МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні класифікаційні ознаки ІСЗміст лекції Лекція2. Тема: Класифікація автоматизованих інформаційних систем План лекції: 1 Основні класифікаційні ознаки ІС 2 Класифікація автоматизованих інформаційних систем Інформаційні системи можуть значно різнитися за видами процесів управління, рівнем управління, сферою функціонування економічного об’єкту та його організації, типами об’єктів управління, ступенем автоматизації управління, характером та обсягом розв’язуваних задач й іншими ознаками. Загальноприйнятої класифікації ІС у даний час не існує, тому їх можна класифікувати за різними ознаками, а саме: • за рівнем або сферою діяльності; • за рівнем автоматизації процесів управління; • за рівнем автоматизації інформаційних процесів; • за ступенем централізації обробки інформації; • за ступенем інтеграції функцій; • за видами процесів управління і т.ін. Наприклад, автоматизовані інформаційні системи можуть бути класифіковані за такими ознаками: 1) за сферою функціонування (АІС промисловості, АІС сільського господарства, АІС транспорту, АІС зв’язку); 2) за видами процесів управління (АІС управління технологічнимим процесами, АІС управління організаційно-технологічними процесами, АІС організаційного управління, АІС наукових досліджень, навчальні АІС); 3) за рівнем у системі державного управління (галузеві АІС, територіальні АІС, міжгалузеві АІС). Крім того, автоматизовані ІС можуть бути класифіковані за типом підтримки, яку вони забезпечують організації. Системи першого класу (системи забезпечення операцій) обробляють інформацію, що генерується та використовується в ділових операціях. Вони поділяються на три групи: • системи оброблення операцій, які реєструють та обробляють дані, одержані внаслідок ділових операцій, таких як продаж, закупівля або зміни у матеріально-виробничих запасах. Це може проводитись або способом пакетного оброблення даних, або в масштабі реального часу; • автоматизовані системи управління технологічними процессами (АСУ ТП), що приймають рішення з типових питань, таких як управління виробничим процесом; • системи співробітництва на підприємстві, які використовують комп’ютерні мережі для забезпечення зв’язку, координації та співробітництва відділів і робочих груп, що беруть участь у процесі. Системи другого класу (системи забезпечення менеджменту) надають допомогу менеджерам у прийнятті рішень. Такі системи поділяють на види: • інформаційні менеджерські системи – системи забезпечення менеджменту, що виробляють заздалегідь визначені звіти, подають відображення даних і результати вжитих заходів на періодичній основі або за запитом; • системи підтримки прийняття рішень – ІС, які використовують моделі прийняття рішень, БД й особисті міркування особи в кожному конкретному випадку для здійснення діалогового аналітичного процесу моделювання з тим, щоб ця особа прийняла певне рішення; • управлінські ІС – це ІС з додатковими можливостями для управління, такими, як аналіз даних з використанням засобів підтримки прийняття рішень, економії праці та інструментарію підвищення особистої продуктивності. Читайте також:
|
||||||||
|