Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Класифікація реклами

 

1. Класифікація реклами за цільовою аудиторією:

• споживча реклама;

• ділова реклама (Business–to–Business).

2. Класифікація за охоплюваній території:

• міжнародна реклама;

• загальнонаціональна реклама;

• регіональна реклама;

• місцева реклама.

3. Класифікація за коштами передачі. Відмінності між ТБ–рекламою, газетного рекламою, рекламою в метро і т.п. будуть розглянуті при аналізі вибору каналу розповсюдження реклами на етапі планування рекламної кампанії.

4. Класифікація за функціями і цілями:

• товарна реклама – повідомляє споживачеві подробиці про продукт аж до його ціни та місце придбання;

• нетоварна (іміджева) реклама – не дає відомостей споживачеві безпосередньо про якості продукту, але візуальний ряд побудований таким чином, щоб забезпечувалося запам'ятовування назви марки в сприятливому контексті.

Яскравим прикладом одночасного використання іміджевої і товарної реклами може служити рекламна кампанія «Білайн» – з одного боку, велика кількість товарної реклами, яка закликає купувати контракти на стільниковий зв'язок всього по $ 100, $ 79 і т.д., а з іншого – іміджева реклама зі слоганом « BeLine – Be Happy! », нічого не пропонує, але просуває саме марку, а не товар.

• комерційна реклама – пропагує товари, послуги або ідеї, з яких компанії–рекламодавці очікують отримати прибуток;

• некомерційна реклама – фінансується благодійними установами, громадськими, релігійними чи політичними організаціями:

Політична реклама – використовується політиками для спонукання людей голосувати тільки за них; являє собою важливу частину політичного процесу в країнах, де фактично або хоча б формально діють демократичні закони; така реклама є важливим джерелом інформації для виборців, проте критики стурбовані тим, що політична реклама має тенденцію концентруватися в більшій мірі на створенні образу політика, ніж на спірних питаннях, які є предметом суперництва кандидатів; політичну рекламу з великою натяжкою можна назвати некомерційною, особливо в нашій країні,

– Соціальна реклама – просуває різні соціальні аспекти – від необхідності вакцинації до більш уважного ставлення до літніх людей; замовляється різними некомерційними організаціями, благодійними фондами і т.п. Розміщення і виробництво такої реклами зазвичай здійснюється безкоштовно (на некомерційній основі), але держава часто стимулює рекламні агентства і ЗМІ займатися соціальною рекламою непрямим шляхом – через надання пільг, знижок і т.п. У рамках розквіту ери соціального маркетингу багато комерційні фірми проводять соціально орієнтовані проекти.

Приклад. У Москві тютюнова компанія Philip Morris і Уряд Москви організували рекламну кампанію під загальним девізом: «Куріння? На це немає часу! ».

5. Класифікація реклами за типами ринків:

• споживчий ринок – складається з людей, які купують продукти та послуги для особистого чи сімейного користування; для організації комунікації на цьому ринку використовується споживча реклама або реклама торгової марки – фокус цієї реклами налаштований на створення образу і забезпечення пролонгованої впізнаваності торгової марки, всі її зусилля підпорядковані прагненню вибудувати чітке уявлення про торгову марку;

• бізнес–ринок (індустріальний / промисловий) – складається з компаній, які купують продукцію і послуги для використання у власних напрямках бізнесу або для виробництва іншої продукції; реклама, використовувана на даному ринку, носить назву Business–to–Business реклами (тобто . та відправником та одержувачем інформації в ході комунікаційного процесу є компанії, а не фізичні особи);

Приклад. Компанія General Electric купує комп'ютери для ведення рахунків та управління запасами, сталь і дріт для використання у виробництві власної продукції, а також миючі засоби по догляду за власними будинками.

• відомчих ринок – включає в себе безліч прибуткових і недоходні організацій: лікарні, урядові установи, школи. На цьому ринку працює і споживча реклама (люди, що приймають рішення в установах про купівлю тих чи інших споживчих товарів, найчастіше керуються тими ж мотивами, що й отримують товари для особистого користування), і Business–to–Business реклама (наприклад, компанія, що торгує комп'ютерною технікою, може сформувати спеціальну пропозицію для університетів з додатком відповідного програмного забезпечення). Специфіка реклами на даному ринку виявляється на етапі створення спеціального рекламного повідомлення, зверненого саме до людей, які приймають рішення про купівлю чого–небудь для установи;

• посередницький ринок – складається з оптовиків, роздрібних торговців і займаються розповсюдженням організацій, які купують готові товари або напівфабрикати з метою перепродажу. Тут працює Business–to–Business реклама (її дають фірми, що продають, наприклад, вантажівки, обгортковий папір, торговельне обладнання тощо), а також спеціалізована реклама, яку дають компанії–виробники в пошуках дилерів і торгових представників. Самі посередники використовують торгово–роздрібну рекламу – вона носить локальний характер і сфокусована на торговій точці або підприємстві сфери послуг, де може продаватися безліч різноманітної продукції або де пропонуються певні послуги. За допомогою цієї реклами повідомляється про продукцію, яка доступна на локальному рівні, стимулюється приплив покупців або споживачів послуг у рекламоване місце і робиться спроба створити добре помітний образ цього місця. У торгово–роздрібній рекламі акцентується увага на цінах, доступності товарів або послуг, місце розташування точки і годинах роботи.

Розглянуті види реклами представлені на рис.1.3.


 

Рис.1.3. Види реклами

простий обізнаності до безпосередньо покупки. При цьому відсутність якої–небудь дії також можна вважати реакцією.

• Зворотній зв'язок – частина відповідної реакції, яку одержувач доводить до відома відправника. Якщо споживач після ознайомлення з рекламним повідомленням подзвонив за вказаними телефонами (з метою отримання додаткової інформації або з метою оформлення замовлення, або з іншої причини), то в наявності зворотний зв'язок.

 


Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. V. Класифікація і внесення поправок
  3. V. Класифікація рахунків
  4. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  5. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  6. Але в реклами є і недоліки.
  7. Аналітичні процедури внутрішнього аудиту та їх класифікація.
  8. Атракція як спосіб викликати довіру до реклами
  9. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток
  10. Банківський кредит та його класифікація.
  11. Банківські ресурси, їх види та класифікація
  12. Будівельна класифікація ґрунтів




Переглядів: 5069

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Функції реклами | Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.034 сек.