Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні положення з курсового проектування

Вступ

 

У практичній підготовці механіків важливе місце займає курсове проектування. Курсовий проект є завершальним етапом вивчення навчальної дисципліни «Основи технології ремонту автомобілів».

Під час курсового проектування студенти повинні правильно і найбільш раціонально вирішувати питання, пов’язані з розробкою технологічних процесів і конструювання пристроїв, з розрахунком технічних норм часу і вибором устаткування та інструментів.

Курсовий проект відповідно до навчальної програми виконують з розробки технологічного процесу ремонту (виготовлення) деталі з обов’яз-ковим конструюванням пристрою.

Курсовий проект виконується в ході навчального процесу, а тому не може в повній мірі відповідати проектам, які складаються в виробничих умовах, так як студент-проектант в даному випадку ще не має достатнього досвіду. Крім того, з навчальною метою в проекті виконується ряд робіт, переважно розрахункового характеру, які формують у студента уявлення про характер вибраної спеціальності, хоча в умовах виробництва вони не завжди мають місце.

Але, не зважаючи на це, навчальний проект повинен будуватися на методах проектування і оформлення, прийнятих на виробництві, особливо це стосується оформлення технологічної і технічної документації у відповідності до стандартів ЄСКД і ЄСТД.

В ході курсового проектування студент виконує комплексну задачу з навчальної дисципліни «Основи технології ремонту автомобілів», рішення якої допоможе йому підготуватися до вирішення більш складних задач під час дипломного проектування.


 

1.1 Задачі курсового проектування та вимоги до знань і вмінь студентів

Курсовий проект з навчальної дисципліни «Основи технології ремонту автомобілів та двигунів» є заключним етапом у вивченні даної дисципліни і передбачає вирішення наступних задач:

Ø закріпити і поглибити теоретичні знання, набуті студентами при вивченні навчальної дисципліни;

Ø навчити практично застосовувати основні теоретичні положення і методи розрахунків при розробці процесів ремонту і виготовлення деталей, розбиранні та складанні агрегатів автомобілів;

Ø прищепити студентам необхідні навички з проектування технологічних процесів, розрахунку технічних норм часу, конструювання нескладних пристроїв;

Ø навчити користуватися технічною літературою, довідковими та нормативними матеріалами;

Ø підготувати студентів до виконання дипломних проектів.

 

Після виконання курсового проекту студент повинен знати:

Ø нормативні документи, державні стандарти і технічні умови, які регламентують технологію та організацію ремонтного виробництва;

Ø технологію капітального ремонту автомобілів;

Ø будову та технологічні процеси виготовлення найбільш поширених типів РС автомобільного транспорту та їх складових (агрегатів, вузлів, деталей);

Ø сучасні способи відновлення деталей;

Ø технологію відновлення деталей і ремонту вузлів та пристроїв;

Ø методи технічного нормування праці на авторемонтних підприємствах;

Ø вимоги охорони праці та охорони навколишнього середовища в АРВ;

Ø шляхи зменшення тривалості і собівартості ремонтних робіт.

 

Після виконання курсового проекту студент повинен вміти:

Ø складати та розробляти технологічні процеси відновлення деталей;

Ø вибирати раціональні способи відновлення деталей;

Ø оформляти маршрутно-операційні карти, відомість курсового проекту, специфікацію складального креслення (виду загального);

Ø розраховувати та вибирати припуски на механічну обробку деталей та технічні норми часу на операції;

Ø конструювати нескладні пристрої, виконувати складальне креслення пристрою та деталювальне креслення, ескізи з виконання операцій;

Ø визначати відповідальні деталі пристрою та розраховувати їх на міцність;

Ø впроваджувати заходи з безпеки життєдіяльності та захисту навколишнього середовища;

Ø користуватися технічною літературою, довідковими та нормативними матеріалами.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  3. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  4. VII. Етап проектування
  5. VII. Етап проектування
  6. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
  7. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  8. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  9. Артеріальний пульс, основні параметри
  10. Банківська система та її основні функції
  11. Білорусь. Характеристика положення та господарства країни.
  12. Біржові товари і основні види товарних бірж. Принципи товарних бірж.




Переглядів: 541

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Оформлення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.