Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Комбайни КСП-21 та КСП – 22.

Конструкція прохідницьких комбайнів вибіркової дії.

Рис. 44 - Комбайн КСП – 21. Рис. 45 - Комбайн КСП – 22.

Прохідницькі комбайни КСП – 21 та КСП – 22 призначено для проведення горизонтальних і похилих виробок змішаним вибоєм з присічкою породи до 50%.

Виконавчий орган комбайна складається із телескопічної стріли, різцевої коронки конічної форми з двохзаходним шнеком, редуктора, електродвигуна і П-образної рами, жорстко сполучених між собою. Виконавчий орган шарнірно закріплено на цапфах поворотної турелі і за допомогою двох гідродомкратів підйому і опускання він переміщується у вертикальній площині. Турель змонтовано на основі рамі комбайна і за допомогою двох гідродомкратів вона може повертатися в горизонтальній площині разом з виконавчим органом. Усередині П-образної рами виконавчого органу з боків змонтовано поодинці гідроциліндри, завдяки яким здійснюється телескопічне розсунення стріли на хід до 0,5 м.

Вантажний пристрій комбайна має поворотний стіл з нагрібаючими лапами. Стіл шарнірно прикріплений до поворотної рами корпусу комбайна і за допомогою гідродомкратів може повертатись у вертикальній площині. При цьому передня частина столу опускається або піднімається щодо рівня гусениць, це необхідно при змінному профілі підошви виробки. Привід лап здійснюється від приводу скребкового конвеєра за допомоги скребкового ланцюга. Редуктори нагрібаючи лап (лівий і правий) розміщені під плитою, на верхню її частину виходить вах конічної передачі, який з’єднано з диском, що має ексцентрично розташований палець, на який шарнірно надіта лапа. При обертанні дисків лапи здійснюють рух по замкненій траєкторії, навантажуючи гірничу масу на конвеєр.

Ходова частина комбайну являє собою самохідний гусеничний візок. Він складається з рами, редуктора ходу, поворотної турелі, тракових ланцюгів, буферів, балансирів та опорних гідроциліндрів. Рама лита, в ній на підшипниках змонтовано поворотну турель. В бокові отвори рами встановлено балансири, за допомогою яких рама на роликах встановлюється на гусеничні ланцюги. Регулювання натягування тракових ланцюгів здійснюється за допомогою вбудованих в балансири герметично закритих гвинтових передач.

Траковий ланцюг складається з литих траків, які з’єднуються між собою пальцями за допомогою шплінтів.

Буфер призначено для огородження електродвигуна ходової частини від ударів та наїздів на нерівності підошви виробки.

Для підвищення стійкості комбайна передбачено опорний пристрій, який підвішено на буфер за допомогою гідро циліндрів.

Привід гусениць здійснюється від двигуна через конічну пару, два вали фрикціонів та чотири гальмові пристрої. Управління гусеницями здійснюється фрикціонами, які вмикаються і вимикаються з пульта управління.

Рух комбайна вперед виконується ввімкненням фрикціонів першого валу з одночасним відключенням всіх гальм. Рух комбайна назад – ввімкненням фрикціонів другого валу, поворот – ввімкненням фрикціону однієї гусениці, розворот комбайна - при ввімкненні однієї гусениці вперед, а іншої назад.

Конвеєр складається з приводу, проміжної секції, передньої секції, скребкового ланцюга та гідродомкратів переміщення конвеєра у горизонтальній та вертикальній площинах. Привід складається з рами, приводної головки, редуктора, електродвигуна та карданного валу. Редуктор має дві циліндричних пари та вал фрикціонів, який є захисним пристроєм при можливих перевантаженнях двигуна (заклинювання лап або скребкового ланцюга та ін.). Карданний телескопічний вал дає можливість переміщувати привідну головку конвеєра для зміни натягування ланцюга відносно двигуна, який жорстко закріплений до рами.

