МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Практичний блокЗа умов ринкової економіки існують вільні, фіксовані і регульовані ціни. Фіксовані ціни встановлюються адміністративне (державою), переважно на послуги першої необхідності і на товари, які монопольне виготовляються державою (газ, електроенергія та ін.). Регульовані ціни встановлюються регулюванням рівня рентабельності товарів першої необхідності, наприклад хлібобулочних виробів, продуктів дитячого харчування тощо. При цьому державою встановлюються індикативні ціни—мінімальний і максимальний рівні цін. У решті випадків користуються вільними цінами, тобто цінами, які склалися на ринку під впливом попиту і пропозиції за домовленістю сторін—постачальників і споживачів. Установлюючи вільні ціни, за основу беруть собівартість і прибуток (планову рентабельність). Потім додають акцизний збір (для підакцизної продукції) і податок на додану вартість. Розрахунок ціни продукції можна здійснити за такими формулами: Ц1 =С + П, (3.1) де Ц1 — ціна продукції (ціна виробника продукції); С — собівартість продукції; П — прибуток. Ц2 =С + П+ ПДВ, (3.2) де Ц2 — ціна продукції з податком на додану вартість; ПДВ — податок на додану вартість. Ц3 =С + П+АЗ+ ПДВ, (3.3) де Ц3, — ціна продукції з акцизним збором і податком на додану вартість; A3 — акцизний збір. Відтак повну роздрібну ціну продукції можна розрахувати за формулою: Ц4 = С + П+ A3 + ПДВ + ТН, (3.4) де Ц4 — роздрібна ціна продукції; ТН — торгова націнка. Виручку від реалізації кожної номенклатури виробів визначають за формулою: В = Р * Ц, (3.5) де В — виручка, P — кількість реалізованих виробів, Ц — ціна реалізації кожного виробу Схематично формування ціни продукції можна представити на рисунку 1.5
У зв'язку з тим, що вартість грошей у часі міняється, для оцінки різночасних грошових надходжень використовують метод дисконтування, сутність якого полягає в тому, що всі грошові надходження за певний період зводять до конкретного моменту часу. Визначають теперішню вартість майбутніх грошових надходжень, за формулою: С= S / (1+kn) n (3.7) де С – теперішня вартість майбутніх грошових надходжень,грн.; S - сума грошових надходжень, грн.; кn – дисконтна ставка за n-ний період; n – кількість періодів дисконтування. Прибуток (процент) на депозитному рахунку можна визначити за формулою: П =P * (1+і) п - Р (3.8) де П — прибуток (процент) , грн.; P — сума вкладених коштів; і — процент, виражений десятковим дробом, n — період вкладу. Обсяг виручки від продажу продукції можна розрахувати за формулою: В=0з+Тз-02, (3.9) де В — виручка від продажу продукції в запланованому періоді; Оз — вартість залишків готової продукції на початок запланованого періоду; Тз — товарна продукція запланованого періоду; О2 — вартість залишків товарної продукції на кінець запланованого року. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|