МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Соціально-професійний критерій.Освіта. Дохід. Вік. Є й традиційна класифікація споживачів за наступними критеріями. 1. Стать: існують товари з чіткою статевою приналежністю - бюстгальтери, сукні, електробритви, курильні трубки, піна для гоління і т. д. Бувають чоловічі та жіночі моделі: сигарети, дезодоранти, брюки, сорочки і т. п. 6. Швидкість реакції на нову інформацію або поява нового товару на ринку. Прийнято ділити споживачів на такі групи: 1) «новатори» - споживачі, які ризикнули спробувати новинку; 2) «адепти» - послідовники, що роблять товар модним і відомим; 3 ) «прогресисти» - споживачі, що забезпечують масовий збут на стадії росту товару; 4) «скептики» - підключаються попиту на стадії насичення; 5) «консерватори» - виявляють попит, коли товар стає «традиційним» . 7. Тип особистості: виділяються чотири основних психологічних типу - сангвінік, флегматик, холерик, меланхолік. Практичне застосування даної класифікації в маркетингу досить важко, тому що складно за допомогою 10 - 12 запитань тесту визначити тип особистості. 8. Стилю життя: аналіз цінностей, відносин, ритму життя, поведінки особистості. Напрями вивчення споживачів Виділяють основні напрямки вивчення споживачів: 1) ставлення споживача до конкретної компанії; 2) ставлення до різних аспектів її діяльності; 3) рівень задоволення потреб; 4 ) наміри покупців; 5) прийняття рішення про купівлю (див. впредидущем розділі); 6) поведінка покупця в процесі здійснення покупки і після; 7) мотиви поведінки споживачів. Оцінка споживача про отриману інформацію про товар складається або на основі наявних знань, або на основі викликаних емоцій. За допомогою різних методів маркетингу маркетологи вивчають ставлення до свого товару. Це необхідно, щоб вчасно скорегувати дії фірми на ринку. Застосовуються два головні підходи при визначенні типу відносин покупців до товару: 1) виявлення переваг; 2) виявлення схильностей до купівлі того чи іншого товару. Наприклад, на ринку представлені дві моделі товару: А і Б. З допомогою питання «Яка модель більше для вас краща?» Можна виявити перевагу покупця. Виявити схильність до купівлі можна, поставивши запитання «Яку модель ви швидше за все придбаєте?». Споживач може віддавати перевагу модель А, але через відсутність потрібної суми грошей (або інших чинників) купити модель Б. Також, важливим напрямком у вивченні споживачів є система цінностей, на яку вони орієнтуються при виборі товару. Необхідно проводити глибокий аналіз ступеня задоволеності споживачів, за допомогою складання карти задоволеності. Для цього розраховують усереднене значення рівня задоволеності за заданими показниками і середньоквадратичне відхилення по кожному з них. І проводять аналіз шляхом порівняння отриманих даних. За допомогою даного прийому можна отримати досить повну картину сприйняття ринком якості товару, його ціни, рівня сервісу і т. п. Крім того, важливо регулярно вимірювати ступінь задоволеності (і незадоволеності) покупців і з'ясувати причини невдоволення.
|
||||||||
|