МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Принципи державної міграційної політикиМожливі дії української держави по відношенню до міграції кваліфікованої робочої сили повинні спиратися на два основні принципи: суверенне право кожної країни вирішувати, хто може в'їхати на її територію, і право кожної людини на еміграцію. Це зумовлює принципово різні дії країни-донора і країни-реципієнта по відношенню до цього процесу, зокрема склад заходів української імміграційної та еміграційної політики. Країна імміграції може проводити селективну політику, тобто вживати обмежуючі заходи до одних груп і заохочувальні - до інших груп населення. Тобто Україна має визначити для себе систему пріоритетів (професійних, вікових, етнічних тощо). Щодо країни-донора, то її зусилля в цій сфері мають спрямовуватись на підтримку людей, що бажають набути високу кваліфікацію та залишитись у країні (через систему кредитів, податкових пільг, строкових умовних контрактів тощо). Оцінюючи Проблему біженців і її вплив на формування державної міграційної політики, необхідно зазначити, що обов'язком країни, яка надала притулок, в усьому світі вважається хоча б часткове відшкодування втраченого майна. Відповідно не викликає сумнівів першочерговість визначення статусу осіб, що звернулися за притулком, пільг, на які вони можуть претендувати, та статусу мігранта в період між зверненням (перетинанням кордону) та одержанням юридичного свідоцтва, що легалізує біженця. Існує три напрямки дій по відношенню до біженців: - вільна репатріація; - поступове переміщення біженців до третіх країн; - інтеграція в країни першого притулку, що означає вирішення проблем житла, майна і роботи. Зрозуміло, що найгуманнішою є саме третя концепція. До речі, вона є й найефективнішою. Для осмислення цієї тези необхідно відмовитися від поширеної тези: біженці є виключно нещасні люди, що потребують державної допомоги і розраховують виключно на неї. Насправді ж ситуація є принципово іншою, оскільки біженцями стають досить рішучі люди, які в майбутньому прагнуть зайняти пристойне місце в суспільстві.
9.9 Загальна характеристика зовнішньоміграшйного руху в Україні Процес зовнішньоміграційного руху в Україні протягом останніх років зазнав значних змін. Якщо перед початком періоду перебудови в Україні спостерігалося практично нульове сальдо зовнішніх міграцій при значному міграційному обороті, то з розпадом СРСР ситуація почала стрімко змінюватися. Увага широких верств була прикута до змін результативності зовнішньоміграційного руху, тобто спочатку до швидкого (в 6,5 рази за розрахунковим сальдо протягом 1989 - 1992 рр.) зростання сальдо міграції, а потім не менш стрімкого його зменшення аж до від'ємної величини. Проте може більш вагомим є стале зниження міграційного обороту (протягом 1989 - 1995 рр. - більше ніж втричі): якщо 1989 р. 28 осіб з кожної 1000 населення України брали участь в обміні з іншими країнами (зрозуміло, переважно з іншими республіками СРСР), то 1995 р. -тільки 9. • Таблиця 7- Загальна характеристика зовнішніх міграцій в післяпереписний період '
Таблиця складена за даними Мінстату України.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|