Скребковий ланцюг є тяговим органом конвеєра і приводом для редукторів нагрібаючих лап. Натягування скребкового ланцюга виконується двома гвинтами.

Кріпепідйомникмонтується на раму виконавчого органа і служить для підйому верхняків кріплення до місця їх встановлення.

Гідросистемакомбайна виконує наступні операції:

- підйом – опускання виконавчого органа;

- поворот ліворуч – праворуч виконавчого органа;

- подача вперед – назад телескопа виконавчого органа;

- розпір – втягування опор;

- розгальмування і реверс переміщення комбайна вперед – назад, ліворуч – праворуч та розворот;

- підйом – опускання навантажувального стола;

- підйом – опускання скребкового транспортера;

- поворот ліворуч – праворуч скребкового транспортера;

- підйом – опускання кріпепідйомника.

Гідравлічна схема забезпечує робочий та прискорений режими роботи гідро циліндрів виконавчого органу, навантажувача, кріпепідйомника та опор. Інші гідроциліндри працюють в одному режимі.

Гідросистема складається з наступних основних вузлів: гідробак, насосна установка, пульт управління, трубопроводи. Насосна установка складається з радіально – поршневого нерегульованого насоса 50 НР32/2, який подає робочу рідину двома потоками, та електродвигуна. Гідроблок управління включає шість розподілювачів, напірну та зливну секції, які стягнуто між собою болтами. За допомогою клапанів робочий тиск використовується різний: 10 МПа – для гідроциліндрів скребкового конвеєра; 16 МПа – для всіх інших гідроциліндрів.

Електрообладнаннякомбайна складається з наступних елементів: пристрій управління; дві фари; блокуючі пости управління з обох торін виконавчого органа; випромінювачі акустичного пристрою запобіжної сигналізації; двигун приводу виконавчого органа; двигун приводу конвеєра; двигун приводу ходової частини; двигун приводу гідросистеми; пристрій контролю системи зрошування. Додатково передбачено підключення до системи управління і двигуна стрічкового перевантажувача.

Підключення комбайна до електричної мережі повинно виконуватись кабелем КГЕШ перерізом не менше 50 мм2 при довжині не більше 200 м. Режим роботи – короткочасний з ПВ = 25% протягом 10 хвилин.

Управління комбайном передбачено ручне з робочого місця машиніста.

Комбайн КСП – 22відрізняється від КСП – 21 більш потужним приводом виконавчого органа, що дозволяє руйнувати породи більшої міцності, він має ширший стіл навантажувального органа, гідросистема працює від насосної установки, яка складається з основного шестерінчастого трьохсекційного насоса та шестерінчастого насоса підкачки і управління, робочий тиск 14 МПа. Комбайн оснащено більш потужним приводом насосної установки, яка, разом з вищеописаними функціями, за допомогою двох гідромоторів приводить у дію і привід навантажувальних лап. Останнє суттєво підвищує надійність як навантажувального органу, так і скребкового конвеєра. Комбайн має більшу на 1 м довжину, але зменшену на 0,1 м висоту по корпусу.

3.2 Комбайни КСП-32, КСП - 33 та КСП – 35.

Комбайн КСП – 32 призначено для механізації відбійки та навантаження гірничої маси при проведенні горизонтальних та похилих (до ± 120) перерізом до 29 м2 по вугіллю з присічкою порід до 80% малої міцності і до 50% міцністю до 120 МПа в шахтах, небезпечних по газу і пилу.

Рис. 46 - Комбайн КСП – 32.

