МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Коновалова А.В.З образотворчого мистецтва мистецтва КУРСОВА РОБОТА Біографія Брюллов Карл Павлович
Карл Па́влович Брюлло́в (*23 грудня 1799 — †23 червня 1852) — російський художник, професор Петербурзької академії мистецтв (з 1836). Брат Олександра Брюллова. Автор картин на історичні теми, жанрових акварелей і портретів діячів культури. У Брюллова вчилося багато художників-реалістів, зокрема українських — Іван Сошенко, Дмитро Безперчий, Тарас Шевченко та інші. Ранні роки
Перша картина Карла Брюллова «Нарцис» Карл Брюллов народився 12 (23) грудня 1799 року в Санкт-Петербурзі в сім'ї академіка різьбяра по дереву і гравера. З 1809 по 1821займався живописом в Петербурзькій академії мистецтв. Учень Андрія Івановича Іванова. Брюллов був надзвичайно успішним студентом: він здобув Золоту медаль із класу історичного живопису. Його перша відома робота відноситься до 1820 року — «Нарцис». В Європі 1822 року Карла Брюллова було відряджено до Італії на кошти Товариства заохочення художників. Він також відвідав Дрезден і Мюнхен, оселився в Римі. У цей час він малює такі жанрові картини: «Італійський ранок» (1823), «Італійський південь» (1827) Оцінки Брюллов був сучасником Делакруа і Енгра; «Пліт «Медузи»» Жеріко написаний в 1819 році; «Різанина на Хіоссе» — в 1824, а «Свобода на барикадах» — в 1830. Таким чином тематично творчість Брюллова не була новиною — вона сповна укладається в академічну систему, в якій Брюллов варився постійно. У портретах Брюллова є деяка імпульсивність і невловимий рух, вони приємні і нетемні за колоритом. Меланхолія, що пронизувала його пізні портрети, зближує Брюллова з романтиками. Вплив Брюллов, на відміну від Пушкіна і свого друга — Глінки, не зробив настільки істотного впливу на російський живопис, як вони — на літературу і музику відповідно. Проте психологічну тенденцію брюлловських портретів можна прослідити у всіх російських майстрів цього жанру: від Крамського і Перова до Серова і Врубеля. Галерея § Вершниця, 1832
§ Італійський ранок (картина), 1823
§ Останній день Помпеї,1833
§ Вірсавія, 1832
§ Портрет і. А. Крилова,1839
§ Портрет сестерШишмаревих, 1839
§ Велика княгиня Олена Павлівна з дочкою
на тему «Портретний живопис періоду відродження» Студента 2 курсу 22 іе групи напряму підготовки 6.020302 спеціальності історія Керівник: кандидат історичних наук, доцент Руденко Наталія Василівна Національна шкала_______________ Кількість балів__________Оцінка ЕСTS___ Члени комісії_________________ __________________ (підпіс) (прізвище та ініціали) Члени комісії_________________ __________________ (підпіс) (прізвище та ініціали) Члени комісії_________________ __________________ (підпіс) (прізвище та ініціали)
м. Київ – 2013 Зміст Вступ…………………………………………………………………………(3ст) Розділ 1. Історія портретного живопису………………………………….(6ст) Розділ 2. Виникнення реалістичного портрету та його причини……….(12ст) Розділ 3. Портрет у ранньому відродженні……………………………...(15ст) 3.1 Етапи і напрямки формування портрету раннього ренесансу.(15ст) 3.2 Донаторський портрет…………………………………………..(21ст) 3.3 «Приховані» портрети…………………………………………..(22ст) 3.4 Станковий портрет……………………………………………….(28ст) Розділ 4. Історія портретного живопису періоду високого відродження(30ст) 4.1 Майстерність портрета у творчості Джорджоне портретний жанр венеціанський творчість……………………………………………………(30ст) 4.2 Портрети Ранньої Творчості Тиціана………………………….(33ст) Розділ 5. Художня своєрідність портрету пізнього відродження………(36ст) 5.1 Емоційна виразність Тінторетто-портретиста…………………(36ст) 5.1 Нетиповість образів Тиціанівської портретної майстерності..(41ст) Розділ 6. Особливості портрету Північного Відродження……………..(44ст) 6.1 Ренесанс в Нідерландах…………………………………………(44ст) 6.2 Особливості Німецького Відродження…………………………(45ст) 6.3 Особливості Англійського Відродження………………………(48ст) Висновок…………………………………………………………………….(49ст) Список використаної літератури………………………………………….(51ст) Додатки………………………………………………………………………(52ст) Читайте також:
|
||||||||
|