МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вимоги до наукових гіпотезV. Аналіз та інтерпретація отриманих результатів VI Формулювання висновків.Якісний та кількісний аналіз результатів, перевірка їх статистичної значимості. Пояснення вивчених фактів та формулювання певних закономірностей існування досліджуваного явища. Співвіднесення теорії та емпірії. Теоретичне узагальнення результатів дослідження та розробка практичних рекомендацій. Наукова проблема — чітко окреслене коло пиіань (чому? яким чином? за яких умов?..), яке охоплює основну ідею та загальне спрямування дослідження. Постановка проблеми — це початок дослідження, запит, що лежить в його основі. Типи проблем:
Джерела наукових проблем:
Теорія - вища форма наукового знання як логічно впорядкована система знань та уявлень про частину реальності. Теорії створюються з метою розкриття сутності, закономірностей та прогнозу взаємодії психічних явищ між собою та з об'єктивною реальністю. Види теорій (за Мартін Д)
Гіпотеза - логічне припущення про існування явища, причини його виникнення або наявність та характер зв'язку між двома чи більше явищами. Під гіпотезою розуміють як саме припущення так і його зміст. ОЗНАКИ НАУКОВО ПРАВИЛЬНОЇ (ПРОДУКТИВНОЇ) ГІПОТЕЗИ (за Фресс П. , Піаже Ж. ):
ОСНОВНІ ПРАВИЛА ВИСУНЕННЯ І ПЕРЕВІРКИ ГІПОТЕЗ Гіпотеза має знаходитись у відповідності або хоча б бути сумісною з усіма факторами, яких вона стосується; з більшості протилежних гіпотез, висунених для пояснення серії фактів, перевагу надають тій, яка однозначно пояснює більшість кількість; з метою пояснення пов'язаної серії фактів слід висувати якомога меншу кількість різних гіпотез, до того ж, їх зв'язок має бути максимально тісним; при висуненні гіпотези спід усвідомлювати ймовірний характер її висновків; гіпотези, що суперечать одна одній не можуть бути істиними одночасно, за виключенням того випадку, коли вони пояснюють різні сторони і зв'язки одного і того ж об'єкту. ХАРАКТЕРИСТИКИ НАУКОВОЇ ГІПОТЕЗИ (за Дзуки Є.):
Розвиток гіпотез в науковому дослідженні: ЗАГАЛЬНА ГІПОТЕЗА. Теоретична гіпотеза, що базується на проблемі дослідження та загальних наукових знаннях. ГІПОТЕЗА ДОСЛІДЖЕННЯ. Дослідницька гіпотеза, виведена, конкретизована та операціоналізована на основі загальної. СТАТИСТИЧНА ГІПОТЕЗА. Математично перевірена (статистично доведена) гіпотеза про особливості зв'язку між явищами. Читайте також:
|
||||||||
|