 

Комбайн (рис. 46) складається з: виконавчого органа з різцевою коронкою, встановленого на поворотній рамі; ходової частини; вантажного пристрою, що складається з приймальної частини з нагрібаючими лапами і центрально розташованого скребкового конвеєра; гідросистеми, що включає три насоси, гідроциліндри переміщення виконавчого органа в горизонтальній і вертикальній площинах телескопічного переміщення виконавчого органа, підйому і опускання приймальної частини; розпірні стійки (аутригери); гідромотори приводу гусениць ходової частини та нагрібаючих лап; гідроапаратуру управління та контролю; електроустаткування (електродвигуни, пульт управління); системи пилеподавлення. Комбайн застосовується з мостовим і причіпним перевантажувачами.

До виконавчого органакомбайна входять електродвигун, редуктор, виконаний разом зі стрілою; різцева коронки і рама. Різцева коронка кріпиться безпосередньо на вихідному валу редуктора. На корпусі відлили три гвинтові порожнини, в яких фрезеруються пази для кулаків, що мають конусні гнізда для встановлення різців типа РПП2 або РКС2 з конусним хвостовиком. На коронці є забурник, встановлюється 32 різця.

Вода (для зрошування в зоні руйнування гірничих порід) під різець підводиться по порожнистому валу редуктора, до форсунок - через отвори в корпусі різцевої коронки.

Виконавчий орган переміщається у вертикальній площині гідроциліндрами підйому, які своїми проушинами кріпляться до цапф основної рами виконавчого органа і до поворотної рами (турелі) комбайна.

Корпус комбайнає жорстким зварно-литим, внутрішня частина якого є складовим елементом центрально розташованого скребкового конвеєра.

Ходова частинакомбайна є самохідним гусеничним візком, на якому встановлюється корпус комбайна. Ходова частина складається з двох гусениць, кожна з яких приводиться від індивідуального гідравлічного приводу. Гусениця складається з рами, опорних катків, пристроїв для натягування, приводної зірки і гусеничного ланцюга.

Вантажний пристрій комбайна складається з приймального стола (живильника) з нагрібаючими лапами і центрально розташованого скребкового конвеєра. Навантажувач і конвеєр мають відокремлені приводи.

Живильник складається із зварної рами, до якої кріпляться редуктори лівий і правий нагрібаючих лап та гідромотори. У передній частині живильника розміщується відомий барабан скребкового конвеєра.

Живильник кріпиться до рами корпуса комбайна, його під'йом і поворот здійснюються гідроциліндрами.

Скребковий конвеєр складається з приводу, ставу, хвостового барабана і скребкового ланцюга. Привід скребкового конвеєра передбачає зварну раму, яка закріплена до корпусу комбайна, проміжний редуктор з фланцевим електродвигуном, кутовий редуктор і приводну головку. Передача крутячого моменту від проміжного редуктора до кутового забезпечується телескопічними валами при зміні відстані між ними. Скребковий ланцюг натягається розміщеними на приводі гвинтами. Проміжний редуктор приводу скребкового конвеєра складається з корпусу, двох пар циліндрових передач і фрикційної муфти, призначеної для оберігання приводу від перевантажень.

Опорний пристрій (аутригери) служить для підвищення стійкості комбайна в горизонтальній площині під час обробки вибою. Пристрій приєднано зваркою до нерухомої рами конвеєра.

Гідравлічна система комбайна призначена для ручного управління: підйомом, опусканням, поворотом в горизонтальній площині і висуненням (скороченням) стріли виконавчого органу; підйомом, опусканням і поворотом живильника вантажного пристрою; підйомом і опусканням аутригерів; вімкнення і вимикнення гусениць ходової частини, обертанням навантажувальних лап.

Електрообладнанняскладається з електродвигунів, станції управління, пристроїв освітлення та сигналізації. Станція управління складається із корпуса, нереверсивних і реверсивних контакторів КТУ, трансформатора, панелі контакторів, панелі ПМЗ, універсального перемикача, кнопок управління, пристроїв блокувань та сигналізації.

