Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Кількість необхідного повітря, для горіння

Регулювання витрати повітря

Регулювання витрати повітря є настільки ж гострою і важливою

проблемою,як і регулювання витрати палива.

Щоб відбувалося повне згоряння,необхідно забезпечити постійний контакт надлишкової кількості повітря з паливом. В минулому повітря подавали в значному надлишку, щоб забезпечити повне згоряння всього палива і таким чином уникнути утворення диму і небезпеки вибуху. Однак надлишок повітря послаблює процес горіння, зменшуючи температуру полум'я і збільшуючи втрати тепла з вихідними газами. Тепло, втрачене з вихідними газами, легко обчислити залежно від температури в димовій трубі і процентного вмісту кисню в димовому газі, і цей розрахунок показує, що необхідно максимально зменшити кількість надлишкового повітря.

Зі зростанням цін на паливо з'являються достатні підстави для точного регулювання надлишку повітря. Крім того, при спалюванні відпрацьованого палива зі змінними значеннями теплотворної здатності ще більше зростають вимоги до регулювання надлишку повітря. Необхідно також передбачити в системі регулювання заходи захисту елементів конструкції від пошкоджень. Нарешті, потрібно безперервно контролювати тиск у топці яким-небудь безпечним способом.

Рівняння (3.1) описує горіння метану в кисні з утворенням вуглекислого газу і води. Але в більшості процесів горіння в якості окислювача використовують не чистий кисень, а повітря; азот проходить через зону реакції, по суті, без зміни, хоча його теплоємність має великий вплив на температуру полум'я. Перепишемо реакцію горіння з врахуванням азоту, щоб зберегти матеріальний баланс:

Тут х - мольна частка надлишкового повітря, а 7,52 - число молей азоту, що припадають на 2 моля кисню повітря. На 1 моль згорілого палива при нульовому надлишку повітря утворюється 10,52 молей димового газу. З надлишковим повітрям додаються 2-ва молі кисню і 7,52 молі азоту. Тоді мольна частка кисню в


димовому газі, яка визначається у-ком, можна пов'язати з надлишком співвідношенням повітря :

На 1 моль палива припадає кількість тепла, що виходить з відхідними газами через димову трубу, визначається за формулою:

де Ср - середня молярна теплоємність продуктів згоряння, Ts- температура в димовій трубі, а То - температура навколишнього середовища. Стала 36,86 кДж являє собою приховану теплоту випаровування води, що утворюється при горінні. Відносне зростання втрат тепломісткості на одиницю надлишку повітря поблизу точки х = 0 можна обчислити, диференціюючи вираз (3.12) ділячи похідну на значення Qsnpn x = 0 за винятком прихованої теплоти випаровування:

По суті, кожен відсоток надлишку повітря збільшує втрати тепла з тими, що виходять через димову трубу газами на - 1%.

Рідкі вуглеводневі палива, наприклад нафтопродукти, можна представити у вигляді полімеру за формулою (СН2 )n, де п залежить від молекулярної маси і, отже, від летючості палива. Загальне рівняння реакції горіння можна записати тільки для групи СН2:

Співвідношення між вмістом кисню в димовому газі і надлишком повітря дещо відрізняється від написаного вище для метану:

Аналогічні співвідношення можна отримати для інших палив. Не виписуючи рівняння реакції горіння для кожного палива, зведемо в табл 3.2 відповідні сталі для деяких найбільш поширених палив. Співвідношення між вмістом кисню в димовому газі і надлишком повітря набуває наступний вигляд:

(Зауважимо, що число 4,76 представляє собою величину, зворотню відносній концентрації кисню в повітрі.). У табл. 3.2 наведені значення коефіцієнта а для кожного палива.

Необхідна кількість повітря на 1 кДж при спалюванні цих палив і співвідношення між вмістом кисню в димовому газі і надлишком повітря добре узгоджуються один з одним. Це дозволяє зв'язати витрату повітря безпосередньо з необхідною кількістю тепла і контролювати надлишок повітря, вимірюючи вміст


кисню в димовому газі, майже не звертаючи уваги на вигляд палива, що спалюється. Для різних сумішей легких вуглеводневих газоподібних палив ці параметри майже не змінюються, і присутність невеликих кількостей водню та окису вуглецю також надає малий вплив.


Читайте також:

  1. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  2. Атмосферний тиск повітря, та його зміни з висотою та горизонтально
  3. Б. Новостворена вартість, яка складається з вартості необхідного продукту (НП) і вартості додаткового продукту ( ДП).
  4. Біомаса - Кількість живої речовини на одиниці площі чи об'єму місцеперебування в момент спостереження. Визначається сумою біомаси усіх популяцій, що населяють дану екосистему.
  5. В межах наукового підходу існує велика кількість концепцій, але найбільш переконлива – еволюційна теорія.
  6. В однакових об'ємах різних газів за однакових умов (температура і тиск) міститься однакова кількість молекул.
  7. Визначення необхідного обсягу та джерел фінансування виробничих інвестицій.
  8. ВИЗНАЧЕННЯ НЕОБХІДНОГО СТУПЕНЯ ОЧИЩЕННЯ ПО БПКПОЛН.
  9. ВИЗНАЧЕННЯ НЕОБХІДНОГО СТУПЕНЯ ОЧИЩЕННЯ ПО ЗВАЖЕНИХ РЕЧОВИНАХ.
  10. ВИЗНАЧЕННЯ НЕОБХІДНОГО СТУПЕНЯ ОЧИЩЕННЯ.
  11. Визначення необхідного технологічного обладнання та пристроїв для виконання технологічних операцій і розробка вимог, яким повинний відповідати кожен тип оснастки
  12. Вимірювання інформації в теорії інформації (інформація, як знята невизначеність). Кількість інформації по Хартлі




Переглядів: 2067

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Одночасне використання декількох палив | Регулювання відносної витрати палива до витрати повітря

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.