Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні поради до вивчення теми

ТЕМА 4. РЕКЛАМА У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ

 

У першій частині методичних рекомендацій були зазначені 5 законів Інтернет-маркетингу, що сформульовані Ральфом Уілсоном (англ. Ralph F. Wilson) – відомим експертом у світі в галузі Інтернет-маркетингу. Нагадуємо, що на перше місце він поставив закон "тупиковою вулиці", який говорить: "Створення сайту подібно відкриття магазину на тупиковій вулиці". Якщо Ви хочете, щоб до вас заходили покупці, то Ви повинні надати їм привід зайти ". Йдеться, як ви вже можливо здогадалися, про необхідність реклами сайту в Інтернеті.

За даними статистики, кожен день споживач стикається з трьомастами рекламними оголошеннями, переглядає більше ста рекламних роликів і щорічно отримує за прямою поштовою розсилкою близько тисячі інформаційно-рекламних матеріалів [37]. З розвитком Інтернету, із зростанням його аудиторії реклама міцно влаштувалася і в Мережі. Реклама в Інтернеті – це особливий вид реклами з використанням Інтернет-засобів. У табл. 8 надані основні можливості і переваги Інтернету перед іншими рекламними каналами [12].

У 2009 році найпопулярнішим видом реклами в Інтернеті було банерна (рис. 63). На даний вид припадає 60% від загального обсягу витрат. Сильно збільшилася частка контекстної реклами, перш за все за рахунок інтересу до даного виду реклами з боку малого та середнього бізнесу, і в даний момент вона становить 30%. На спеціальні і нестандартні формати реклами припадає ще 10% [26].

 

Таблиця 8

Основні можливості і переваги Інтернету як рекламного каналу

№ з/п Перевага Сутність
1. Таргетинг Точне охоплення аудиторії. Види таргетингу: географічний, часовий, за тематичними сайтами.
2. Трекинг Можливість аналізу поведінки відвідувачів на сайті з метою його подальшого вдосконалення.
3. Доступність і гнучкість Доступність – рекламна кампанія активна протягом 24 годин. Гнучкість – розпочати, внести необхідні корективи і призупинити рекламну кампанію можливо миттєво.

Продовження таблиці 8

4. Інтерактивність Споживач має можливість взаємодії с продавцем, продуктом, може вивчити його, провести випробування, наприклад, за допомогою демо-версії програми.
5. Різноманітна інформація Можливість подання інформації у різному вигляді: тексту, графіки, відео, аудіо, в тому числі з використанням спецефектів.
6. Оперативність Висока швидкість розповсюдження і отримання інформації.
7. Низька вартість Низька вартість у порівнянні з іншими рекламними засобами.
8. Концентрована увага Більш концентрована увага користувача у порівнянні з іншими рекламними засобами.
9. Віртуальна спільнота Можливість створення віртуальних спільнот за інтересами, професійною діяльністю.

 

 

 

Рис. 63. Співвідношення витрат на рекламу в Інтернеті в Україні

Класифікація реклами в Інтернеті(рис. 64).

Формат рекламного оголошення (як воно виглядає). За форматом рекламне оголошення поділяється на: текстове, статичне зображення, динамічне (анімоване) зображення, відеоролік, рич-медіа, комбіновані і спеціальні формати. Перші чотири формату це, як правило, модуль фіксованого розміру.

Місце розміщення: на якому носії розташовано рекламне оголошення. Реклама може розміщуватися у різних місцях:

- на сторінках сайту, блогу тощо у вигляді рекламного модуля;

- над змістом сторінки;

- на сторінці з інтеграцією у її дизайн;

- в окремих вікнах або під основним вікном браузеру;

- у тілі персонального повідомлення (рекламний модуль у розсилці, що надходить електронною поштою, підпис у листі);

- у вигляді окремого персонального рекламного повідомлення (лист електронної пошти, повідомлення ICQ);

- у спеціальному місці програми, що працює з Інтернетом (банери у деяких браузерах, клієнти ICQ).

