МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЗАГАЛЬНО РОЗВИВАЮЧІ ВИДИ ГІМНАСТИКИ.Прикладні види гімнастики. Спортивні види гімнастики. Загально розвиваючі види гімнастики. ВИДИ ГІМНАСТИКИ І ЇХНЯ КЛАСИФІКАЦІЯ. Різна методика застосування вправ залежно від поставлених завдань. Відносний виборчий вплив на різні системи й частини тіла що займаються. Великий діапазон вправ дозволяє впливати на окремі м'язові групи людини; розвивати силу, гнучкість, координацію рухів, стрибучість, швидкість і т. д.; удосконалювати дихальну й інші системи людини, відновлювати функції ушкоджених органів. Вирішуються ці завдання спеціальним підбором вправ і їхнім дозуванням у процесі систематичних занять. У той же час ми говоримо про відносний виборчий вплив, тому що будь-який рух через центральну нервову систему відбивається на організмі в цілому. За допомогою фізичних вправ можна вирішувати різні завдання: спортивні, оздоровчі, лікувальні, освітні, профілактичні й т.д. Це добре можна простежити на прикладах ходьби й перегони. Вони можуть бути представлені як види спорту, як засіб зміцнення серцево-судинної системи при строгому дозуванні відстаней і часу, запропонованих лікарем; у підготовчій частині уроку ходьба й біг використаються як засоби, що підвищують працездатність організму, що займаються за рахунок прискорення ходьби й переходу на біг, і як засобу, що заспокоюють і знижують фізичне навантаження, що займаються в заключній частині уроку. Вправи на гімнастичній стінці можуть бути використані як засоби загально розвиваючого характеру і як засобу виховання правильної постави.
Все велике різноманіття гімнастичних вправ історично зложилося в окремі види. Цей закономірний процес почався ще в минулому сторіччі. В 1968 р. на Всесоюзній конференції з питань гімнастики були розглянуті й затверджені три групи її видів: Такий розподіл виправданий двома обставинами. Перше пов'язане з більше конкретними завданнями, які поставлені перед гімнастикою в цей час. Друге – з необхідністю наукового обґрунтування подальшого розвитку гімнастики, створення сучасної теорії й методики її практичного застосування. Існуючі нині види гімнастики відрізняються приватними цілями й завданнями, специфічними вправами й методичними прийомами. До загально розвиваючих видів ставляться: - основна гімнастика; - гігієнічна гімнастика; - атлетична гімнастика. Основна гімнастика спрямована на всебічний розвиток і зміцнення організму, на оволодіння загальними основами рухів, на виховання фізичних, моральних і вольових якостей, необхідних у всіх областях діяльності людини. Засобами основної гімнастики є: стройові вправи (ходьба, біг у різних сполученнях); загально розвиваючі вправи без предметів і із предметами; вільні вправи; найпростіші вправи на гімнастичних снарядах; акробатичні вправи; елементи художньої гімнастики, хореографії, ігри, естафети, стрибки. Основна гімнастика, у свою чергу, ділиться на ряд різновидів стосовно до різних груп і віків тих хто займається. Основна гімнастика для дітей дошкільного віку (3 - 7 років). Головними завданнями основної гімнастики в дошкільному віці є охорона й зміцнення здоров'я дітей, загартовування організму, формування правильної постави, всебічний фізичний розвиток, вироблення первісних навичок особистої й суспільної гігієни. Учитель повинен ураховувати фізичні можливості дітей даного віку й весь процес фізичного виховання дошкільників підкоряти інтересам нормального розвитку зростаючого організму. У зв'язку з особливостями розвитку кістяка, м'язів, внутрішніх органів, нервової системи необхідні найпростіші види фізичних вправ –загально розвиваючі вправи, ходьба, біг, стрибки, метання, лазіння, рівновага, рухливі ігри, а також найпростіші вправи художньої гімнастики. Учитель повинен прагнути виховувати в хлопців дисципліну й прищеплювати навички організованого поводження в колективі. У цьому віці не потрібно застосовувати спеціальних вправ, пов'язаних з більшою м'язовою напругою. У заняттях з дошкільниками повинні переважати імітаційні вправи й відповідний розвиток дітей рухливі ігри. Для рішення завдання фізичного виховання в яслах і дитячих садках проводяться спеціальні заняття фізичними вправами навчального типу, ранкова гімнастика, фізкультхвилинка, що гартують процедури, рухливі ігри, екскурсії, свята, індивідуальні й самостійні заняття. Читайте також:
|
||||||||
|