Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ

Схема репродукції ротавірусів

Джерела та шляхи розповсюдження ротавірусів:

1. Хвора людина та вірусоносій

2. Механізм передачі: фекально-оральний.

3. Шляхи передачі: харчовий (молоко, молочні продукти), водний, контактно-побутовий.

Патогенез ротавірусної інфекції:

1. Вхідні ворота: шкт

2. Інфікування епітелію тонкої кишки

3. ЦПД на епітеліоцити

4. Порушення функції розщеплення дисахаридів

5. Порушення осматичного тиску в товстому кишечнику, діарея

Лабораторна діагностика ротавірусної інфекції:

В лабораторній діагностиці рота вірусного гастроентерита є два підходи:

1.Виявлення віруса, його антигенів або нуклеїнової кислоти у випорожненнях хворого на першому тижні захворювання.

* У випорожненнях виявляють вірус в перші 2-3 доби захворювання, для цього готують суспензію випорожнень у розчині Хенкса та вивчають в електронній мікроскопії або проводять імуноелектронну мікроскопію.

* Антигени рота вірусів у фекаліях виявляють за допомогою таких серологічних реакцій, як ІФА, РІФ, коаглютинації тощо.

* Геном рота вірусів можна виявити за допомогою РНК-зондів та ПЛР

Серологічний метод – виявлення специфічних антитіл та наростання титру антитіл в сироватках хворих та реконвалісцентів за допомогою ІФА, РНГА, РЗК, РН, РІФ. Для вивчення парних сироваток першу беруть у хворого на 3-4-й день захворювання, другу – згодом на 12-14 добу, 4-кратне збільшення титру антитіл і більше вказує на рота вірусну інфекцію

Специфічна профілактика ротавірусної інфекції:в стадії розробки

   
 
Характеристика родини Picornaviridae
 
 
Рід Представники Властивості вірусів
Enterovirus Віруси: поліомієліта 1, 2, 3; Коксакі А, В; ЕСНО; ентеровіруси 68 – 71; інші ентеровіруси Пікорнавіруси – дрібні, просто організовані віруси. Віріон складається з ікосаедричного капсида, що містить одноланцюгову плюс-РНК. Еньеровіруси (завиключенням вірусів Коксакі А) гарно репродукуються в культурах клітин з тканин людини та мавп. Мають загальні для всього роду групоспецифічний та типоспецифічний антигени. Ентеровіруси резистентні до рН 3 – 9, детергентам, зберігаються у сточних водах.
Rhinovirus Ріновіруси людини (більш 100 серотипів
Cardiovirus Вірус енцефаломіокардита та менговірус
Aphtovirus Вірус ящура
Hepatovirus Вірус гепатита А

 

 
 
Види та серотипи роду Enterovirus
 
 
Види Серотипи Кількість серотипів
Поліовірус людини (Poliovirus) Поліовірус 1, поліовірус 2, поліовірус 3
Ентеровірус А людини (Human enterovirus A) Коксаківіруси А людини (А2 – А8, А10, А12, А14, А16), ентеровірус 71 людини
Ентеровірус В людини (Human enterovirus В) Коксаківіруси В людини (В1 – В6), коксаківірус А9, ЕСНО-вірус людини (1-7, 9, 11-21, 24-27, 29-33), ентеровірус 69 людини
Ентеровірус С людини (Human enterovirus С) Коксаківіруси А людини (А1, А11, А13, А15, А17 – А22, А24)
Ентеровірус D людини (Human enterovirus D) Ентеровірус 68 людини, ентеровірус 70 людини

 


Читайте також:

  1. Більш детально про інвестиційну взаємодію в наступному Додатку до цієї Лекції.
  2. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  3. Валютне регулювання ЗЕД розглянуто окремо в наступній лекції «Валютне регулювання ЗЕД.
  4. Вибір остаточного варіанта плану лекції. Робота над формою викладу.
  5. ВСТУП. ЗНАЧЕННЯ, ЗМІСТ ТА ЗАВДАННЯ ПРЕДМЕТУ.
  6. ДЕРЖАВНІ НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ЗМІСТ ОСВІТИ
  7. ДОДАТОК до Лекції № 12
  8. Документальні колекції науково-історичних товариств в Україні 19 – початку 20 ст.
  9. ЕКОНОМІЧНА СИСТЕМА ТА ЇЇ ЗМІСТ.
  10. ЗАВДАННЯ, ЗМІСТ І ФОРМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В АРХІВНИХ УСТАНОВАХ
  11. Закріплення матеріалу лекції
  12. Закріплення матеріалу лекції




Переглядів: 954

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ | Класифікація ферментів вірусів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.