МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Планування виробництва продукції та його ресурсного забезпеченняДля здійснення проектів, спрямованих на виробництво продукту, особли-вої уваги набуває опис його забезпеченості у виробничо-технологічному й ор-ганізаційному аспектах. Сутність обґрунтованості таких проектів оцінюють са-ме через здатність підприємства реально виробляти потрібну кількість продукту в певні терміни й заданої якості. План виробництва продукту в бізнес-плані формують на методичній основі та з використанням інструментарію традиційного тактичного планування вироб-ничої програми підприємства з обґрунтуванням її виробничою потужністю, ма-теріально-технічним забезпеченням та системою організації праці. Подавати в бізнес-плані повний комплекс обґрунтувань немає потреби, тому частину деталі-зованих обчислень та розрахунків можна винести в додаток. Для розроблення плану виробництва продукту використовують таку ін-формацію: • структура виробництва; • технологічний процес (маршрут); • трудомісткість виконання операцій; • схема розподілу виробничого процесу в часі та просторі; • тарифи (розцінки) оплати праці основних робітників; • кваліфікація та структура персоналу; • перелік матеріалів, комплектуючих виробів, потреба в них: кількість, ціна й вартість; • основні постачальники матеріалів і комплектуючих виробів, обсяги й умови постачання; • потреба в енергоносіях, ціна одиниці їх споживання; • перелік послуг сторонніх організацій, які задіяні у виробництві та реалі-зації продукту; кількість і вартість послуг. Виробництво продукції може здійснюватися на вже існуючому підприєм-стві. У такому разі обґрунтуванню підлягають придбання додаткового облад-нання, варіант лізингу тощо. Якщо виробництво є зовсім новим, то слід визна-чити потребу в обладнанні та виробничих площах і план збільшення їх кількос-ті (розширення) у проектному періоді. Весь виробничий процес має бути описаним з відображенням рішень про субконтракти на комплектуючі вироби, що обґрунтовані з погляду витрат на пі-дтримання запасів, кваліфікації робочої сили, розмірів партії продукту тощо. Потребу в персоналі визначають за окремими його категоріями з викори-станням типових методичних прийомів. Якщо потрібна додаткова підготовка (перепідготовка) працівників певної кваліфікації, то слід передбачити план за-значених заходів і витрати на їх здійснення. Розроблення організаційної структури управління має ґрунтуватися на вра-хуванні переваг і недоліків наявних різновидів та виборі раціональної моделі для даних умов господарювання, масштабів виробництва, філософії фірми тощо. У малому бізнесі організаційна структура може набувати ознак гетерархії. Підготовка виробничого плану супроводжується формуванням інформації про динаміку витрат залежно від обсягу виробництва з виокремленням витрат на матеріали, працю, покупні компоненти, а також загальновиробничих і загально-господарських витрат. Відповідно до певних обсягів виробництва має бути ви-значено рівень запасів. Під час формування розділу бізнес-плану, який має назву «Організацій-ний план», обов’язковим для новоствореного підприємства є також опис право-вої (юридичної) його форми з чітким визначенням прав власності та розподілу прибутку. Читайте також:
|
||||||||
|