Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Види реклами

Предмет реклами

Метод поширення реклами

Види реклами

2. способи передачі рекламної інформації

5. цілі реклами

6. інтенсивність реклами

7. типи рекламодавців

8. охоплення споживчої аудиторії

9. форма використання носіїв реклами

10. характер емоційного впливу

11. за способом передачі

12. характер взаємодії

 

За цією ознакою реклама поділяєть на комерційну (торгову), соціальну, політичну та релігійну.

а) комерційна реклама – має на меті довести комерційну інформацію рекламодавця до споживачів з метою збільшення обсягу продажу й отримання прибутку або стабілізації становища фірми на ринку.

б) соціальна реклама – це не комерційна інформація державних органів і громадських організацій з питань здорового способу життя, охорони природи, збереження і раціонального використання енергоресурсів, соціального захисту та безпеки населення. У такій рекламі не згадується ні конкретна продукція, ні її виробник. (рекламний щит – кохаймося – соціальна реклама)

в) політична реклама – має свої специфічні ознаки: її метою є створення популярності окремим політичним лідерам, партіям та ідеям. Для цього залучають іміджмейкерів – професіоналів, які володіють методологією створення привабливого образу політичного діяча або партії.

 

Г) релігійна реклама – має на меті поширення інформації про релігійне життя, окремі події та свята релігійних громад.

2. способи передачі рекламної інформації

а) реклама в засобах масової інфрмації

б) пряма реклама

в) реклама на місці продажу

г) персональна реклама

а) реклама в засобах масової інфрмації – це класична реклама, тобто птне необсібне звернення, що поширюється засобами мас. інф. з метою повідомлення певній групі людей інформації про товари, послуги чи ідеї. Інформація є неособистою і платною, зворотній зв’язок забезпечується з певним запізенням – тільки через кінцеву реакцію споживача.

б) пряма реклама – це операції пошуку нових клієнтів і торгових угод, які здійснюються з використанням поштового і телефонного зв’язку, безпосереднім вкладанням рекламних проспектів у поштові скриньки, а також поширення черз засоби масової інформації, відрізних купонів, замовлень; це також продаж товарів за каталогами.

в) реклама на місці продажу – це комплекс заходів для доведення комерційної інформації до покупця безпосередньо на місці продажу. Така інформація має справляти значний психологічний вплив, яскраво і винахідливо презентуючи товари. Реклама на місці продажу має діяти „блискавично”, інакше вона встрачає будь-який сенс.

г) персональна реклама – зарубіжні спеціалісти вважають безпосерднє рекламування особами, які мають авторитет у певній сфері торгівельної діяльності. Створюється система розповсюджувачів – дистриб’юторів, які у свою чергу рекламують товар серед своїх клієнтів і знайомих. Таким чином, персональний продаж поєднує переваги реклами на місці продажу і особистої реклами, позаяк предбачає продаж товару завдяки переконуванню покупця і демонстрації якості товару.


Читайте також:

  1. Але в реклами є і недоліки.
  2. Атракція як спосіб викликати довіру до реклами
  3. Взаємозв'язок реклами і життєвого циклу товару
  4. Вибір каналів розповсюдження реклами
  5. Види і функції реклами.
  6. Визначення реклами
  7. Зародження реклами
  8. Інші методи залучення уваги до реклами.
  9. Історія виникнення і розвиток реклами.
  10. Класифікація реклами
  11. Класифікація реклами




Переглядів: 1059

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Трансформація політичних режимів. | Метод поширення реклами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.037 сек.