Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Історія виникнення і розвиток реклами.

ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ, РОЛЬ ТА МІСЦЕ РЕКЛАМИ

Тема № 1.

Полтава 2012

Опорний конспект лекцій

КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ І МАРКЕТИНГУ

 

з курсу “Рекламний менеджмент”

для студентів спеціальності 7.03050701 “Маркетинг”


План

1.Історія виникнення і розвиток реклами.

2. Роль і місце реклами в сучасній концепції маркетингу.

3. Реклама в системі маркетингових комунікацій (СМК).

4. Основні характеристики реклами, її класифікація.

Історія реклами, що нараховує вже тисячоріччя, тісно зв'язана з процесом розвитку людського суспільства і його економічного життя. Серед рекламних звертань, що дійшли, завдяки археологам, до нас,— єгипетський папірус, у якому повідомляється про продаж раба. Глиняні пластини сповіщають жителів древніх фінікійських міст про реалізацію різних товарів, послугах і розвагах. "Золоте століття" Древньої Греції бачило глашатаїв, що ходили по вулицях Афін, виголошуючи про продажі рабів і інших товарів. От як звучала "рекламна пісня" древнього жителя Афін: "Щоб сяяли очі, щоб червоніли щоки, щоб надовго збереглася дівоча врода, розумна жінка буде купувати косметику за розумними цінами в Эскліптоса". Один з настінних розписів у Помпеях розхвалював політичного діяча і призивав народ віддати за нього свої голоси. Вибілені вапном стіни на вулицях Древнього Рима — «альбумуси» — були розкреслені на квадрати, у які лихварі і торговці вугіллям чи пурпурною фарбою уписували свої оголошення. У творах Горація розповідається про давньоримських «прокоп», що призивали юрби городян рухатися в місця, де були виставлені на продаж товари. З розказаного випливає, що навіть у Древньому Світі існували різні види комерційної і навіть соціальної реклами, більш докладно про які поговоримо пізніше.

Елементи реклами використовували і середньовічні ремісники, що ставили особисте клеймо на своїх товарах. Піонером реклами в періодичних виданнях вважається Теофраст Реностно, що відкрив у 1630 році в Парижі довідкову контору, що розміщала рекламні оголошення у «Французькій газеті».

Різке зростання промислового виробництва, пов'язане з розвитком капіталістичних відносин, потребувало більш високого рівня рекламної діяльності. Наприкінці XIX - початку XX століть з'являються спеціалізовані рекламні агентства. Вони поступово перетворюються з оптових торговців газетними площами під оголошення в ділових партнерів рекламодавців. Агентства тепер виконують також творчі і дослідницькі функції.

Ще більш зросла роль реклами після широкого розвитку в XX столітті нових засобів масової інформації: радіо (20 — 30-і роки) і телебачення (у США — 40-і роки). Саме в цей період виникає феномен масової культури, що одержав визначення «мильна опера».

Однак якісно новий рубіж у розвитку реклами був досягнутий у 50-х роках при переході розвитих країн до «ринку покупця». Даний тип ринку характеризується перевагою пропозиції над попитом, що дає покупцю можливість вибирати. При цьому різко загострюється проблема збуту.

Зазначений період характеризується широким і глибоким впровадженням в економічну практику концепції маркетингу — нової «філософії» підприємництва. Її девізом стало: виробляти те, що продається, а не продавати те, що виробляється.


Читайте також:

  1. Pp. Розвиток Галицько-волинського князівства за Данила Романовича
  2. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  3. XVII ст.). Виникнення козацтва.
  4. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  5. Адміністративно-територіальний устрій та соціально-економічний розвиток
  6. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  7. Акцентуація характеру – перебільшений розвиток певних властивостей характеру на шкоду іншим, в результаті чого погіршуються відносини з оточуючими людьми.
  8. Безпосередньо збутові ризики та причини їх виникнення
  9. Біблійні теми та історія раннього християнства у драмах Лесі Українки
  10. Біохімічна гіпотеза виникнення життя.
  11. Біохімічні чинники виникнення втоми при виконанні короткочасних вправ максимальної і субмаксимальної потужності
  12. Бурхливий розвиток емпіричної соціології




Переглядів: 5983

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Складання платіжного календаря | У сучасній концепції маркетингу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.