Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Коновалова А.В.

З образотворчого мистецтва мистецтва

КУРСОВА РОБОТА

Біографія

Брюллов Карл Павлович

 

Карл Па́влович Брюлло́в (*23 грудня 1799 — †23 червня 1852) — російський художник, професор Петербурзької академії мистецтв (з 1836). Брат Олександра Брюллова.

Автор картин на історичні теми, жанрових акварелей і портретів діячів культури.

У Брюллова вчилося багато художників-реалістів, зокрема українських — Іван Сошенко, Дмитро Безперчий, Тарас Шевченко та інші.

Ранні роки

 

Перша картина Карла Брюллова «Нарцис»

Карл Брюллов народився 12 (23) грудня 1799 року в Санкт-Петербурзі в сім'ї академіка різьбяра по дереву і гравера. З 1809 по 1821займався живописом в Петербурзькій академії мистецтв. Учень Андрія Івановича Іванова. Брюллов був надзвичайно успішним студентом: він здобув Золоту медаль із класу історичного живопису. Його перша відома робота відноситься до 1820 року — «Нарцис».

В Європі

1822 року Карла Брюллова було відряджено до Італії на кошти Товариства заохочення художників. Він також відвідав Дрезден і Мюнхен, оселився в Римі. У цей час він малює такі жанрові картини: «Італійський ранок» (1823), «Італійський південь» (1827)

Оцінки

Брюллов був сучасником Делакруа і Енгра; «Пліт «Медузи»» Жеріко написаний в 1819 році; «Різанина на Хіоссе» — в 1824, а «Свобода на барикадах» — в 1830. Таким чином тематично творчість Брюллова не була новиною — вона сповна укладається в академічну систему, в якій Брюллов варився постійно. У портретах Брюллова є деяка імпульсивність і невловимий рух, вони приємні і нетемні за колоритом. Меланхолія, що пронизувала його пізні портрети, зближує Брюллова з романтиками.

Вплив

Брюллов, на відміну від Пушкіна і свого друга — Глінки, не зробив настільки істотного впливу на російський живопис, як вони — на літературу і музику відповідно. Проте психологічну тенденцію брюлловських портретів можна прослідити у всіх російських майстрів цього жанру: від Крамського і Перова до Серова і Врубеля.

Галерея

§

Вершниця, 1832

 

§

Італійський ранок (картина), 1823

 

§

Останній день Помпеї,1833

 

§

Вірсавія, 1832

 

§

Портрет і. А. Крилова,1839

 

§

Портрет сестерШишмаревих, 1839

 

§

Велика княгиня Олена Павлівна з дочкою

 

на тему «Портретний живопис періоду відродження»

Студента 2 курсу 22 іе групи

напряму підготовки 6.020302

спеціальності історія

Керівник: кандидат історичних наук, доцент

Руденко Наталія Василівна

Національна шкала_______________

Кількість балів__________Оцінка ЕСTS___

Члени комісії_________________ __________________

(підпіс) (прізвище та ініціали)

Члени комісії_________________ __________________

(підпіс) (прізвище та ініціали)

Члени комісії_________________ __________________

(підпіс) (прізвище та ініціали)

 

 

м. Київ – 2013


Зміст

Вступ…………………………………………………………………………(3ст)

Розділ 1. Історія портретного живопису………………………………….(6ст)

Розділ 2. Виникнення реалістичного портрету та його причини……….(12ст)

Розділ 3. Портрет у ранньому відродженні……………………………...(15ст)

3.1 Етапи і напрямки формування портрету раннього ренесансу.(15ст)

3.2 Донаторський портрет…………………………………………..(21ст)

3.3 «Приховані» портрети…………………………………………..(22ст)

3.4 Станковий портрет……………………………………………….(28ст)

Розділ 4. Історія портретного живопису періоду високого відродження(30ст)

4.1 Майстерність портрета у творчості Джорджоне портретний жанр венеціанський творчість……………………………………………………(30ст)

4.2 Портрети Ранньої Творчості Тиціана………………………….(33ст)

Розділ 5. Художня своєрідність портрету пізнього відродження………(36ст)

5.1 Емоційна виразність Тінторетто-портретиста…………………(36ст)

5.1 Нетиповість образів Тиціанівської портретної майстерності..(41ст)

Розділ 6. Особливості портрету Північного Відродження……………..(44ст)

6.1 Ренесанс в Нідерландах…………………………………………(44ст)

6.2 Особливості Німецького Відродження…………………………(45ст)

6.3 Особливості Англійського Відродження………………………(48ст)

Висновок…………………………………………………………………….(49ст)

Список використаної літератури………………………………………….(51ст)

Додатки………………………………………………………………………(52ст)


Читайте також:

  1. Коновалова М.Д.Экспериментальная психология: конспект лекций. - Высшее образование. – 2006.




Переглядів: 715

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Творчість | Станковий портрет

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.