МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Коновалова А.В.З образотворчого мистецтва мистецтва КУРСОВА РОБОТА Біографія Брюллов Карл Павлович
Карл Па́влович Брюлло́в (*23 грудня 1799 — †23 червня 1852) — російський художник, професор Петербурзької академії мистецтв (з 1836). Брат Олександра Брюллова. Автор картин на історичні теми, жанрових акварелей і портретів діячів культури. У Брюллова вчилося багато художників-реалістів, зокрема українських — Іван Сошенко, Дмитро Безперчий, Тарас Шевченко та інші. Ранні роки
Перша картина Карла Брюллова «Нарцис» Карл Брюллов народився 12 (23) грудня 1799 року в Санкт-Петербурзі в сім'ї академіка різьбяра по дереву і гравера. З 1809 по 1821займався живописом в Петербурзькій академії мистецтв. Учень Андрія Івановича Іванова. Брюллов був надзвичайно успішним студентом: він здобув Золоту медаль із класу історичного живопису. Його перша відома робота відноситься до 1820 року — «Нарцис». В Європі 1822 року Карла Брюллова було відряджено до Італії на кошти Товариства заохочення художників. Він також відвідав Дрезден і Мюнхен, оселився в Римі. У цей час він малює такі жанрові картини: «Італійський ранок» (1823), «Італійський південь» (1827) Оцінки Брюллов був сучасником Делакруа і Енгра; «Пліт «Медузи»» Жеріко написаний в 1819 році; «Різанина на Хіоссе» — в 1824, а «Свобода на барикадах» — в 1830. Таким чином тематично творчість Брюллова не була новиною — вона сповна укладається в академічну систему, в якій Брюллов варився постійно. У портретах Брюллова є деяка імпульсивність і невловимий рух, вони приємні і нетемні за колоритом. Меланхолія, що пронизувала його пізні портрети, зближує Брюллова з романтиками. Вплив Брюллов, на відміну від Пушкіна і свого друга — Глінки, не зробив настільки істотного впливу на російський живопис, як вони — на літературу і музику відповідно. Проте психологічну тенденцію брюлловських портретів можна прослідити у всіх російських майстрів цього жанру: від Крамського і Перова до Серова і Врубеля. Галерея § Вершниця, 1832
§ Італійський ранок (картина), 1823
§ Останній день Помпеї,1833
§ Вірсавія, 1832
§ Портрет і. А. Крилова,1839
§ Портрет сестерШишмаревих, 1839
§ Велика княгиня Олена Павлівна з дочкою
на тему «Портретний живопис періоду відродження» Студента 2 курсу 22 іе групи напряму підготовки 6.020302 спеціальності історія Керівник: кандидат історичних наук, доцент Руденко Наталія Василівна Національна шкала_______________ Кількість балів__________Оцінка ЕСTS___ Члени комісії_________________ __________________ (підпіс) (прізвище та ініціали) Члени комісії_________________ __________________ (підпіс) (прізвище та ініціали) Члени комісії_________________ __________________ (підпіс) (прізвище та ініціали)
м. Київ – 2013 Зміст Вступ…………………………………………………………………………(3ст) Розділ 1. Історія портретного живопису………………………………….(6ст) Розділ 2. Виникнення реалістичного портрету та його причини……….(12ст) Розділ 3. Портрет у ранньому відродженні……………………………...(15ст) 3.1 Етапи і напрямки формування портрету раннього ренесансу.(15ст) 3.2 Донаторський портрет…………………………………………..(21ст) 3.3 «Приховані» портрети…………………………………………..(22ст) 3.4 Станковий портрет……………………………………………….(28ст) Розділ 4. Історія портретного живопису періоду високого відродження(30ст) 4.1 Майстерність портрета у творчості Джорджоне портретний жанр венеціанський творчість……………………………………………………(30ст) 4.2 Портрети Ранньої Творчості Тиціана………………………….(33ст) Розділ 5. Художня своєрідність портрету пізнього відродження………(36ст) 5.1 Емоційна виразність Тінторетто-портретиста…………………(36ст) 5.1 Нетиповість образів Тиціанівської портретної майстерності..(41ст) Розділ 6. Особливості портрету Північного Відродження……………..(44ст) 6.1 Ренесанс в Нідерландах…………………………………………(44ст) 6.2 Особливості Німецького Відродження…………………………(45ст) 6.3 Особливості Англійського Відродження………………………(48ст) Висновок…………………………………………………………………….(49ст) Список використаної літератури………………………………………….(51ст) Додатки………………………………………………………………………(52ст) Читайте також:
|
||||||||
|