МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Зараженого повітря, км/годШвидкість переносу переднього фронту хмари Додатки Таблиця 1 Графік орієнтованої оцінки ступеню вертикальної стійкості повітря.
Примітка: Інверсія - такий стан приземного шару повітря, при якому температура поверхні грунту менша за температуру повітря на висоті 2 м від поверхні. Ізотермія - такий стан приземного шару повітря, при якому температура поверхні ґрунту орієнтовно рівна температурі повітря на висоті 2 м від поверхні. Конвекція - такий стан приземного шару повітря, прн якому температура поверхні грунту більша за температуру повітря на висоті 2 м від поверхні. Хмарність визначається в балах: відсутня (ясно) – 0-2;середня (напівясно) – 3-7;суцільна (хмарно) – 8-10. Таблиця 2. Характеристики НХР і допоміжні коефіцієнти для визначення глибин зон зараження
У графах 10-14 в чисельнику значення К7 для первинної хмари, а в знаменнику для наступних хмар. У графі 6 чисельні значення токсодоз, що позначені зірочками, визначені орієнтовно. Значення коефіцієнта К1 для ізотермічного зберігання аміаку наведено для випадку розливання (викидання) у піддон. Таблиця 3. Коефіцієнти , які залежать від ступеня вертикальної стійкості повітря (СВСП)
Таблиця 4. Глибини зон можливого зараження НХР
Таблиця 5. Значення коефіцієнта К4 в залежності від швидкості вітру
Таблиця 6.
Таблиця 7. Коефіцієнт Ф, який залежить від швидкості вітру (м/с)
Таблиця 8. Можливі втрати населення, робітників та службовців, які опинилися у ЗМХЗ (ПЗХЗ), %
Примітка: Орієнтовно структура втрат може розподілятися за такими даними: легкі - до 25%; середньої тяжкості - до 40%; зі смертельними наслідками - до 35%. Таблиця 9. Дегазація та захист від найпоширеніших НХР АМІАК, NH3 Дегазація газу - розпорошена вода (2т/1т НХР), 10% розчин соляної к-ти (2т/1 т НХР) або кислотні відходи, 2% розчин амонія сірчанокислого, розчини мінеральних к-т. Дегазація рідини - додатково грунт, пісок (2-5 т/1т НХР). Захист органів дихання: * ізолюючий протигаз КІП-в, АСВ-2, АДІ-ГС, ІП-4; * протигаз фільтруючий, типу КД, М, В, ГП-4У з ДП-2; БРОМИСТИЙ ВОДЕНЬ, HBr Дегазація: Осадження газу - розпорошена вода. Дегазація рідини - розчини лугів (на 1т НХР 20т 10% NAOH). Захист органів дихання:* ізолюючий протигаз * протигаз фільтруючий, А, В, БКФ. СІРЧИСТИЙ АНГІДРИД, SO2 Дегазація: Гашене вапно, аміак, луги, р-р сода або каустика, вода, їдкий натр, карбонат натрію, гідроокис кальцію. На 1т НХР 10т води, 13т 10% NAOH або 4т 25% аміаку. Захист органів дихання:* ізолюючий протигаз типу АСВ-2, ІП-4М, КІП-8; * протигаз фільтруючий, В(жовтий.), БКФ(защ.), М(червоний.); СІРКОВУГЛЕЦЬ, CS2 Дегазація: Гашене вапно, вода, сірчистий натрій або калій. Вапно, каустик, їдкий натр, лужна целюлоза, сульфід натрію. Захист органів дихання: * ізолюючий протигаз типу АСВ-2, фільтруючий протигаз типу А, В, М, БКФ, Г, Е, ГП-4У, КД; СОЛЯНА КИСЛОТА, ВОДЕНЬ ХЛОРИСТИЙ, HCl Дегазація: Гашене вапно, аміачна вода, р-н кальцинованої соди, лужні р-ни, їдкий натр. (На 1т НХР 10т 10% NAOH). Захист органів дихання: * ізолюючий протигаз; * протигаз фільтруючий, В(жовтий.), М(червоний), А, БКФ. СИНИЛЬНА КИСЛОТА, HCN Дегазація: Дегазація рідини - 10% р-р гіпохлориту кальцію, формалін (3т/1т НХР), гашене вапно, луги, аміак, аміачна вода, відходи, в-ва окислювальної і окислювально-хлоруючої дії, каустична сода. Захист органів дихання: * ізолюючий протигаз, фильтруючі типу Е, М, В, БКФ, ГП-4У з ДП-2 ФОСГЕН, COCl2 Дегазація :Дегазація газу - вода (10т/1т НХР), 10% р-н їдкого натру(20т/1т НХР), гаряча аміачна вода(3т 25% на 1т НХР), лужні відходи, аміак, Уротропін, активоване вугілля, р-н каустичної соди, р-ни їдкого натру, кальцинованої соди, вапняних і гіпсових відходів. Дегазація рідини 10% р-р їдкого натра (16 - 20т/1т НХР). Захист органів дихання: * ізолюючий протигаз типу ІП-4М, АСВ-2,КИП-8; * протигаз фільтруючий, В, М, БКФ,Е,КД,ГП-4у з ДП-2; ХЛОР, Cl2 Дегазація: Осадження газу -- розпорошена вода (330т/1т НХР), 5% р-н їдкого натру або каустичної соди (22-25т на 1т НХР, сульфід натрію, гашене вапно, лужні відходи, окрім аміачної води(оскільки утворюється вибухонебезпечний хлористий азот). Дегазація рідини -- вода (0,6 - 0,9 т/1т НХР), 5% р-р їдкого натру (22,5-23,0 т/1т НХР), грунт, пісок, зола(2,3-3,5т/1т НХР), сніг (3-4т на 1т НХР). Захист органів дихання: * ізолюючий протигаз типу АДІ-ГС, КІП-8, АСВ-2; * протигаз фільтруючий, В, А, М, БКФ, Е,, Г СОХНУВ, ГП-4 з ДП-2, ГП-5 Література: 1. Наказ Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 06.08.2002 № 186 "Про введення в дію Методики спостережень щодо оцінки радіаційної та хімічної обстановки". 2. Євдін О.М., Могильниченко В.В., Скидан М.А., Рибакова Е.О. Захист населення і територій від надзвичайних ситуацій. Том 1. "Техногенна та природна небезпека". Посібник.- К.: КІМ, 2007.- 636 с. 3. Небезпечні хімічні речовини в природі, промисловості і побуті. Довідник експрес-інформація у символах. - К.: Чорнобильінтерінформ, 1998. - 297 с. 4. Депутат О.П., Коваленко І.В., Мужик І.С. Цивільна оборона .Навчальний посібник/ За ред. Кашина П.І. – Львів, «П.П. Василькевич К.І.», 2005. 5. Стеблюк М. І. Цивільна оборона , - Київ, Урожай, 2004. 6. Методика прогнозування масштабів зараження СДОР при аваріях на хімічно -небезпечних об’єктах на транспорті. – К., Штаб ЦО України, 1992. 7. Гончарук В.Є., Качан С.І., Орел С.М., Пуцило В.І., «Оцінка обстановки у надзвичайних ситуаціях». Навчальний посібник, Львів 2004р., Видавництво НУ «Львівська політехніка». 8. Васійчук В.О., Гончарук В.Є., Качан С.І., Мохняк С.М. « Основи цивільного захисту» Навч. посібник, Львів, 2010р., В-во Львівської політехніки, 384с.. Тема 6 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|