МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Стеля, підлога і стіниІнтер'єр Рококо У силу деяких історичних особливостей і світогляду того часу, стиль рококо залишив самий помітний слід не у великих монументальних формах, а в предметах інтер'єру й аксесуарах. Рококо - стиль, заснований на деталі. Модним словом стає bagatelle (фр. дріб'язок, дрібничка). Саме в епоху рококо уперше виникає представлення про інтер'єр, як цілісному ансамблі: стильовій єдності будинку, декору стін, стель, меблів. З'єднання ажурних форм, складного орнаменту і прозорих, світлих фарб породжувало святкове, дійсно феєричне видовище. Усе мистецтво рококо побудоване на асиметрії, що створює відчуття занепокоєння - грайливе глузливе, вигадливе. На початку XVIII сторіччя барочні мотиви перемінилися стилем регентства - в обробці приміщень з'явився дробовий орнамент і складні вигнуті форми. Ближче до середини сторіччя регентство уступило свої позиції власне рококо в усій його вишуканій пишноті. В архітектурі інтер'єру з'являються тонкі рельєфні різьблені і ліпні обрамлення, переплетення, візерунки, завитки, розірвані картуші, маски-голівки амурів і гротески в з'єднанні з рокайлем. Рокайль - морська раковина - це основний мотив, власне, що дав назву стилеві, вона використовується буквально усюди: полки, стіни, меблі, дрібні аксесуари. Вся архітектура і декорування рококо спрямована на приховання конструкційних особливостей і руйнування площин. Наприклад, площина стіни від стелі в рококо відокремлює падуга - плавний, напівкруглий перехід, що пластично зв'язує те й інше. Цей непомітний перехід декорується тонким орнаментальним рельєфом. У сучасних умовах це дуже легко реалізувати за допомогою гіпсокартону, що легко згинається в будь-якому напрямку. Частина стіни, що залишилася, маскували картинами, що руйнують площину, і дзеркалами, цілком її знищували. Причому дзеркала треба розташовувати так, що б одне відбивало в іншому. В оригіналі стіни обтягалися шовковими тканинами в з'єднанні з занавісами на вікнах і портьєрами на дверях. Потім прийшла черга бавовняних тканин і паперової шпалери. Шпалера споконвічно привозилися китайські або індійські, але згодом замінилися на англійські і французькі, щоправда, зі збереженням східного колориту. Ну, з паперовою шпалерою труднощів не намічається, зі східними або рослинними мотивами теж, а шовкові тканини для оббивки легко можна імітувати велюровою шпалерою. Стіни можна розділити по висоті на дві частини. Такий розподіл можна зробити фільонками у виді «дзеркал», або кольором. Наприклад, верх однотонний (ніжно блакитний, бузковий, рожевий, сірий з позолотою і сріблом), а низ оклеїти шпалерою з орнаментом. Самі приміщення в плані переважно овальної або круглої форми, що також реалізується за допомогою панелей з гіпсокартону і пенополіуретановою обробкою. Більшість віконних і дверних прорізів, дзеркала і декоративні панно над дверми також мали круглу або овальну форму. Для додаткового декорування стін, дверних і віконних прорізів можна використовувати овальні медальйони з гірляндами і бантами, орнаменти з гірлянд, листів, плодів, волют і сувоїв, віньєток і так далі, покриті позолоттю або пофарбовані в білий колір. Стелю краще, звичайно, однотонною, але з обов'язковим орнаментальним декором: гіпсова ліпнина, декоративні елементи з пінопласту, пінополіуретану. Декоративні елементи офарблюються в білий колір або покриваються позолоттю. Декорувати можна карнизи, бордюри, куточки, плафони. У центрі стелі можна вмонтувати купол, оформивши його декоративними карнизами або пофарбувавши в блакитний колір. Підсвічування крапковими світильниками створить додаткову ілюзію відкритого простору. Стельовий декор у прихожих, віталень і їдалень має бути густим і складним, а в спальнях і дитячих кімнатах навпроти скромним. Люстри помістити в центр плафона або куполу, добре, якщо вони будуть бронзові, із кришталевими підвісками або лампочками у виді свічок. Для створення нереальної і романтичної атмосфери не зайво буде сховане підсвічування по периметру приміщення. Як підсвічування можна застосувати аргонові світильники, закріплені на спеціальній проведенній стрічці-керівництві і заховані в широкі стельові карнизи. Підлога у приміщеннях може бути покрита плиткою або паркетом. Плінтуса прямими або вигнуті по профілю. Висота плінтусів довільна. Португалія. Палац Келуш і парк в стилі рококо. Перший двір вілли Джулія
Читайте також:
|
||||||||
|