МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Коефіцієнт результативності роботи
,
де Rc – сумарні затрати закінчених робіт, прийнятих (рекомендованих) для освоєння в серійному виробництві; Q – фактичні затрати на НДДКР за і-тий рік; N – число років аналізованого періоду; Н1 – незавершене виробництво на початок періоду аналізу у вартісному виразі; Н2 – те ж на кінець періоду аналізу.
До цих показників ще включають: Індекс рентабельності (ІR)– відношення приведених доходів до наведених на цю ж дату інноваційних витрат:
,
де Дj – доход у періоді j; Кt – розмір інвестицій у періоді t.
Індекс рентабельності тісно пов'язаний з інтегральним ефектом. Якщо інтегральний ефект Еінт позитивний, то індекс рентабельності IR>1 і навпаки. При IR>1 інноваційний проект вважають економічно ефективним. У протилежному випадку (IR<1) – неефективним.
Період окупності То
,
де К – первісні інвестиції в інновації; Д – щорічні грошові.
Після виконання наведених вище розрахунків аналізують ефективність. Метою аналізу (аудиту) ефективності інноваційної діяльності організації є вивчення її механізму і визначення віддачі інвестицій. Із цієї мети випливає наступний напрямок аналізу: · обґрунтованості ідеї і структури проблеми; · раціональності структури організації; · професіоналізму керівника організації, керівників інноваційних проектів, їх команд; · правової обґрунтованості проектів і державної підтримки інноваційної діяльності; · фінансового і матеріально-технічного забезпечення організації; · якості інформаційного забезпечення організації; · сукупності застосованих при проектуванні наукових підходів і сучасних методів менеджменту; · використання конкурентних переваг організації; · структури портфелів новацій і інновацій (купівельні новації, новації для впровадження в організації, новації для накопичення, новації власного розроблення, новації для продажу); · якості експертизи проектів; · якості розрахунків показників ефективності інноваційної діяльності організації; · системи мотивації інноваційної діяльності. Аналіз ефективності інноваційної діяльності організації необхідно здійснювати з дотриманням наступних принципів: · діалектики (системний підхід, динамічний підхід, принцип прояву необхідності і випадковості, принцип єдності й боротьби протилежностей, принцип переходу кількості в якість і якості в нову кількість, принцип "заперечення заперечення"); · єдності аналізу і синтезу; · ранжирування; · забезпечення співставності альтернативних варіантів; · оперативності; · кількісної визначеності та ін. Упровадження новацій може дати чотири види ефекту (рис. 10.2): · економічний; · науково-технічний; · соціальний; · екологічний.
Рис. 10.2 Види ефекту від упровадження новацій Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|