Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні положення процедури організації проведення торгів.

Організація проведення торгів за проектами.

11.1. Основні положення процедури організації проведення торгів.

11.2. Класифікація торгів.

11.3. Функції учасників торгів.

11.4. Порядок проведення підрядних торгів.

До процесів виконання проекту належить і процес проведення торгів (тендерів) за проектами, включаючи процедуру підготовки пропозицій, вибору постачальників, заключення і контролю за виконанням контрактів.

Об'єднуючим елементом ресурсів проекту є основний спосіб їхньої закупівлі — через конкурсні торги (тендери).

Конкурсні торги (тендери)це спосіб закупівлі ресурсів.

Торги (meндери)спосіб замовлення, згідно з яким переможцем визначається учасник торгів, проведених відповідно до Порядку проведення торгів.

Щодо правового забезпечення проведення торгів існує "Положення про порядок створення та головні функції тендерних комі­тетів щодо організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти", затверджене Наказом Міністерства еконо­міки України від 26 грудня 2000 року.

У сьогоднішніх умовах мета торгів полягає, в основному, у здійсненні закупівель за такими напрямами:

—закупівлі товарів, робіт і послуг у межах держзамовлення;

—закупівлі в рамках реалізації проектів, що фінансуються за рахунок державних коштів (у цьому випадку закупівлі робить компанія, що одержує на певних умовах державні кошти для реалізації проекту);

— закупівлі, які здійснюються у межах проектів, що їх фінансують міжнародні фінансові організації — Міжнародний банк реконструкції і розвитку, Європейський банк реконструкції і розвітку, регіональні банки розвитку та ін.;

— закупівлі ресурсів для інвестиційних проектів у рамках проектного фінансування.

Основні принципи торгів:

економія,

змагальність (конкуренція),

забезпечення рівних прав

сумлінності учасників,

гласність.

Під час торгів використовують такі основні поняття і визначення.

Процедури закупівлі— різного роду процедури (послідовність дій, оформлена документально), які застосовуються при розміщенні замовлень на постачання, виконання, надання. До процедур належать:

• попередній підбір;

• відкритий конкурс;

• закритий конкурс;

• двоетапний конкурс;

• запит котирувань;

• закупівля з одного джерела.

Конкурс спосіб розміщення на постачання товарів, вико­нання робіт, надання послуг, при якому замовник або організатор конкурсу в той чи інший спосіб штучно створює ;умови для кон­курентної боротьби між постачальниками — учасниками конкурсу за замовлення з метою вибору найкращих умов придбання необ­хідних товарів, робіт, послуг.

Істотною відмінністю конкурсів від аукціонів є те, що поста­чальник може подати тільки одну пропозицію щодо постачання необхідних товарів, робіт, послуг, яка згодом не може бути змі­нена ні постачальником, ні замовником. Інакше кажучи, якщо за результатами конкурсу укладається контракт, то він укладається на тих умовах, що їх було вказано у пропозиції, яка виграла кон­курс.

Спрощені способи закупівлі— це такі способи розміщення держзамовлення на постачання товарів, виконання робіт, надання по­слуг, які порівняно з конкурсами відрізняються простотою і невели­кими витратами часу, матеріальних і трудових ресурсів.

До спрощених способів належать запит котирувань і закупівля з одного джерела.

Запит котирувань— спрощений спосіб закупівлі товарів, робіт, послуг, за якого держзамовник або організатор конкурсу надсилає кільком потенційним постачальникам запит щодо цін на необхідні товари, роботи, послуги і присуджує контракт на постачання това­рів, виконання робіт і надання послуг тому постачальникові, що дав пропозицію (котирування) з найменшою ціною.

Істотним є те , що замовник або організатор конкурсу встановлює усі вимоги до, закуповуваних товарів, робіт, послуг і термінів, а також до умов їх постачання (виконання) та оплати. Поста­чальник має подали пропозицію з означенням тільки ціни товарів, робіт, послуг. .

Спосіб запиту котирувань застосовується під час закупівлі невеликих обсягів простих стандартизованих товарів, робіт, послу для яких існує ринок, що сформувався.

Переваги: • простота організації; • невеликі витрати часу, трудових і матеріальних ресурсів; * наявність конкуренції між постачальниками.

Недоліки: • обмежена сфера застосування; • можливі несумлінні дії чиновників, що приймають рішення про те, кому направляти запити про ціни.

Закупівля з одного джерела— спрощений спосіб закупівлі товарів, робіт, послуг, коли замовник або організатор конкурсу запитує пропозицію про постачання товарів, виконання робіт, надання послуг тільки в одного постачальника. Застосовується у разі, коли тільки один постачальник може надати необхідні товари, роботи, послуги (постачальник — єдиний виробник або один постачальник має виняткові права на постачання товарів, робіт, послуг — за умови, що на ринку відсутня повноцінна за­міна) або ж якщо внаслідок надзвичайних обставин (повені, зе­млетруси, воєнні дії) виникла термінова потреба в товарах, ро­ботах, послугах.

Перевага:

• простий в організації і проведенні — малі витрати часу, ма­теріальних і трудових ресурсів.

Недолік:

• відсутність конкуренції між постачальниками — здебільшо­го найбільш невигідні умови придбання.

Етапи закупівлі— окремі, обмежені в часі процедури (тобто послідовність дій, оформлена документально), що є частиною процедури закупівлі тим чи іншим способом. Багато етапів заку­півлі висвітлюються в протоколі закупівлі або додатках до нього. Основними етапами закупівлі є:

* проведення маркетингових досліджень;

• розробка конкурсної і допоміжної документації;

• повідомлення про проведення конкурсу;

• поширення конкурсної документації;

• роз'яснення і зміна конкурсної документації;

• прийом конкурсних заявок;

• розкриття конкурсних заявок;

• оцінка конкурсних заявок;

• присудження контракту; ^

• підписання контракту;

• повідомлення про результати конкурсу.

 


Читайте також:

  1. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  2. II. Організація і проведення спортивних походів
  3. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  4. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  5. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  6. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  7. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  8. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  9. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  10. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  11. Акти з охорони праці в організації.
  12. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.




Переглядів: 771

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Витрати на забезпечення якості проекту. | Класифікація торгів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.056 сек.