Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лотереї й ігри

Розрізняють три види ігор: лотереї, ігри, засновані на теорії імовірностей і стимулюючі ігри типу лото, і похідні від нього.

1. Лотереї. Цей вид ігор широко застосовується фірмами, що займаються продажем товарів поштою і великими торговими центрами.

2. Ігри, засновані на теорії імовірностей (миттєві лотереї).У цих стимулюючих іграх робиться акцент на розважальність і на те, щоб надати публіці задоволення. Публіка одержує картки з зображенням певної кількості яких-небудь елементів, схованих під непрозорою плівкою, яку необхідно стерти, щоб виявилися виграшні елементи.

3. Лото. Основним видом лото є «взаємодоповнюючі половинки»: дві частини одного послання необхідно з'єднати. Всі ігри, засновані на принципах лото, припускають збір ігрових бюлетенів. Вони часто проводяться в два етапи: негайний розиграш великих призів як при миттєвій лотереї і розиграш інших призів шляхом збору бюлетенів з метою відновлення малюнка чи послання, лише частина якого фігурує на кожнім із пропонованих бюлетенів.

На відміну від конкурсів, лотереї й ігри володіють тією перевагою в очах публіки, що вони носять розважальний характер і не пов'язані з пошуком рішень чи виконанням якої-небудь роботи.

Питання для самоконтролю:

1. Дайте характеристику комплексу маркетингових комунікацій.

2. Коли найчастіше звертаються до використання персонального продажу?

3. Які цілі ставляться перед рекламою? Назвіть відомі Вам різновиди реклами.

4. Які особливості застосування реклами на різних етапах життєвого циклу товару?

5. Перелічіть основні види рекламних звернень.

6. Що Вам відомо про правила ілюстрування матеріалу в засобах реклами?

7. Основна задача реклами — інформування. Прокоментуйте це твердження.

8. Як реклама сприяє активізації персональних продажів?

9. У чому полягають відмінності рекламних оголошень по телебаченню, радіо, у газетах і журналах?


ТЕМА 6. МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ ТОВАРІВ

Питання;

1. Вибір каналів збуту товарів.

2. Оцінка поводження покупців-посередників.

6.1. Вибір каналів збуту товарів.

Основні цілі розподільної політики - досягнення певної частки товарообігу, завоювання заданої частки ринку, визначення глибини розподілу і мінімізація витрат на розподіл.

Головна мета - організація збутової мережі для ефективного продажу виготовленої продукції.

Процес вибору каналів збуту підрозділяється на 4 етапи:

1. Визначення стратегії збуту.

2. Визначення альтернативних каналів збуту.

3. Оцінка каналів.

4. Вибір партнерів.

Керівництво фірми, насамперед, повинне вибратистратегію збутової політики - як саме повинна бути організована система збуту: через власну чи дилерську мережу; через які типи торгових посередників повинен здійснюватися товарообіг і т.д.

Стратегія збуту і розподілу продукції полягає в тому, щоб забезпечити доставку товарів (у залежності від обраного каналу товароруху і транспорту) у потрібне місце й у потрібній кількості відповідно до потреб покупців. Виходячи зі стратегії підприємства, розробляються задачі збуту і розподілу продукції, щоб дістати максимальний прибуток.

Задачі в області збуту продукції представлені в таблиці6.1.


Читайте також:

  1. Детермінований еквівалент лотереї. Страхова сума




Переглядів: 610

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конкурси. | Оцінка поведінки покупців-посередників

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.