МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Причини й наслідку входження У. у СРСРПолітика воєнного комунізму на Україні Його складовими були : 1.націоналізація всіх підприємств 2.заборона свободи торгівлі, уведення карткової системи поділу продуктів 3.Мілітаризація нар. гоз-ва, установл.гос. контролю над произ- вом, уведення загальної трудової повинності 3.уведення прод розверстки(1 СИЧНЯ 1919). Воєнний комунізм- це модель гос. Регулювання эк, кот. мала двоїсту природу. З однієї сторони він був реакцією на критичні обставини й тому являв собою набір тимчасових заходів, з іншого боку - його реалізація на практиці стала спробою перехід до нового суспільного лада.Стрижнем "в. кому-мамА" була продразверстка .Згідно з нею кожна губернія повинна була здати гос- ву залишки зерна й ін. продуктів.Спочатку розміри очтатков визначалися реальними потребами родини , однак незабаром головним критерієм стала потреба гос- ва в хлібі. Продразверстка була одним з елементів установлення продовольчої диктатури.Безумовно така політика сов. Влади не подобалася укр.селу.Навесні 1919 піднялася волнв стихійного селянського руху, напр. проти продразверстки й насильницького створення колгоспів. Результатами "воєнного комунізму " став розрив эк. зв'язків між містом і селом, посилення централізму, збільшення соц. Напруги. Відповідей укр. Народу на насильную колективізацію й продразверстку стало широкомасштабне повтанческое рух, кіт розхитував чільний режим зсередини , значно послабляючи його.
Процес входження сов. В у сост СРСР мав кілька етапів:1й червень 1919- грудень 1920) Союзу сов. Республік.У цей час созд.єдина армія,органі безпеки й деякі ін. структури.2й (грудень 1921-деків.1922).Час форм- я федерації.Відносно объед- я радянських республік сущ 2 плану(сталінська модель объед. Кіт передбачала вкл.рад. республік у сост РФ;ленінська - усі респ. На однакових правах утворюють автономні гос-ва.Була прийнята ленінська модель) 3й (груд. 1920-травень 1925)Час створення СРСР і втрати Укр. Незалежності.У травні 1925 завершився процес входження В у СРСР.Причини: тер-ії всіх республик увійшли в союз у свій час були объед у границях Ріс. Імперії.Між ними сущ тісні эк зв'язки, спец- ция эк районів, поділ праці,був створений військово-политий союз, усі республіки мали однакову политий. Структуру, кіт хар- лась монопартийностью .Наслідку:1.Україна втратила незалежність, однак зберегла багато ознак гос- ти: - У. мала свої органі влади й місцевого самоврядування.-Твердо закріпилося саме поняття "Україна" замість Малоросії.-У. мала чітко обкреслені границі.-У. мала столицю.-У. мала гос символи прапор,герб,гімн.-У.мала конституцію. Читайте також:
|
||||||||
|