МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні положення з курсового проектуванняВступ
У практичній підготовці механіків важливе місце займає курсове проектування. Курсовий проект є завершальним етапом вивчення навчальної дисципліни «Основи технології ремонту автомобілів». Під час курсового проектування студенти повинні правильно і найбільш раціонально вирішувати питання, пов’язані з розробкою технологічних процесів і конструювання пристроїв, з розрахунком технічних норм часу і вибором устаткування та інструментів. Курсовий проект відповідно до навчальної програми виконують з розробки технологічного процесу ремонту (виготовлення) деталі з обов’яз-ковим конструюванням пристрою. Курсовий проект виконується в ході навчального процесу, а тому не може в повній мірі відповідати проектам, які складаються в виробничих умовах, так як студент-проектант в даному випадку ще не має достатнього досвіду. Крім того, з навчальною метою в проекті виконується ряд робіт, переважно розрахункового характеру, які формують у студента уявлення про характер вибраної спеціальності, хоча в умовах виробництва вони не завжди мають місце. Але, не зважаючи на це, навчальний проект повинен будуватися на методах проектування і оформлення, прийнятих на виробництві, особливо це стосується оформлення технологічної і технічної документації у відповідності до стандартів ЄСКД і ЄСТД. В ході курсового проектування студент виконує комплексну задачу з навчальної дисципліни «Основи технології ремонту автомобілів», рішення якої допоможе йому підготуватися до вирішення більш складних задач під час дипломного проектування.
1.1 Задачі курсового проектування та вимоги до знань і вмінь студентів Курсовий проект з навчальної дисципліни «Основи технології ремонту автомобілів та двигунів» є заключним етапом у вивченні даної дисципліни і передбачає вирішення наступних задач: Ø закріпити і поглибити теоретичні знання, набуті студентами при вивченні навчальної дисципліни; Ø навчити практично застосовувати основні теоретичні положення і методи розрахунків при розробці процесів ремонту і виготовлення деталей, розбиранні та складанні агрегатів автомобілів; Ø прищепити студентам необхідні навички з проектування технологічних процесів, розрахунку технічних норм часу, конструювання нескладних пристроїв; Ø навчити користуватися технічною літературою, довідковими та нормативними матеріалами; Ø підготувати студентів до виконання дипломних проектів.
Після виконання курсового проекту студент повинен знати: Ø нормативні документи, державні стандарти і технічні умови, які регламентують технологію та організацію ремонтного виробництва; Ø технологію капітального ремонту автомобілів; Ø будову та технологічні процеси виготовлення найбільш поширених типів РС автомобільного транспорту та їх складових (агрегатів, вузлів, деталей); Ø сучасні способи відновлення деталей; Ø технологію відновлення деталей і ремонту вузлів та пристроїв; Ø методи технічного нормування праці на авторемонтних підприємствах; Ø вимоги охорони праці та охорони навколишнього середовища в АРВ; Ø шляхи зменшення тривалості і собівартості ремонтних робіт.
Після виконання курсового проекту студент повинен вміти: Ø складати та розробляти технологічні процеси відновлення деталей; Ø вибирати раціональні способи відновлення деталей; Ø оформляти маршрутно-операційні карти, відомість курсового проекту, специфікацію складального креслення (виду загального); Ø розраховувати та вибирати припуски на механічну обробку деталей та технічні норми часу на операції; Ø конструювати нескладні пристрої, виконувати складальне креслення пристрою та деталювальне креслення, ескізи з виконання операцій; Ø визначати відповідальні деталі пристрою та розраховувати їх на міцність; Ø впроваджувати заходи з безпеки життєдіяльності та захисту навколишнього середовища; Ø користуватися технічною літературою, довідковими та нормативними матеріалами. Читайте також:
|
||||||||
|