МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Зараженого повітря, км/годШвидкість переносу переднього фронту хмари Додатки Таблиця 1 Графік орієнтованої оцінки ступеню вертикальної стійкості повітря.
Примітка: Інверсія - такий стан приземного шару повітря, при якому температура поверхні грунту менша за температуру повітря на висоті 2 м від поверхні. Ізотермія - такий стан приземного шару повітря, при якому температура поверхні ґрунту орієнтовно рівна температурі повітря на висоті 2 м від поверхні. Конвекція - такий стан приземного шару повітря, прн якому температура поверхні грунту більша за температуру повітря на висоті 2 м від поверхні. Хмарність визначається в балах: відсутня (ясно) – 0-2;середня (напівясно) – 3-7;суцільна (хмарно) – 8-10. Таблиця 2. Характеристики НХР і допоміжні коефіцієнти для визначення глибин зон зараження
У графах 10-14 в чисельнику значення К7 для первинної хмари, а в знаменнику для наступних хмар. У графі 6 чисельні значення токсодоз, що позначені зірочками, визначені орієнтовно. Значення коефіцієнта К1 для ізотермічного зберігання аміаку наведено для випадку розливання (викидання) у піддон. Таблиця 3. Коефіцієнти , які залежать від ступеня вертикальної стійкості повітря (СВСП)
Таблиця 4. Глибини зон можливого зараження НХР
Таблиця 5. Значення коефіцієнта К4 в залежності від швидкості вітру
Таблиця 6.
Таблиця 7. Коефіцієнт Ф, який залежить від швидкості вітру (м/с)
Таблиця 8. Можливі втрати населення, робітників та службовців, які опинилися у ЗМХЗ (ПЗХЗ), %
Примітка: Орієнтовно структура втрат може розподілятися за такими даними: легкі - до 25%; середньої тяжкості - до 40%; зі смертельними наслідками - до 35%. Таблиця 9. Дегазація та захист від найпоширеніших НХР АМІАК, NH3 Дегазація газу - розпорошена вода (2т/1т НХР), 10% розчин соляної к-ти (2т/1 т НХР) або кислотні відходи, 2% розчин амонія сірчанокислого, розчини мінеральних к-т. Дегазація рідини - додатково грунт, пісок (2-5 т/1т НХР). Захист органів дихання: * ізолюючий протигаз КІП-в, АСВ-2, АДІ-ГС, ІП-4; * протигаз фільтруючий, типу КД, М, В, ГП-4У з ДП-2; БРОМИСТИЙ ВОДЕНЬ, HBr Дегазація: Осадження газу - розпорошена вода. Дегазація рідини - розчини лугів (на 1т НХР 20т 10% NAOH). Захист органів дихання:* ізолюючий протигаз * протигаз фільтруючий, А, В, БКФ. СІРЧИСТИЙ АНГІДРИД, SO2 Дегазація: Гашене вапно, аміак, луги, р-р сода або каустика, вода, їдкий натр, карбонат натрію, гідроокис кальцію. На 1т НХР 10т води, 13т 10% NAOH або 4т 25% аміаку. Захист органів дихання:* ізолюючий протигаз типу АСВ-2, ІП-4М, КІП-8; * протигаз фільтруючий, В(жовтий.), БКФ(защ.), М(червоний.); СІРКОВУГЛЕЦЬ, CS2 Дегазація: Гашене вапно, вода, сірчистий натрій або калій. Вапно, каустик, їдкий натр, лужна целюлоза, сульфід натрію. Захист органів дихання: * ізолюючий протигаз типу АСВ-2, фільтруючий протигаз типу А, В, М, БКФ, Г, Е, ГП-4У, КД; СОЛЯНА КИСЛОТА, ВОДЕНЬ ХЛОРИСТИЙ, HCl Дегазація: Гашене вапно, аміачна вода, р-н кальцинованої соди, лужні р-ни, їдкий натр. (На 1т НХР 10т 10% NAOH). Захист органів дихання: * ізолюючий протигаз; * протигаз фільтруючий, В(жовтий.), М(червоний), А, БКФ. СИНИЛЬНА КИСЛОТА, HCN Дегазація: Дегазація рідини - 10% р-р гіпохлориту кальцію, формалін (3т/1т НХР), гашене вапно, луги, аміак, аміачна вода, відходи, в-ва окислювальної і окислювально-хлоруючої дії, каустична сода. Захист органів дихання: * ізолюючий протигаз, фильтруючі типу Е, М, В, БКФ, ГП-4У з ДП-2 ФОСГЕН, COCl2 Дегазація :Дегазація газу - вода (10т/1т НХР), 10% р-н їдкого натру(20т/1т НХР), гаряча аміачна вода(3т 25% на 1т НХР), лужні відходи, аміак, Уротропін, активоване вугілля, р-н каустичної соди, р-ни їдкого натру, кальцинованої соди, вапняних і гіпсових відходів. Дегазація рідини 10% р-р їдкого натра (16 - 20т/1т НХР). Захист органів дихання: * ізолюючий протигаз типу ІП-4М, АСВ-2,КИП-8; * протигаз фільтруючий, В, М, БКФ,Е,КД,ГП-4у з ДП-2; ХЛОР, Cl2 Дегазація: Осадження газу -- розпорошена вода (330т/1т НХР), 5% р-н їдкого натру або каустичної соди (22-25т на 1т НХР, сульфід натрію, гашене вапно, лужні відходи, окрім аміачної води(оскільки утворюється вибухонебезпечний хлористий азот). Дегазація рідини -- вода (0,6 - 0,9 т/1т НХР), 5% р-р їдкого натру (22,5-23,0 т/1т НХР), грунт, пісок, зола(2,3-3,5т/1т НХР), сніг (3-4т на 1т НХР). Захист органів дихання: * ізолюючий протигаз типу АДІ-ГС, КІП-8, АСВ-2; * протигаз фільтруючий, В, А, М, БКФ, Е,, Г СОХНУВ, ГП-4 з ДП-2, ГП-5 Література: 1. Наказ Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 06.08.2002 № 186 "Про введення в дію Методики спостережень щодо оцінки радіаційної та хімічної обстановки". 2. Євдін О.М., Могильниченко В.В., Скидан М.А., Рибакова Е.О. Захист населення і територій від надзвичайних ситуацій. Том 1. "Техногенна та природна небезпека". Посібник.- К.: КІМ, 2007.- 636 с. 3. Небезпечні хімічні речовини в природі, промисловості і побуті. Довідник експрес-інформація у символах. - К.: Чорнобильінтерінформ, 1998. - 297 с. 4. Депутат О.П., Коваленко І.В., Мужик І.С. Цивільна оборона .Навчальний посібник/ За ред. Кашина П.І. – Львів, «П.П. Василькевич К.І.», 2005. 5. Стеблюк М. І. Цивільна оборона , - Київ, Урожай, 2004. 6. Методика прогнозування масштабів зараження СДОР при аваріях на хімічно -небезпечних об’єктах на транспорті. – К., Штаб ЦО України, 1992. 7. Гончарук В.Є., Качан С.І., Орел С.М., Пуцило В.І., «Оцінка обстановки у надзвичайних ситуаціях». Навчальний посібник, Львів 2004р., Видавництво НУ «Львівська політехніка». 8. Васійчук В.О., Гончарук В.Є., Качан С.І., Мохняк С.М. « Основи цивільного захисту» Навч. посібник, Львів, 2010р., В-во Львівської політехніки, 384с.. Тема 6 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|