 7 до 9 років (I – III класи); б) середній шкільний вік –від 10 до 14 років (IV – VIII класи); в) старший шкільний вік – від 15 до 16 років (IX – X класи). У кожній із цих вікових груп використаються різні засоби й методи фізичного виховання. Атлетичною гімнастикою в основному займаються юнаки з метою формування правильної постави, гармонійного розвитку мускулатури всього тіла, виправлення недоліків статури. Вона розвиває такі коштовні для людини рухові якості, як сила гнучкість, швидкість, спритність і витривалість. Засоби атлетичної гімнастики досить різноманітні. У ній широко застосовуються різні загально розвиваючі вправи без предметів, і із предметами (булави, ціпки, набивні м'ячі, скакалки, гумові амортизатори, гирі, гантелі, штанга). При заняттях можуть бути також застосовані предмети домашнього побуту (вправи зі стільцем, на стільці, з опорою ніг об стіл, на ліжку), а також на снарядах масового типу й гімнастичних снарядів. У цей час застосовуються дві форми атлетичної гімнастики: індивідуальна й групова. Заняття атлетичною гімнастикою проводяться в залі, на спортивній площадці або в домашніх умовах. У юнацькому віці треба в першу чергу розвивати ковкість, гнучкість, швидкість; вправи з обтяженнями повинні грати тільки допоміжну роль. Тренування по атлетичній гімнастиці треба планувати так, щоб вправи із предметами сполучалися із вправами без предметів. Вправи, для розвитку сили й збільшення обсягу мускулів повинні сполучатися із вправами, що розвивають спритність, швидкість і витривалість. Чисто силові вправи (жими, повільні підйоми) треба чергувати зі швидкісно-силовими, а різні акробатичні й гімнастичні вправи – з бігцем на короткі й довгі дистанції. Читайте також:
|
||||||||
|