Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Але в реклами є і недоліки.

Реклама.

Рекламі властиві наступні переваги.

· Реклама одночасно досягає покупців, що живуть далекоодин від одного.

· Її публічний характер вказує покупцю, що товар не суперечить суспільним нормам і закону.

· Вона дозволяє багаторазово повторювати звертання, а адресату одержувати і порівнювати звертання різних конкуруючих фірм. Широкомасштабна рекламна кампанія, проведена фірмою, є своєрідним свідченням її популярності й успіху.

· Реклама дуже виразна - вона дозволяє фірмі ефективно і наочно представити свій товар за допомогою тексту, звуку і кольору. З одного боку, реклама служить для формування довгострокового стійкого образа товару. З іншого боку - стимулює збут (наприклад, рекламування розпродажу).

· Реклама безособова і тому не має переконливість, властивому живому продавцю.

· Більшість реклам - це монолог, що не зобов'язує до уваги і реакції.

· Реклама буває дуже дорогою. Хоча деякі її види, наприклад, оголошення в газеті чи по радіо, не вимагають великих засобів, інші форми реклами, наприклад телереклама, вимагають значних асигнувань.

2. Особистий продаж

На певних етапах процесу покупки, особливо на етапах переваги, переконання і покупки, особистий продаж стає самим ефективним засобом. Техніка особистого продажу має деякі унікальні особливості у порівнянні з рекламою.

· Вона включає особистий контакт двох чи декількох людей, під час якого учасники пристосовуються до потреб і характеру один одного.

· Особистий продаж сприяє такожвиникненню найрізноманітніших відносин від формальних продавець-покупець до дружніх. Для професійного продавця інтереси покупця - предмет особистої участі, з якого виростають тривалі професійні контакти.

· І, нарешті, особистий продаж змушує покупця якимсь чином реагувати на звертання, хоча б просто ввічливою відмовою.

Але ці переваги обходяться недешево. Співробітництво з торговими агентами припускає довгострокові контакти з боку фірми, і перемінити торговий персонал не так просто, як обновити рекламу. Крім того, особистий продаж - найдорожчий з засобів стимулювання. Необхідно також враховувати те, що рекламні оголошення інформують про товар, а без них персональні продажі істотно утруднені, вимагають більше часу і занадто дорого обходяться.

3. Стимулювання збуту

Стимулювання збуту передбачає широкий набір засобів просування - купони, конкурси, знижки, премії й інше. Кожен з цих засобів має свої особливості.

· Вони привертають увагу покупців і постачають їх інформацією про товар, що сприяє його покупці.

· Усе це дає можливість клієнту заощадити, що в його очах являє додаткову цінність.

· Засоби стимулювання збуту спонукують і заохочують відповідь. У той час як реклама призиває: “Купуйте наш товар”, стимулювання збуту наполягає: “Купуйте наш товар зараз”.

Компанії використовують метод стимулювання збуту для виклику сильної і швидкої відповідної реакції. Ці засоби в основному потрібні для того, щоб підстьобнути млявий збут. Вплив засобів стимулювання звичайно короткочасно, вони доповнюють рекламу і реалізацію. Їх не можна використовувати для формування стійкої переваги товару. Щоб успішно здійснювати свою діяльність, виробники повинні ретельно планувати кампанію по стимулюванню збуту і пропонувати цільовим споживачам щиру цінність. Тільки в цьому випадку репутація марки і рівень продажів будуть на висоті, а споживачі і надалі будуть віддавати їй перевагу.

4. Формування суспільної думки

Як і інші засоби просування, розглянуті вище, формування суспільної думки має кілька відмітних особливостей, пов'язаних з діяльністю компанії по здійсненню комунікацій з цільовою аудиторією, що оплачується окремо.

· Високий ступінь правдоподібності. Інформаційне повідомлення, стаття чи нарис у газеті здаються більш реальними і правдоподібними, ніж рекламне оголошення.

· Формування суспільної думки дозволяє встановити контакт із тими покупцями, що уникають контактів із продавцями і не читають рекламних оголошень: повідомлення надходить до покупців у формі “новин”, а не торгової реклами.

· Подібно рекламі, формування суспільної думки дає можливість ефектно представити фірму чи товар.

Ретельно продумана кампанія по формуванню суспільної думки в сполученні з іншими засобами комплексу просування може бути дуже ефективною й економічною.


Читайте також:

  1. Атракція як спосіб викликати довіру до реклами
  2. Взаємозв'язок реклами і життєвого циклу товару
  3. Вибір каналів розповсюдження реклами
  4. Види і функції реклами.
  5. Види партнерств, їхні переваги та недоліки.
  6. Види реклами
  7. Визначення реклами
  8. Зародження реклами
  9. Інші методи залучення уваги до реклами.
  10. Історія виникнення і розвиток реклами.
  11. Класифікація реклами




Переглядів: 1247

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конкуренція і витрати | Постановка рекламних цілей

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.