Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальні умови створення підприємства.

Загальні умови створення підприємства передбачають дотримання відповідного регламенту.

Регламент створення підприємства – це порядок, за яким підприємець обдумує, створює та реєструє підприємство.

Процеси створення, реєстрації, функціонування, управління та ліквідації підприємств регулюються наступними нормативними актами:

- Господарський кодекс;

- Закон України “Про господарські товариства”;

- Закон України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців”;

- іншими нормативними актами.

Не залежно від способу утворення регламент (послідовність) створення підприємствабуде однаковим і повинен містити таку послідовність:

1) пошук бізнес-ідеї, її обґрунтування, підбір “команди” (партнерів);

2) пошук та визначення обсягів та джерел фінансування підприємства;

3) побудова плану діяльності (бізнес-плану);

4) державна реєстрація підприємства.

Поняття бізнес-ідеї (підприємницької ідеї), її структури, методів пошуку, обґрунтування, джерел пошуку та принципів відбору було розглянуто у попередньому питанні даної теми.

Відбираючи та обґрунтовуючи ідею підприємець насамперед виходить із власних інтересів, обирає відповідне господарське поле своєї діяльності та визначає ринкову стратегію (концепцію) майбутнього (або діючого) підприємства.

Коли ідея обґрунтована, підібрана команда однодумців по її реалізації, постає необхідність визначення джерел фінансування бізнесу. Не зважаючи на наявність широких кредитних та інших можливостей 90% всіх підприємців починають із самостійного фінансування або родичами або друзями, і лише 10% стартового капіталу має банківське або інвестиційне походження.

Відповідно виділяють два джерела фінансування підприємства:

1) внутрішні джерела – джерела надходження коштів, пов’язані із самим підприємцем та результатами його діяльності у минулому (власний капітал підприємця, його батьків, друзів, родичів тощо);

2) зовнішні джерела – джерела надходження коштів від не пов’язаних із підприємцем власників фінансових ресурсів (банківські кредити, кошти інших підприємств, державне фінансування тощо).

Кожне із джерел має свої переваги і недоліки і при виборі необхідно скласти собі певний перелік критеріїв за наступними напрямками:

- сума коштів; - терміни її збору (як швидко потрібні кошти);

- відсоткові ставки; - умови отримання, обслуговування та повернення.

При диференціації джерел фінансування підприємства слід чітко визначити оптимальне їх співвідношення.

У випадках, коли для створення і діяльності підприємства потрібні природні ресурси, дозвіл на їх використання видається відповідними державними органами за передбаченою законодавством процедурою за погодженням із екологічними інституціями.

Підприємству може бути передана у власність або надана у користування, в тому числі на умовах оренди, земельна ділянка в порядку, визначеному законодавством.

Підприємство набуває прав юридичної особи від дня його державної реєстрації, тобто отримання свідоцтва про реєстрацію.


Читайте також:

  1. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ
  2. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ
  3. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  4. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  5. А. Створення власної папки.
  6. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  7. Автоматичне і ручне створення об’єктів.
  8. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  9. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  10. АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ БРЕНДУ
  11. Алгоритм створення тренінгової програми
  12. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації




Переглядів: 3614

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підприємницька ідея. | Державна реєстрація підприємства.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.