МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Фінансові розрахунки в бізнес-планіФінансовий план у бізнес-плані є підсумковим розділом, і всі розрахунки в ньому виконують за результатами прогнозу обсягу виробництва та продажу продукту. У його розробці мають бути враховані характеристики умови бізнес-середовища, а саме: • податки та тенденції їх зміни; • зміни валютних курсів, за якими ведуться обчислення для інвестицій-них проектів; • інфляційна характеристика середовища; • горизонт розрахунків. грошових надходжень і виплат, плановий баланс. Ці фінансові документи мають стандартну форму з єдиною методикою розрахунків відповідних показників. На підставі вказаних документів можна не лише спрогнозувати майбутнє фінансове становище, а й оцінити його за допомогою очікуваних фінансових коефіцієнтів: ліквідності, платоспроможності та рентабельності. У процесі формування фінансового плану проводять аналіз фінансових ресурсів підприємства та відпрацьовують схему фінансування інвестиційного проекту. Ураховуючи те, що форми й методи фінансування проектів є різнома-нітними, слід обґрунтувати вибір однієї з них, наприклад: • одержання фінансових ресурсів випуском акцій; • боргове фінансування - одержання довгострокових кредитів, іпотечних застав; • лізингове фінансування. Кожна з альтернативних форм та схем фінансування має бути прорахова-на й оцінена щодо наслідків її використання. Для фінансового обґрунтування інвестиційного проекту в бізнес-плані ро-зраховують дві групи показників: показники фінансового становища й показни-ки ефективності інвестицій, обчислені за вибраною ставкою дисконтування. Перша група показників характеризує ефективність оперативної діяльно-сті підприємства в процесі реалізації інвестиційного проекту, а друга - ефекти-вність інвестицій у проект. Досягнення запланованого стану завжди пов’язано з певними ризиками, що виникають у результаті настання небажаних негативних змін. Тому під час розро-блення бізнес-плану враховують можливі зміни ринкової ситуації. Проводять які-сний і кількісний аналіз ризику. У першому випадку визначають фактори ризику й етапи робіт, у процесі виконання яких виникає ризик. У другому - визначають ро-зміри ризику, що є більш складним завданням. Для підвищення рівня надійності та достовірності результатів і висновків використовують аналіз чутливості. Його метою є визначення ступеня впливу критичних чинників на фінансові результати проекту. Процедура аналізу чутливості охоплює: • вибір одного з інтегральних показників ефективності (термін окупнос-ті проекту, індекс прибутковості, чистий дисконтований дохід або внутрішня норма рентабельності), стосовно якого проводять оцінку; • почергове введення в прогноз різних значень вибраного критичного чинника й оцінювання їх впливу на основний показник; • розроблення заходів щодо зменшення ризикованості та встановлення оптимального варіанта реалізації проекту. Частину розрахункових матеріалів, що слугують додатковими аргументами та доведеннями щодо обґрунтованості бізнес-плану, варто розмістити в додатку. Крім цього, рекомендовано включити в додаток такі матеріали: • копії патентів, авторських свідоцтв чи свідоцтв про реєстрацію торго-вої марки; • копії договорів оренди; • рахунки; • звіти про ринкові дослідження; • резюме (СV) працівників, котрі обіймають основні посади в компанії; • необхідні фотографії, наприклад товарів, що пропонуються до продажу, або креслення - якщо товаром є власне розробка товару; • технічні характеристики виробів; • рекламні проспекти. Читайте також:
|
||||||||
|