Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРАКТИЧНИЙ КУРС: ЗАВДАННЯ

У першому семестрі кожному студентові необхідно здійснити під наглядом педагогів постановку декількох етюдів на задану тему. Особливу увагу слід приділити сприйняттю і розумінню режисером дії, події, пропонованих обставин, умінням визначити і реалізувати надзадачу етюду. Етюд – одна з форм навчання ( від французького etude - учення). Якщо у вправі студенти освоюють той або інший навик узятий ізольовано, як такий, то етюд – це завжди якась історія, відрізок життя, в основі якого лежить подія. Етюди реалізуються студентами за допомогою тих навиків, які вони набули, накопичили при виконанні вправ тренінгу на засоби виразності режисера.

На досвіді набутому при виконанні етюдних завдань майбутні режисери освоюють принципи і прийоми впливу на глядацьку залу. Необхідно з перших кроків навчання привчати студентів бачити свою роботу очима глядача, тобто передбачити, як впливатиме на майбутніх глядачів створюваний ними витвір мистецтва. І нехай це поки що етюд першокурсника виконаний на сценічному майданчику. Треба вчити студента думати про те, що саме і яким способом він передбачає передати своєму глядачу. І як створюючи образ, режисер передбачає впливати на глядацьку залу.

У першому семестрі навчання рекомендовано виконання етюдів на наступні теми:

ЕТЮД НА ПОДІЮ, ЯКУ ВИРАЖЕНО «ЛАНЦЮГОМ ПСИХОФІЗИЧНИХ ДІЙ» НА ОСНОВІ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ

Знайти в літературному творі епізод або уривок, що містить подію, яка відтворюється за допомогою ланцюга фізичних дій і відчуттів. Де діють одна або дві особи, які поставлені автором в загострені, змагальні, конфліктні обставини. Подія повинна відбуватися в емоційно близьких, достовірних, знайомих режисеру і виконавцям пропонованих обставинах. В яких дійові особи були б змушені взаємодіяти, тобто вступити в протиборство, поєдинок один з одним (або з середовищем) за допомогою фізичних, а не словесних засобів. Мовчання має бути логічно обґрунтованим, виправданим. Виконавці існують в етюді за принципом «я – в пропонованих обставинах», зберігаючи імпровізаційне самопочуття, свою індивідуальну органіку.

Завдання – створити на майданчику за допомогою виконавців, реквізиту, планіровки та вигородки, композиційно завершену історію, етюд. В якому студент-режисер повинен «розповісти» історію про людину, про ту або іншу подію в її житті. Це тренувальне завдання розвиває «смак» режисера до подробиць, точно відібраних деталей, лаконічності. Мова предметів може бути дуже красномовною. Точний відбір предметів, їх розташування, зіставлення один з одним у поєднанні зі світловим, музично-шумовим оформленням допоможуть уникнути різночитань композиції, допоможуть реалізувати надзадачу режисера.

В таких етюдах особливо важливим є момент сприйняття факту: детальна «розшифровка» миті життя, що передбачає рух думки, внутрішній монолог, внутрішню боротьбу мотивів, розробку психофізичної реакції на подію, темпоритму існування.

У першому семестрі в етюдах на інші теми також рекомендується дотримуватися органічного мовчання.


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Аудит, його мета та завдання
  9. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  10. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  11. Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації
  12. Бухгалтерська звітність, її значення, завдання і вимоги




Переглядів: 706

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Постнатальна гіпотрофія | ПРОФЕССІЯ РЕЖИСЕР

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.