МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Інтернет-ресурсиПлан Тема 1.3. Система вправ для формування навичок та вмінь іншомовного мовлення в початкових класах. Знати : - систему вправ для формування вмінь та навичок іншомовного мовлення в початкових класах; - методику використання мовної гри під час навчання іноземної мови молодших школярів. Вміти : - аналізувати систему вправ з навчання іноземної мови; - визначати цілі та режими виконання вправ. Тип лекції: вступна, діалогічна. Ключові поняття:вправа, мовна гра. 1. Вправа як засіб оволодіння мовленнєвими навичками та вміннями. 2. Форми діяльності учнів на уроці. Ігрові форми навчальної діяльності. 3. Види ігор у навчанні іноземної мови.
Основна література 1. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення у загальноосвітніх навчальних закладах предметів інваріантної складової навчального плану у 2012/2013 навчальному році від 01.06.2012.№ 1/9-426.: Іноземні мови. 2. Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах / Колек. авт. під керівн. С.Ю.Ніколаєвої: Підручник. – К.: Ленвіт, 2002.- С.64-71. 3. Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах у структурно-логічних схемах і таблицях / Укладачі С.Ю.Ніколаєва, С.В.Гапонова: Навч. посібник. – К.: Ленвіт, 2004. – С.46-52. 4. Роман С.В. Методика навчання англійської мови у початковій школі: Навчальний посібник. – К.: Ленвіт, 2005.
Додаткова література 1. Кізіменко Т.П. Організація навчання молодших школярів. // Англійська мова та література. – 2012. - №16-18. – С. 2 – 9. 2. Бабенко Т.В. Методика навчання англійської мови в початковій школі: Навчальний посібник. – К.: Арістей, 2005. 3. Куліш В.Г. Курс лекцій з методики навчання англійської мови в початковій школі для педучилищ та коледжів. Донецьк, 1999, - С. 76-90. 4. Стронин М.Ф. Обучающие игры на уроке английского языка. – М., 1981. - 160с. 5. Шопулко М. Вивчення англійської мови на початковому етапі. // English language and culture. – 2012. - № 6. – Вкладка – С.11 – 12. 6. Шокотко І.Н. Игровые приемы обучения английскому языку на начальном этапе//Англійська мова та література. – 2002. - №16-18. – С.82-83.
http://www.esl-library.com/index.cfm?PageId=1 http://www.teachingenglish.org.uk/try/teaching-kids http://www.teachingenglish.org.uk/try/lesson-plans http://iteslj.org/Techniques/Kavaliauskiene-Autonomy/ http://iteslj.org/games/ http://www.manythings.org/lulu/ http://www.onestopenglish.com/section.asp?sectionType=listsummary&catid=59817 http://www.macmillandictionaries.com/resources/games/games.htm http://www.btinternet.com/~ted.power/games.htm http://iteslj.org/Techniques/Chauhan-Drama.html http://iteslj.org/Techniques/Rooney-Task-Based.html http://iteslj.org/Techniques/Chen-Games.html http://iteslj.org/Techniques/Deesri-Games.html http://iteslj.org/Techniques/Werff-Pictures.html http://iteslj.org/Techniques/Gibson-BoardGame.html http://iteslj.org/Techniques/Tompkins-RolePlaying.html http://www.bbc.co.uk/languages/tutors/internet/index.shtml
1. Вправа як засіб оволодіння мовленнєвими навичками та вміннями Формування та вдосконалення навичок і вмінь відбувається у процесі виконання вправ. Який методичний принцип це передбачає? Так, принцип домінуючої ролі вправ передбачає постійне вправляння тих, хто навчається. Вправа- це один із фундаментальних компонентів процесу навчання. Вправа -це багаторазово повторювана навчальна дія, спрямована на оволодіння мовленнєвими операціями і навичками в процесі навчання ЇМ або їх удосконалення. Створення раціональної системи вправ є ключем до вирішення проблеми навчання іншомовного мовлення. Вона забезпечує як організацію процесу засвоєння, так і організацію процесу навчання. З точки зору організації процесу засвоєння система вправ має забезпечити: 1) підбір необхідних вправ, що відповідають характеру певної навички або певного вміння; 2) визначення певної послідовності вправ; 3) розташування навчального матеріалу та співвідношення його компонентів; 4) систематичність / регулярність виконання вправ; 5) взаємозв'язок різних видів МД. В чому ж знаходить своє матеріальне втілення система вправ з точки зору організації процесу навчання? Для реалізації вправляння, тобто виконання вправ під час навчальної діяльності необхідно визначити порядок виконання дій, тобто алгоритм виконання вправи. Кожна вправа незалежно від її характеру має три або чотирифазову структуру: Перша - завдання. Друга - зразок виконання. Третя - виконання завдання. Четверта - контроль з боку вчителя, взаємоконтроль або самоконтроль учнів. Читайте також:
|
||||||||
|