Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 7. Інформаційне забезпечення наукової роботи

Література

Контрольні питання

 

  1. Дайте визначення наукової організації праці, які її елементи ?
  2. Як би ви розподілили елементи НОП за важливістю (значустістю) в науковому процесі.
  3. Які завдання виконує НОП ?
  4. Чи можливе нормування праці науковців, на основі яких критеріїв це можливо здійснити ?
  5. Які характерні особливі риси носить в собі наукова діяльність ?
  6. Які риси вченого визначають ефективність наукової роботи ? Охарактеризуйте їх суть та індивідуальну вагу в дослідному процесі.
  7. Що являє собою поняття “мозкова атака” ?
  8. Які існують види “мозкових атак” ? В чому їх особливості ?
  9. Як розподіляються учасники “мозкової атаки”?
  10. Які функцї виконують модератори та генератори ?
  11. Які основні принципи організацї праці у науковій діяльності ?
  12. Чи є принципи колективізму та колективності тотожними ? Чому?
  13. Скласти визначення організації будь-якого процесу діяльності і наукової організації її.
  14. В чому різниця між організацією праці і організацією науково-дослідного процесу?
  15. Охарактеризуйте основні принципи організації науково-дослідного процесу.
  16. Назвіть елементи організації науково- дослідного процесу і розкрийте їх зміст.
  17. Розкрийте зміст організації управління науково-дослідним процесом.
  18. В чому суть організації обслуговування науково-дослідного процесу.
  19. Чим вимірюється ефективність наукової праці вченого?
  20. Які фактори впливають на ефективність наукової праці?
  21. У чому полягають особливості творчої праці у дослідженні економіки?
  22. Розкрийте зміст організації праці у наукових дослідженнях.
  23. Які етапи розробки і впровадження планів наукової організації праці у дослідницькій діяльності?
  24. В чому полягає раціональний трудовий режим дослідника?
  25. З чого складається наукова організація робочого місця науковця?
  26. В чому зміст організації праці дослідження за критерієм "рефлекс на час"?
  27. В чому зміст оцінки виконаної дослідної роботи за обсягом?

 

1. Закон України «Про вищу освіту» від 17.01.2002 р., № 2984-ІІІ

2. Закон України «Про наукову і науково-технічну діяльність» від 13.12.1991 р. №1977-ХІІ

3. Постанова Кабінету Міністрів України “Про затвердження Положення про підготовку науково-педагогічних і наукових кадрів” від 1.03.1999 р. №309

4. Білуха М.Т. Основи наукових досліджень: Підручник для студ. екон. спец. вузів. – К.: Вища школа, 1997. – 271 с.

5. Єріна А.М., Захожий В.Б., Єрін Д.Л. Методологія наукових досліджень: Навчальний посібник. – Київ: Центр навчальної літератури, 2004. – 212 с.

6. Шейко В.М., Кушнаренко Н.М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності: Підручник. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: Знання-Прес, 2002. – 295 с.

 

 

 


Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.1 Програмне забезпечення
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  8. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  9. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  10. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  11. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  12. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля




Переглядів: 327

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.