Від попередніх моделей комбайнів аналогічного класу 4ПП-2М комбайн КСП – 32 відрізняється:

- підвищеною стійкістю комбайна за рахунок надання живильникові функції додаткової опори;

- збільшення жорсткості стріли за рахунок замикання контуру направляючих телескопічного пристрою;

- застосування гідравлічного приводу нагрібаючих лап, що дає можливість роботи в обводнених виробках;

- застосування коронки нової конструкції;

- виконання з’ємного скребкового конвеєра із збільшеним перерізом для транспортування більших крупних шматків породи;

- підвищення надійності роботи за рахунок спрощення системи управління, підвищення міцності верхньої поворотної рами та траків ходової частини;

- зменшення транспортної висоти комбайна;

- управління – ручне, з робочого місця машиніста.

Комбайн КСП – 33 відрізняється від КСП – 33 більшим розмахом стріли, що збільшує верхню межу перерізу виробки до 33 м2.

Комбайн КСП – 35 з дистанційним управлінням. Створено на заміну прохідницьких комбайнів середнього по масі класу КСП-(32) 33.

Нові споживчі якості комбайна КСП-35 по відношенню до КСП – 32 (33) наступні.

1. Мінімальна висота виробок, що проводяться, зменшується з 2,65 до 2,3 м. за рахунок зниження висоти комбайна. Це дозволить зменшити присічку порід при проведенні виробок по пласту з плоскою крівлею під анкерування.

2. Підвищиться ефективність руйнування міцних порід за рахунок збільшення маси комбайна з 45 до 54 тон з одночасним зростанням енергоозброєності виконавчого органа з 110 КВт до 132 КВт.

3. Покращена експлуатація комбайна у вибоях із слабкою підошвою за рахунок зниження середнього тиску на неї з 0,15 МПа до 0,14 МПа (і це при збільшенні маси машини), що досягається збільшенням ширини траків з 550мм до 740мм.

4. Підвищиться продуктивність вантаження зруйнованої гірничої маси і знизиться час простоїв, пов'язаних із пропуском негабаритів через прохідне вікно, за рахунок збільшення ширини ставу скребкового конвеєра з 534мм до 670мм і збільшення швидкості руху ланцюга з 0.9 до 1.1 м/с.

5. Збільшаться швидкості руху комбайна: робоча з 1,0 до 1,3 м/хв., маневрова з 5.0 до 5.5 м/хв. при одночасному збільшенні максимального тягового зусилля на кожній гусениці з 250 КН до 290 КН.

6. Підвищаться надійність і ефективність роботи живильника за рахунок застосування вантажних зірок замість лап.

7. Підвищиться надійність гідросистеми за рахунок переходу з шестерінчастих насосів НШ-50 на аксіально-плунжерні насоси, які добре зарекомендували себе на комбайні важкого класу КСП-42.

8. Підвищиться потенціал гідроприводу виконавчого органа, вантажних зірок і ходу за рахунок підвищення рівня тиску в гідролініях з 14 МПа до 18 МПа.

9. Буде забезпечена можливість експлуатації комбайна на рівнях напруги 1140 або 660В.

10. Підвищиться надійність системи управління комбайна за рахунок відмови від застосування електромагнітних реле в пристрої управління і переходу на систему перетворення команд в електронному вигляді за допомогою процесора (аналогічно, як в комп'ютері).

11. Буде застосована система діагностики з виведенням параметрів на екран дисплея, який розташовано на корпусі пристрою управління.

До серійного випуску підготовлено дев’ять типорозмірів комбайна, які відрізняються хвостовою частиною скребкового конвеєра (поворотна або неповоротна, коротка або подовжена) та наявністю або відсутністю системи низьконапірного зрошення.


Читайте також:

  1. Комбайни для проходження стволів, їх призначення.
  2. Комбайни КПД.
  3. Комбайни КСП-42 та КСП – 43.
  4. Комбайни П - 110.




Переглядів: 1587

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конструкція прохідницьких комбайнів бурової дії. | Комбайни КСП-42 та КСП – 43.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.