МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Техногенні небезпеки та їх класифікація, номенклатура та одиниці виміру.Ключові поняття План Тема 4. Техногенні небезпеки та їх наслідки Контрольні запитання 1. Які надзвичайні ситуації найчастіше трапляються в Україні? 2. Як поділяються стихійні лиха? 3. Які головні фактори формують рельєф земної поверхні? 4. Назвіть та охарактеризуйте небезпечні гідрологічні процеси? 5. Які причини виникнення лісових пожеж? 6. Які лісові пожежі називають масовими? 7. Як поділяються лісові пожежі? 8. Які види біологічної небезпеки? 9. Що означає поняття «біологічна зброя»? 10. Що розуміють під поняттям «пандемія»? 11. Які наслідки харчових отруєнь? 12. Що означає поняття «епідемія»? 13. Що означають поняття «епізоотія» і «епіфіотія»?
Література: 1. Техногенні небезпеки та їх класифікація, номенклатура та одиниці виміру. 2. Промислові аварії, катастрофи та їх наслідки. 3. Гідродинамічні об’єкти та причини їх виникнення. 4. Класифікація об’єктів за їх пожежо- та вибухонебезпекою. 5. Класифікація речовин і матеріалів за їх пожежо- та вибухонебезпекою. 6. Основи забезпечення пожежної безпеки підприємств, установ, організацій 7. Джерела радіації та одиниці їх виміру, класифікація радіаційних аварій. 8. Механізм дії іонізуючих випромінювань на тканини організму. 9. Класифікація небезпечних хімічних речовин. 10. Класифікація суб’єктів господарювання й адміністративно-територіальних одиниць за хімічною небезпекою. 11. Організація дозиметричного та хімічного контролю. Техносфера, аварія, катастрофа, промислова аварія, гідротехнічні спорудження, гідродинамічна аварія, наслідки аварій, пожежонебезпечна зона, вибухонебезпечна зона, речовини, матеріали, пожежна безпека, хімічні речовини, техногенні небезпеки, вражаючі фактори, промислові аварії, вибух, джерела радіації, радіаційні аварії, іонізуючі випромінювання, небезпечні хімічні речовини, токсичні аерозолі, хімічно-небезпечні об’єкти, дозиметричний контроль, хімічний контроль.
П’ять тисячоліть тому, коли з’явились перші міські поселення, почала формуватися і техносфера
Справжня техносфера з’явилась в епоху промислової революції, коли пара та електрика дозволили багаторазово розширити технічні можливості людини, давши їй змогу: ● швидко пересуватися по земній поверхні і створювати світове господарство; ● заглибитись у земну кору та океани; ● піднятися в атмосферу; ● створити багато нових речовин.
Аміак – зберігається і транспортується у зрідженому стані. Як рідина він легший за воду, має меншу густину і при виході на повітря утворює слабкий дим. Вогненебезпечний, створює вибухові суміші з повітрям, отруйний. Особливо небезпечний для очей. При великих концентраціях людина непритомніє, при малих - діє збуджуючи. Окрім того викликає задуху і сильний кашель. Хлор – зберігається і транспортують у сталевих балонах або цистернах. У рідкому стані він важчий за воду. При випаровуванні утворює білий туман. Розчиняється у воді, але гірше, ніж аміак.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|