МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
D) ноу-хау.D) поєднання широкого кола видів діяльності. 87. Виберіть правильне трактування поняття інкубатора: a) структура науково-технічної сфери, що спеціалізується на створенні сприятливих умов діяльності інноваційних фірм; b) нове технічне рішення, яке можна застосувати в промисловості; c) сукупність базових нововведень, які визначають технологічний устрій; d) поєднання широкого кола видів діяльності. 88. Виберіть правильне трактування поняття кластеру технологій: a) структура науково-технічної сфери, що спеціалізується на створенні сприятливих умов діяльності інноваційних фірм; b) нове технічне рішення, яке можна застосувати в промисловості; c) сукупність базових нововведень, які визначають технологічний устрій; d) поєднання широкого кола видів діяльності. 89. Доведене і зафіксоване в статистиці періодичне повторення економічних, технологічних і соціальних ситуацій через 50-60 років отримали назву: a) цикли Шумпетера; b) цикли Ковальова; c) цикли Менша - Фрімена; d) цикли Кондратьєва. 90. Вид інновацій це: a) сукупність інновацій, що характеризують розвиток інноваційної організації; b) сукупність інновацій, згрупованих за фінансовими ознаками; c) сукупність інновацій, згрупованих за галузевою ознакою; d) сукупність інновацій, згрупованих за певними ознаками. 91. Чим відрізняється винахід від відкриття?: a) цілеспрямованістю пошуку нового; b) непередбачуваністю результатів; c) використанням різних підходів; d) чисельністю дослідників. 92. Глобальні нововведення – це: a) нововведення, які ведуть до зміни сукупного попиту; b) нововведення, які характеризують зміни у формі власності підприємства; c) нововведення, які забезпечують суттєві позитивні зрушення в економічних і соціальних процесах; d) нововведення, що ведуть до підвищення продуктивності праці на окремо взятому підприємстві. 93. Науково-технічний результат, що навмисне не патентують з метою випередження конкурентів має назву: a) метатехнологія; b) реновація; c) інжиніринг; 94. За видом ефекту, отриманого в результаті впровадження, інновації класифікують на: a) ефективні, неефективні; b) науково-технічні, економічні, соціальні; екологічні; інтегральні; c) високі, низькі, стабільні; d) швидкі, уповільнені, наростаючі, рівномірні, стрибкоподібні. 95. П’ять різновидів нововведень за Й.А.Шумпетером складають: a) застосування нових матеріалів, комплектуючих, джерел енергії, верстатів, технологій; b) застосування, створення нових товарів, способів виробництва, ринків збуту, джерел сировини та енергії, принципів організації діяльності; c) застосування нових відкриттів, винаходів, ноу-хау, товарів, послуг; d) аналіз, прогнозування, організація, контроль, керівництво. 96. Класифікація інновацій за технологічними параметрами включає: a) продуктові, процесні; b) технологічні, виробничі, екологічні; c) управлінські, виробничі, торгові, економічні; d) наукові, технічні, технологічні, конструкторські, виробничі. 97. Класифікація інновацій за сферою діяльності включає: a) на "вході" виробництва, на "виході" виробництва; b) наукові, технічні, конструкторські, виробничі, інформаційні; c) технологічні, виробничі, економічні, торгові, соціальні, в галузі управління; d) управлінські, організаційні, соціальні, промислові. 98. Класифікація інновацій за ефективністю включає: a) високі, низькі, стабільні; b) рівномірні, слабкі, масові; c) економічні, соціальні, екологічні, інтегральні; d) наукові, технічні, технологічні, конструкторські, виробничі. 99. Високі технології – це ті: a) які побудовані на винаходах і ноу-хау; b) які стануть визначальними в постіндустріальному суспільстві; c) що застосовуються в більшості галузей; d) що дають максимальний економічний ефект. 100. Сукупність процесів, що відбуваються на підприємстві можна умовно поділити на дві групи: a) виробничі, управлінські; b) традиційні, інноваційні; c) виробничі, збутові; d) усі відповіді вірні. 101. Інноваційний процес – це: a) процес створення і комерціалізації продуктів інтелектуальної праці; b) результат науково-дослідних або дослідно-конструкторських розроблень; c) сукупність форм і методів управління процесами створення та впровадження новацій; d) усі відповіді вірні. 102. Технічні інноваційні процеси проявляються у вигляді: e) впровадження методів і форм організації діяльності підприємства; f) освоєння випуску нових товарів, технологій їх виготовлення, засобів виробництва; g) стимулювання творчої діяльності, поліпшення умов праці; h) реалізацій функцій прогнозування і планування. 103. Різні форми активізації людського чинника (професійна підготовка, стимулювання творчої діяльності та ін.) відноситься до: e) організаційних інноваційних процесів; f) економічних інноваційних процесів; g) соціальних інноваційних процесів; h) технічних інноваційних процесів. 104. Реалізація функцій прогнозування, планування, ціноутворення, оплати праці характерна інноваційним процесам: e) технічним; f) організаційним; g) соціальним; h) економічним. 105. Виберіть найбільш правильне продовження твердження: "Глобальні інноваційні процеси ведуть до...": e) революційних перетворень у сфері діяльності підприємства; f) кардинального підвищення організаційно-технічного рівня виробництва; g) зміни у формі власності підприємства; h) зміни сукупного попиту. 106. Проста ланцюгова модель інноваційного процесу передбачає етапи: e) нові наукові знання, технологічні розроблення, виробництво, економічне зростання; f) дослідження, розроблення, маркетинг, збут; g) фундаментальні дослідження, прикладні дослідження, дослідне виробництво, підготовка виробництва, виробництво, збут; h) розроблення, виробництво, маркетинг, збут. 107. Кібернетична модель інноваційного процесу запропонована: a) Й.А.Шумпетером; b) М.Д.Кондратьєвим; c) Б.Санто; d) Я. Ван Дейком. 108. Фундаментальнідослідження, прикладні дослідження, дослідне виробництво, підготовка виробництва, виробництво, збут створюють: e) кібернетичну модель інноваційного процесу; f) просту ланцюгову модель інноваційного процесу; g) функціональну послідовність інноваційного процесу; h) кругову модель інноваційного процесу. 109. Ініціація в інноваційному процесі означає діяльність, що: i) вивчає попит на новий продукт; j) передбачає заходи по рекламі інновації; k) направлена на захват нових ринків збуту; l) полягає у виборі мети інновації, пошуку ідеї. 110. Комплекс заходів, які направлені на реалізацію інновацій, носять назву: e) просування інновації; f) дифузії інновації; g) маркетингові дослідження; h) ініціація інновації. 111. Вірний/невірний даний вираз: "Дифузія інновацій – це розподіл вкладень капіталу в інновації різних видів"? c) вірний; Читайте також:
|
||||||||
|