МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Особливості оцінки конкурентоспроможності ППКонкурентоспроможність потенціалу підприємства – це комплексна порівняльна характеристика, що відображає рівень переваги показників і можливостей підприємства, які визначають його успіх на певному ринку в порівнянні з підприємствами-конкурентами. Особливості конкурентоспроможності потенціалу підприємства: 1. Конкурентоспроможність не є внутрішньою чи природною якістю підприємства, вона проявляється і може бути оцінена при наявності реальних чи потенційних конкурентів. 2. Конкурентоспроможність підприємства – це відносне поняття, має різний рівень стосовно різних конкурентів. 3. Конкурентоспроможність потенціалу підприємства визначається продуктивністю, залучених до процесу виробництва ресурсів. 4. Рівень конкурентоспроможності потенціалу підприємства залежить від рівня конкурентоспроможності його складових, передусім продукції і від галузі. Розрізняють методологічні підходи до оцінки конкурентоспроможності потенціалу підприємства: 1. Конкурентоспроможність підприємства залежить від конкурентоспроможності продукції (товару). 2. заснований на теорії ефективної конкуренції – найбільш конкурентоспроможним є підприємство, на якому найкращим чином організована робота всіх служб і підрозділів. Для комплексної оцінки конкурентоспроможності потенціалу підприємства використовують наступні показники та поділяють їх на 3 групи: 1. Показники, що характеризують ефективність виробничо-збутової діяльності: 1.1.Відношення чистого прибутку до чистих продаж; 1.2.Відношення чистого прибутку до чистої вартості матеріальних активів; 1.3.Відношення чистого прибутку до чистого оборотного капіталу. 2. Показники, що характеризують ефективність оборотного капіталу: 2.1.Відношення чистих продаж до чистої вартості матеріальних активів; 2.2.Відношення чистих продаж до чистого оборотного капіталу; 2.3.Відношення чистих продаж до матеріально-виробничих запасів. 3. Показники, що характеризують ефективність використання матеріальних активів і ліквідність підприємства: 3.1.Співвідношення оборотного капіталу і поточного боргу; 3.2.Співвідношення поточного боргу і матеріальних активів; 3.3.Співвідношення загального боргу і матеріальних активів; 3.4.Співвідношення поточного боргу і матеріально-виробничих запасів. Важливе значення має аналіз витрат обігу, який здійснюється шляхом співвідношення збутових витрат і розмірів прибутку. Кожен з цих показників має різний ступінь важливості.
Читайте також:
|
||||||||
|