Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Штучні монополії утворюють ряд конкретних форм - картель, синдикат, трест, концерн.

Картель - це союз двох і більше фірм однієї галузі промисловості, де учасники зберігають свою власність на засоби виробництва та продукти виробництва, а створені товари самі реалізують на ринку, визначаючи ціну, частку ринку і встановлюючи квоту.

Синдикат - це та ж картель, тільки відмінність в умовах реалізації готової продукції - для цього створюється певна контора.

Трест - це монополія, де власність на засоби виробництва і готову продукцію спільна.

Концерн- це союз незалежних підприємств різних галузей промисловості, де фінансовий контроль над усіма учасниками здійснює головна фірма.

Характерні риси:

1. Володіння досить точною інформацією про споживачів і потенційних конкурентів;

2. За допомогою реклами може впливати на формування попиту споживачів;

3. Може впливати на замовника в особі державних установ або на компанії контрагентів.

Олігополія- це існування декількох фірм, зазвичай великих, на плечі яких припадає основна частина продажів галузі.

Проникнення на ринок нових фірм складно в силу великих капітальних витрат.

 

1. Цінова - це штучне збивання цін на товар. Тут широко використовується цінова дискримінація, за певних умов: продавець-монополіст, наявність сильної маркетингової політики у фірми; неможливість перепродажу товару у первісного покупця. Даний вид конкуренції особливо часто застосовується у сфері послуг.

2. Нецінова - це конкуренція, здійснювана за допомогою вдосконалення якості продукції та умов її продажу.

Проведення нецінової конкуренції може здійснюватися за двома напрямками:

1. Конкуренція по продукту, тобто відбувається поліпшення технічних характеристик товарів чи пристосовність товарів до потреб споживачів. Даний напрямок грунтується на прагненні захопити частину ринку, випускаючи нові товари, які принципово відрізняються від своїх попередників.

2. Конкуренція за умовами продажу, тобто це поліпшення збуту шляхом поліпшення сервісу обслуговування покупців: реклама, пільги, вдосконалення торгівлі. Можливе застосування незаконних методів - промислове шпигунство, переманювання фахівців, виготовлення підроблених аналогів, гірших за якістю, і багато іншого.


2. Поняття та сутність маркетингового дослідження ринку

 

Для ефективного функціонування в умовах маркетингу необхідно отримувати адекватну інформацію до і після прийняття рішень.

Існує багато причин, в силу яких маркетингову інформацію необхідно збирати при розробці, реалізації і перегляді маркетингового плану фірми або яких-небудь його складових.

Виділяють такі види маркетингової інформації:


Читайте також:

  1. VIII. Реакції, в результаті яких утворюються високомолекулярні сполуки
  2. Взаємодія йонів солі, що утворюються в результаті електролітичної дисоціації з молекулами води, називається гідролізом солі.
  3. Вибір конкретних рекламоносителей
  4. Виникнення і форми монополії. Підприємство на монопольному ринку
  5. Виникнення суб'єктивних прав і юридичних обов'язків — перехід від загальних приписів правових норм до конкретної моделі поведінки конкретних господарюючих суб'єктів.
  6. Економічний ризик – це загроза втрат підприємством частини своїх ресурсів, недоотримання доходів або появу додаткових витрат у результаті здійснення конкретних видів діяльності.
  7. Економічні наслідки монополії
  8. Економічні наслідки монополії. Антимонопольна політика України
  9. ЄВРОПАРЛАМЕНТ ЗАКЛИКАЄ ДО КОНКРЕТНИХ КРОКІВ
  10. Завдання проекту полягає у викладенні конкретних заходів, без виконання яких мета проекту не буде досягнута.
  11. Ідеал – це зразок (норма, прояв ідеального), згідно з яким людина (людність) визначає свою поведінку та способи життя за конкретних обставин.
  12. Кожна із зазначених стратегій може бути оптимальною і забезпечити найкращий ефект в залежності від конкретних умов виникнення і розвитку конфлікту.




Переглядів: 3264

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Соціально-професійний критерій. | Вторинна, тобто це дані, зібрані для інших цілей раніше.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.