Умови показу рекламного оголошення. Інтернет є високотехнологічним середовищем, тому сам факт показу рекламного оголошення, так і вибір повідомлення, що подається могуть визначатися багатьма обставинами.Принципи розміщення рекламного оголошення:

- без врахування змісту і поведінки користувача;

- врахування тематиці сторінок без автоматичного аналізу їхнього змісту;

- прив’язка до конкретного змісту сторінок на основі їх автоматичного аналізу;

- прив’язка до профілю користувача (врахування приналежності користувача до визначеної групи);

- прив’язка до дії (поведінки) користувача, в тому числі з врахуванням історії поведінки;

- прив’язка до інтересів користувача у даний час, що, як правило, пов’язано з тематикою пошукового запиту користувача.

Тип реклами.За типомрекламау Інтернет розподіляється на медійну, контекстну, пошукову.

Особливості Інтернет-реклами.По-перше, вона більш гнучка, оскільки сучасні технології з їх можливостями точної настройки дозволяють показувати її тільки цільової аудиторії, а не загальній масі користувачів. По-друге, за вартістю Інтернет-реклама вже зараз практично зрівнялася з рекламою на телебаченні, де ціна за один контакт мінімальна (хоча загальні суми контрактів справді величезні). По-третє, Інтернет-реклама дуже проста у виготовленні і прозора. Сучасні системи управління нею дозволяють простежити шлях відвідувача від приходу на сайт до вчинення конкретної дії – покупки в Інтернет-крамниці або заповнення анкети. Одне з найважливіших властивостей Інтернет-реклами – її таргетуємість (спрямованість на певну цільову аудиторію). Існуючі системи управління Інтернет-рекламою дозволяють здійснювати наступні типи налаштувань:

1. Географічний таргетинг. У цьому випадку реклама показується користувачам у потрібному для рекламодавця регіоні. Наприклад, тільки у Київі, Полтаві або Черкасах.

2. Часовийтаргетинг. Використовується в тому випадку, якщо рекламодавцеві необхідно показувати свої рекламні повідомлення тільки вранці, вдень або в строго визначені години і дні тижня.

3. Показрекламиунікальнимкористувачам. У цьому випадку банери клієнта показуються тільки користувачам з унікальною IР-адресою і з необхідною частотою. Іншими словами, ви можете побудувати рекламну кампанію так, щоб унікальний користувач бачив ваш банер три, чотири, п'ять або сім разів на добу і не більше.

4. Орієнтуваннязастатевою приналежністю, віком, захопленням. Такий тип налаштувань можливий тільки в соціальних мережах або на сайтах, у яких є докладні бази даних про своїх користувачів (до них відносяться, наприклад, великі поштові служби або сайти знайомств).

5. Таргетинг за темою і мовною приналежністю сайту. Такі налаштування можливі у великих банерних мережах, що об'єднують велику кількість ресурсів, власники яких при реєстрації вказали ці дані.

Банерна реклама

Основним видом реклами в Інтернеті є банерна (медійна) реклама, яка за своїм характером впливу на користувача та принципом розміщення аналогічна рекламі в традиційних медіа. Найперший банер, тобто рекламне оголошення в графічному форматі, з'явився 25 жовтня 1994 на сторінках Web-сайту Hotwired. Банер був посиланням на сайт телефонної компанії AT&T, він мав розмір 468х60 пікселів. Тепер це найпопулярніший розмір банера. Саме в той час народилася нова сфера бізнесу – Інтернет-реклама [1].


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  4. IV. Вивчення нового матеріалу.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  7. V. Вивчення нового матеріалу.
  8. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  9. Вивчення
  10. Вивчення антонімів
  11. Вивчення взаємозв’язків правопорушень з іншими соціальними явищами
  12. Вивчення вогнепальної зброї і наслідків її застосування для вирішен­ня діагностичних та ідентифікаційних завдань.




Переглядів: 761

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні відомості про лічильник Google Analytics | Цінові моделі розміщення банерної реклами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.