МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||
Цінові моделі розміщення банерної рекламиТаблиця 9 Варіанти розміщення банерів. Існують два типи розміщення банера на сторінках Web-сайту: динамічне і статичне. Якщо на одному і тому ж місці сторінки кожного разу при її завантаженні відображається новий банер, то це динамічне розміщення банера. Банери показуються на випадковим чином вибраних Web-сторінках, по черзі з банерами інших рекламодавців. Динамічне розміщення характерно для рекламних майданчиків з великою кількістю показів реклами в день. Даний вид реклами буде ефективним для іміджевої реклами. Якщо при завантаженні сторінки завжди відображається один і той же банер, то це статичне розміщення банера. Види банерів. Банери можуть бути виконані у вигляді статичних зображень, збережених у форматах jpg і png, динамічних зображень, виконаних у вигляді gif-файлу або за технологією flash, а також це може бути статичний html-блок. Фахівці в області банерної реклами рекомендують розміщувати на сайті саме html-блоки, а не gif-файли. Тому що за результатами проведених досліджень, вони вдвічі ефективніше gif-банерів і в 6-8 разів – flash-банерів [2].
Рис. 64. Класифікація реклами в Інтернеті Вартість розміщення і цінові моделі. Банерна реклама, як правило, дорожче контекстних оголошень в декілька разів. Пов'язано це з можливістю розмістити на банері свій логотип і свої телефони. Вартість розміщення банера залежить від характеристик сайту, перш за все від кількості та якості його аудиторії: чим більше сфокусованої для рекламодавця є аудиторія, тим дорожче розміщення. Вартість залежить і від місця розміщення банера на сторінці сайту: якщо банер буде розташований в "підвалі" сторінки, то, як правило, це найдешевше розміщення, якщо буде розміщуватися вгорі, то це дороге розміщення. Крім того, якщо для розміщення банера використовується сама відвідувана сторінка сайту, то таке розміщення також коштує дорожче. У табл.9 наведено основні цінові моделі розміщення банерної реклами.
Продовження таблиці 9.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||
|