Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Negative Space

When it comes to the element of space, there is one question every artist must answer. That is the question of how much negative space to build into a work. Negative spaceis the empty spaces between the shapes or forms in two- and three-dimensional art.

How the artist answers the question about negative space will affect the viewer’s reaction to the work. Look back at the artwork in Figure 6–2 on page 13. There is far more negative space than form to this work. The abundance of negative space gives it a light, airy feel. Contrast this with the negative space in Figure 10–2. This sculpture seems heavier and more compact because there is less negative space.

Little negative space in a painting or drawing makes the work look busy. A lot of

negative space can express calm, peace, or even loneliness.


Figure 10–3

Richard Estes. Paris Street Scene.

1972. Oil on canvas. 101.6 _

152.4 cm (40 _ 60_). Virginia

Museum of Fine Arts, Richmond,

Virginia. Gift of Sydney and

Frances Lewis. © 1998 Richard

Estes/Licensed by VAGA,

New York, NY/Courtesy

Marlborough Gallery, NY.


 

Ex.2.Дайте відповіді на запитання:

1. The title of this work mentions a free-form shape from music. Can you find this shape?(Figure 10–1)

1. What makes this work a form rather than a shape? Has the artist used real or suggested space?(Figure 10–2)

2. What techniques has the artist used to give a feeling of space? (Figure 10–3)

 

 

Домашнє завдання:

Ex. 3 . Вивчити визначення образу, форми та простору.

 

Ex. 4 .Перекажіть текст.

Питання для самоконтролю:

1.What is shape?

2.Define form.What forms are closely related to the circle?

3.Identify and describe at least three techniques artists use to suggest space in two-dimensional art.

 


Читайте також:

  1. Emphatic Negative Constructions
  2. Визначення складових для побудови матриці SPACE-аналізу
  3. Методи комплексного стратегічного аналізу: SWОT, SPACE.




Переглядів: 623

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Tactile Texture

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.