Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стеля, підлога і стіни

Інтер'єр Рококо

У силу деяких історичних особливостей і світогляду того часу, стиль рококо залишив самий помітний слід не у великих монументальних формах, а в предметах інтер'єру й аксесуарах. Рококо - стиль, заснований на деталі. Модним словом стає bagatelle (фр. дріб'язок, дрібничка). Саме в епоху рококо уперше виникає представлення про інтер'єр, як цілісному ансамблі: стильовій єдності будинку, декору стін, стель, меблів. З'єднання ажурних форм, складного орнаменту і прозорих, світлих фарб породжувало святкове, дійсно феєричне видовище. Усе мистецтво рококо побудоване на асиметрії, що створює відчуття занепокоєння - грайливе глузливе, вигадливе.

На початку XVIII сторіччя барочні мотиви перемінилися стилем регентства - в обробці приміщень з'явився дробовий орнамент і складні вигнуті форми. Ближче до середини сторіччя регентство уступило свої позиції власне рококо в усій його вишуканій пишноті.

В архітектурі інтер'єру з'являються тонкі рельєфні різьблені і ліпні обрамлення, переплетення, візерунки, завитки, розірвані картуші, маски-голівки амурів і гротески в з'єднанні з рокайлем. Рокайль - морська раковина - це основний мотив, власне, що дав назву стилеві, вона використовується буквально усюди: полки, стіни, меблі, дрібні аксесуари.

Вся архітектура і декорування рококо спрямована на приховання конструкційних особливостей і руйнування площин. Наприклад, площина стіни від стелі в рококо відокремлює падуга - плавний, напівкруглий перехід, що пластично зв'язує те й інше. Цей непомітний перехід декорується тонким орнаментальним рельєфом. У сучасних умовах це дуже легко реалізувати за допомогою гіпсокартону, що легко згинається в будь-якому напрямку. Частина стіни, що залишилася, маскували картинами, що руйнують площину, і дзеркалами, цілком її знищували. Причому дзеркала треба розташовувати так, що б одне відбивало в іншому.

В оригіналі стіни обтягалися шовковими тканинами в з'єднанні з занавісами на вікнах і портьєрами на дверях. Потім прийшла черга бавовняних тканин і паперової шпалери. Шпалера споконвічно привозилися китайські або індійські, але згодом замінилися на англійські і французькі, щоправда, зі збереженням східного колориту. Ну, з паперовою шпалерою труднощів не намічається, зі східними або рослинними мотивами теж, а шовкові тканини для оббивки легко можна імітувати велюровою шпалерою. Стіни можна розділити по висоті на дві частини. Такий розподіл можна зробити фільонками у виді «дзеркал», або кольором. Наприклад, верх однотонний (ніжно блакитний, бузковий, рожевий, сірий з позолотою і сріблом), а низ оклеїти шпалерою з орнаментом.

Самі приміщення в плані переважно овальної або круглої форми, що також реалізується за допомогою панелей з гіпсокартону і пенополіуретановою обробкою. Більшість віконних і дверних прорізів, дзеркала і декоративні панно над дверми також мали круглу або овальну форму. Для додаткового декорування стін, дверних і віконних прорізів можна використовувати овальні медальйони з гірляндами і бантами, орнаменти з гірлянд, листів, плодів, волют і сувоїв, віньєток і так далі, покриті позолоттю або пофарбовані в білий колір.

Стелю краще, звичайно, однотонною, але з обов'язковим орнаментальним декором: гіпсова ліпнина, декоративні елементи з пінопласту, пінополіуретану. Декоративні елементи офарблюються в білий колір або покриваються позолоттю. Декорувати можна карнизи, бордюри, куточки, плафони. У центрі стелі можна вмонтувати купол, оформивши його декоративними карнизами або пофарбувавши в блакитний колір. Підсвічування крапковими світильниками створить додаткову ілюзію відкритого простору. Стельовий декор у прихожих, віталень і їдалень має бути густим і складним, а в спальнях і дитячих кімнатах навпроти скромним. Люстри помістити в центр плафона або куполу, добре, якщо вони будуть бронзові, із кришталевими підвісками або лампочками у виді свічок. Для створення нереальної і романтичної атмосфери не зайво буде сховане підсвічування по периметру приміщення. Як підсвічування можна застосувати аргонові світильники, закріплені на спеціальній проведенній стрічці-керівництві і заховані в широкі стельові карнизи. Підлога у приміщеннях може бути покрита плиткою або паркетом. Плінтуса прямими або вигнуті по профілю. Висота плінтусів довільна.

Португалія. Палац Келуш і парк в стилі рококо.

Перший двір вілли Джулія

 

 

 

 

 


Читайте також:

  1. ІІ.3.7 Зовнішні стіни та їх елементи
  2. Протипожежні стіни мають зберігати свої функції при однобічному заваленні конструкцій, що до них прилягають.




Переглядів: 1192

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Архітектура в стилі рококо | ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ З ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕПЛОІЗОЛЯЦІЙНИХ І ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ПОКАЗНИКІВ БУДІВЕЛЬНИХ ВИРОБІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.