Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПОРЯДОК ВИДАЧІ ОРДЕРІВ НА ПРАВО ВИКОНАННЯ РОБІТ У МЕЖАХ СМУГИ ВІДЧУЖЕННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ

МІРИ ПО ЗАБЕЗПЕЧЕННЮ БЕЗПЕКИ ПРАЦІ В МІСЦЯХ ПРОВЕДЕННЯ РОБІТ

7.1. Для виконання будь-яких робіт в межах смуги відчуження діючої дороги робітники, машиністи, інженерно-технічні працівники і т. д. повинні мати сигнальний одяг (жилети або пояси яскраво-оранжевого кольору з світлоповертаючою поверхнею), який одягається поверх спецодягу. При цьому необхідно виконувати вимоги Правил дорожнього руху.

7.2. Всі транспортні засоби, механізми і інше обладнання, яке застосовується при виконанні робіт, повинне бути в технічно справному стані згідно з вимогами Правил дорожнього руху, правил технічної експлуатаціїz0066-97, z0050-97 та використовуватися по прямому своєму призначенню.

7.3. Сигнальне пофарбування дорожніх машин, механізмів і окремого обладнання повинне бути виконане згідно РСТ УССР 1967-86 "Машины, механизмы дорожные и коммунальные. Цвета покрытий, сигнальные знаки". Вони повинні бути обладнані розпізнавальними знаками транспортного засобу згідно п. 30.3 м Правил дорожнього руху України.

Машини і механізми, які виконують роботу на проїзній частині чи узбіччі дороги, повинні мати проблискові маячки жовтого чи оранжевого кольору і в процесі роботи їх габарити не повинні виходити за межі позначеної поздовжнім огородженням зони.

7.4. Виконувати роботи по ремонту і технічному обслуговуванню транспортних засобів, дорожніх машин і обладнання в місцях виконання робіт на проїзній частині і узбіччі діючої дороги забороняється.

7.5. Місця виконання робіт в темні години доби повинні освітлюватись не менше ніж з двох боків ліхтарями верхнього світла згідно діючих норм не менше 10 люкс.

7.6. Дорожні машини і обладнання після закінчення зміни повинні бути поставлені на площадку за межами земляного полотна. Нетранспортабельні машини, механізми, що залишаються на ніч на дорозі, повинні бути розміщені на узбіччі чи тротуарі і огороджені згідно схеми N 2.

Для попередження аварійних ситуацій треба предбачити не менше двох комплектів автономного живлення для сигнальних ліхтарів на випадок відключення їх від основної системи живлення.

1. Цей порядок, розроблений у відповідності з Законом України "Про дорожній рух" і визначає вимоги щодо видачі і одержання ордера на виконання робіт в межах смуги відчуження доріг, на закриття або обмеження дорожнього руху і є обов'язковим для всіх підприємств, організацій, установ незалежно від форм власності і фізичних осіб (в подальшому - виконавці робіт).

2. Розміщення, будівництво споруд, прокладання інженерних комунікацій, проведення інших робіт в межах смуги відчуження автомобільних (позаміських) доріг, закриття або обмеження дорожнього руху на них може бути здійснене тільки на підставі ордера, що видається облавтодорами чи упрдорами, або за їх дорученням - підвідомчими підрозділами за погодженням з Державтоінспекцією схеми організації дорожнього руху в місці проведення робіт.

3. До початку проектування будівництва, реконструкції чи ремонту споруд, прокладання інженерних комунікацій, проведення інших робіт у межах смуги відчуження автомобільних доріг, закриття або обмеження дорожнього руху виконавці робіт повинні звернутися письмово до упрдора, облавтодора і отримати та погодити в Державтоінспекцїї технічні умови на їх проведення.

В листі-зверненні виконавець робіт повинен визначити: адресу і місця розміщення споруди, комунікацій, строки проектування та виконання робіт, найменування організацій, що безпосередньо будуть виконувати роботи, а також обгрунтування необхідності прокладання комунікацій саме в межах смуги відчуження дороги чи пересічення її комунікацією відкритим способом.

