Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Але в реклами є і недоліки.

Реклама.

Рекламі властиві наступні переваги.

· Реклама одночасно досягає покупців, що живуть далекоодин від одного.

· Її публічний характер вказує покупцю, що товар не суперечить суспільним нормам і закону.

· Вона дозволяє багаторазово повторювати звертання, а адресату одержувати і порівнювати звертання різних конкуруючих фірм. Широкомасштабна рекламна кампанія, проведена фірмою, є своєрідним свідченням її популярності й успіху.

· Реклама дуже виразна - вона дозволяє фірмі ефективно і наочно представити свій товар за допомогою тексту, звуку і кольору. З одного боку, реклама служить для формування довгострокового стійкого образа товару. З іншого боку - стимулює збут (наприклад, рекламування розпродажу).

· Реклама безособова і тому не має переконливість, властивому живому продавцю.

· Більшість реклам - це монолог, що не зобов'язує до уваги і реакції.

· Реклама буває дуже дорогою. Хоча деякі її види, наприклад, оголошення в газеті чи по радіо, не вимагають великих засобів, інші форми реклами, наприклад телереклама, вимагають значних асигнувань.

2. Особистий продаж

На певних етапах процесу покупки, особливо на етапах переваги, переконання і покупки, особистий продаж стає самим ефективним засобом. Техніка особистого продажу має деякі унікальні особливості у порівнянні з рекламою.

· Вона включає особистий контакт двох чи декількох людей, під час якого учасники пристосовуються до потреб і характеру один одного.

· Особистий продаж сприяє такожвиникненню найрізноманітніших відносин від формальних продавець-покупець до дружніх. Для професійного продавця інтереси покупця - предмет особистої участі, з якого виростають тривалі професійні контакти.

· І, нарешті, особистий продаж змушує покупця якимсь чином реагувати на звертання, хоча б просто ввічливою відмовою.

Але ці переваги обходяться недешево. Співробітництво з торговими агентами припускає довгострокові контакти з боку фірми, і перемінити торговий персонал не так просто, як обновити рекламу. Крім того, особистий продаж - найдорожчий з засобів стимулювання. Необхідно також враховувати те, що рекламні оголошення інформують про товар, а без них персональні продажі істотно утруднені, вимагають більше часу і занадто дорого обходяться.

3. Стимулювання збуту

Стимулювання збуту передбачає широкий набір засобів просування - купони, конкурси, знижки, премії й інше. Кожен з цих засобів має свої особливості.

· Вони привертають увагу покупців і постачають їх інформацією про товар, що сприяє його покупці.

· Усе це дає можливість клієнту заощадити, що в його очах являє додаткову цінність.

· Засоби стимулювання збуту спонукують і заохочують відповідь. У той час як реклама призиває: “Купуйте наш товар”, стимулювання збуту наполягає: “Купуйте наш товар зараз”.

Компанії використовують метод стимулювання збуту для виклику сильної і швидкої відповідної реакції. Ці засоби в основному потрібні для того, щоб підстьобнути млявий збут. Вплив засобів стимулювання звичайно короткочасно, вони доповнюють рекламу і реалізацію. Їх не можна використовувати для формування стійкої переваги товару. Щоб успішно здійснювати свою діяльність, виробники повинні ретельно планувати кампанію по стимулюванню збуту і пропонувати цільовим споживачам щиру цінність. Тільки в цьому випадку репутація марки і рівень продажів будуть на висоті, а споживачі і надалі будуть віддавати їй перевагу.

4. Формування суспільної думки

Як і інші засоби просування, розглянуті вище, формування суспільної думки має кілька відмітних особливостей, пов'язаних з діяльністю компанії по здійсненню комунікацій з цільовою аудиторією, що оплачується окремо.

· Високий ступінь правдоподібності. Інформаційне повідомлення, стаття чи нарис у газеті здаються більш реальними і правдоподібними, ніж рекламне оголошення.

· Формування суспільної думки дозволяє встановити контакт із тими покупцями, що уникають контактів із продавцями і не читають рекламних оголошень: повідомлення надходить до покупців у формі “новин”, а не торгової реклами.

· Подібно рекламі, формування суспільної думки дає можливість ефектно представити фірму чи товар.

Ретельно продумана кампанія по формуванню суспільної думки в сполученні з іншими засобами комплексу просування може бути дуже ефективною й економічною.


Читайте також:

  1. Атракція як спосіб викликати довіру до реклами
  2. Взаємозв'язок реклами і життєвого циклу товару
  3. Вибір каналів розповсюдження реклами
  4. Види і функції реклами.
  5. Види партнерств, їхні переваги та недоліки.
  6. Види реклами
  7. Визначення реклами
  8. Зародження реклами
  9. Інші методи залучення уваги до реклами.
  10. Історія виникнення і розвиток реклами.
  11. Класифікація реклами




Переглядів: 1333

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конкуренція і витрати | Постановка рекламних цілей

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.