Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Принципи державної міграційної політики

Можливі дії української держави по відношенню до міграції кваліфікованої робочої сили повинні спиратися на два основні принципи: суверенне право кожної країни вирішувати, хто може в'їхати на її територію, і право кожної людини на еміграцію. Це зумовлює принципово різні дії країни-донора і країни-реципієнта по відношенню до цього процесу, зокрема склад заходів української імміграційної та еміграційної політи­ки. Країна імміграції може проводити селективну політику, тобто вживати обмежуючі заходи до одних груп і заохочувальні - до інших груп населення. Тобто Україна має визначити для себе систему пріоритетів (професійних, вікових, етнічних то­що). Щодо країни-донора, то її зусилля в цій сфері мають спрямовуватись на підтримку людей, що бажають набути висо­ку кваліфікацію та залишитись у країні (через систему кредитів, податкових пільг, строкових умовних контрактів тощо).

Оцінюючи Проблему біженців і її вплив на формування державної міграційної політики, необхідно зазначити, що обов'язком країни, яка надала притулок, в усьому світі вва­жається хоча б часткове відшкодування втраченого майна. Відповідно не викликає сумнівів першочерговість визначення статусу осіб, що звернулися за притулком, пільг, на які вони можуть претендувати, та статусу мігранта в період між звернен­ням (перетинанням кордону) та одержанням юридичного свідоцтва, що легалізує біженця.

Існує три напрямки дій по відношенню до біженців:

- вільна репатріація;

- поступове переміщення біженців до третіх країн;

- інтеграція в країни першого притулку, що означає вирішення проблем житла, майна і роботи.

Зрозуміло, що найгуманнішою є саме третя концепція. До речі, вона є й найефективнішою. Для осмислення цієї тези необхідно відмовитися від поширеної тези: біженці є виключно нещасні люди, що потребують державної допомоги і розрахову­ють виключно на неї. Насправді ж ситуація є принципово іншою, оскільки біженцями стають досить рішучі люди, які в майбутньому прагнуть зайняти пристойне місце в суспільстві.

 

9.9 Загальна характеристика зовнішньоміграшйного руху в Україні

Процес зовнішньоміграційного руху в Україні протягом ос­танніх років зазнав значних змін. Якщо перед початком періоду пе­ребудови в Україні спостерігалося практично нульове сальдо зовнішніх міграцій при значному міграційному обороті, то з розпа­дом СРСР ситуація почала стрімко змінюватися. Увага широких верств була прикута до змін результативності зовнішньоміграційного руху, тобто спочатку до швидкого (в 6,5 рази за розрахунковим саль­до протягом 1989 - 1992 рр.) зростання сальдо міграції, а потім не менш стрімкого його зменшення аж до від'ємної величини. Проте може більш вагомим є стале зниження міграційного обороту (протя­гом 1989 - 1995 рр. - більше ніж втричі): якщо 1989 р. 28 осіб з кож­ної 1000 населення України брали участь в обміні з іншими країна­ми (зрозуміло, переважно з іншими республіками СРСР), то 1995 р. -тільки 9. •

Таблиця 7- Загальна характеристика зовнішніх міграцій в післяпереписний період '

Показник Одиниця виміру
Чисельність прибулих тис.чол. 816,6 785,7 490,6 570,5 356,6 202,7 182,8
Чисельність вибулих тис.чол. 642,4 581,7 310,2 304,5 307,0 343,4 277,6;
Міграційний оборот тис.чол 1459,0 1367,4 800,8 875,0 663,6 546,1 460,4
Сальдо міграції тис.чол. 174,2 204,0 180,4 256,1 49,6 40,7 94,8 1
Інтенсивність                                
Міграційного обороту % 28,3 26,5 15,5 16,9 12,8 10,6 9,0
Інтенсивність прибуття % 15,8 15,2 9,5 11,0 6,9 3,9 3,6
Інтенсивність вибуття % 12,5 11,3 6,0 5,9 ,9 6,6 5,4
Розрахункове сальдо                                
Міграції тис.чол. 44,3 79,3 148,4 288,1 49,6 143,2 94.8

Таблиця складена за даними Мінстату України.

 


Читайте також:

  1. Автономна Республіка Крим, регіональні та місцеві органи державної влади.
  2. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  3. Адміністративно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, нотаріату та адвокатури.
  4. Адміністративно-правове регулювання проходження державної служби
  5. Активний характер соціальної політики.
  6. Аналіз економічноїї політики за допомогою моделі Мандела-Флемінга. Випадки вільного та фіксованого валютного курсів.
  7. Аналіз посередників в системі розподільчої політики
  8. Антиінфляційної політики
  9. Антикорупційні принципи
  10. Аншлюс Австрії. Мюнхенська конференція та її наслідки. Крах політики західних держав щодо умиротворення агресора
  11. Арешт коштів на рахунку платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду, шляхом звернення органу державної податкової служби до суду.
  12. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ




Переглядів: 724

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відплив кваліфікованої робочої сили. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.