Після пред'явлення проектної документації і схеми організації дорожнього руху в місці виконання робіт, оплати послуг та інших платежів - отримати ордер (додається).

4. Технічні умови повинні містити дані про порядок проведення робіт, термін їх виконання, вимоги щодо забезпечення безпеки руху, відновлення нормального функціонування дорожнього об'єкта та інше за необхідністю, що визначається власником дороги і Державтоінспекцією.

5. При проведенні робіт у смузі відчуження автомобільної дороги сторонніми організаціями (виконавцями), які не входять до складу Укравтодору, обладнання ділянки дороги технічними засобами згідно наведеної в ордері схеми організації дорожнього руху, експлуатаційне утримання дороги, у тому числі тимчасових засобів регулювання руху, відновлення нормальних безпечних умов руху здійснюється дорожньо-експлуатаційною організацією, що обслуговує цю дорогу, за рахунок виконавця робіт.

6. При проведенні робіт у смузі відчуження автомобільної дороги спеціалізованими дорожніми організаціями Укравтодору, що не обслуговують цю дорогу, експлуатаційне утримання дороги, обладнання ділянки технічними засобами згідно наведеної в ордері схеми організації дорожнього руху, їх утримання може здійснюватися цими організаціями. При цьому ордер на право виконання робіт є документом, що делегує цим організаціям право на експлуатаційне утримання доріг і покладає на посадових осіб цієї організації обов'язки у відповідності до ст. 12 Закону України "Про дорожній рух", про що у ордері робиться відповідний запис. Після закінчення робіт, виконавець повинен привести ділянку у безпечний для руху стан та невідкладно передати її по акту дорожньо-експлуатаційній організації, що обслуговує дорогу, для подальшого утримання.

При проведенні робіт по будівництву, реконструкції, ремонту і утриманню доріг виробничими підрозділами облавтодорів і упрдорів, за якими закріплені дороги, повинні бути виконані вимоги "Інструкції по забезпеченню безпеки дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт". Ордери в цьому випадку не видаються.

7. Роботи згідно ордера можуть бути розпочаті лише при умові завчасного обладнання ділянки дороги технічними засобами згідно наведеної в ордері схеми організації дорожнього руху при дотриманні вимог технічних умов, проектної документації, Правил дорожнього руху. Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони198-94-п, Закону України "Про дорожній рух"3353-12.

8. При встановленні факту проведення робіт у смузі відчуження автомобільної дороги без ордера, дорожньо-експлуатаційна організація вживає термінові заходи щодо обладнання своїми силами ділянки дороги технічними засобами регулювання руху згідно Інструкції по забезпеченню безпеки дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт на автомобільних дорогах, стандартів, Правил дорожнього руху, Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони198-94-п, після чого повідомляє про це Державтоінспекцію для вжиття заходів адміністративного впливу до винних осіб. Відшкодування збитків за обладнання ділянки дороги технічними засобами регулювання руху, ремонт покриття, проведення інших робіт по відновленню нормальних умов руху здійснюється за рахунок виконавця робіт у порядку судового діловодства.

9. Контроль за проведенням робіт у межах відчуження автомобільної дороги, якістю їх проведення здійснюють посадові особи дорожньо-експлуатаційної організації та Державтоінспекції.

В разі невиконання вимог проектної документації, ордера, технічних умов, що може привести до небезпеки дорожнього руху, або до аварійної ситуації власник дороги або Державтоінспекція мають право припинити ведення робіт.

 


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  3. III. Виконання бюджету
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. IV. Відмінність злочинів від інших правопорушень
  7. The peace – порядок
  8. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  9. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  10. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  11. V. Класифікація і внесення поправок
  12. А. Правобережну Україну.




Переглядів: 1085

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ В МІСЦЯХ ПРОВЕДЕННЯ ДОРОЖНІХ РОБІТ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.