Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні положення про організацію роботи по виконанню державного бюджету за доходами

Взаємодія органів ДКСУ та органів Державної податкової служби України.

Звітність про надходження коштів до державного бюджету.

Доходи бюджету - податкові, неподаткові та інші надходження на безповоротній основі, справляння яких передбачено законодавством України (включаючи трансферти, плату за адміністративні послуги, власні надходження бюджетних установ).

У процесі виконання державного бюджету за доходами:

1. Міністерство фінансів України - здійснює прогнозування та аналіз доходів державного бюджету;

2. Державна казначейська служба України - веде бухгалтерський облік усіх надходжень державного бюджету та за поданням органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, здійснює повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету;

3. Органи, що контролюють справляння надходжень бюджету - забезпечують своєчасне та в повному обсязі надходження до державного бюджету податків і зборів (обов’язкових платежів) та інших доходів відповідно до законодавства;

4. Рада міністрів АР Крим, місцеві державні адміністрації та виконавчі органи міських рад - координують діяльність відповідних органів стягнення щодо виконання визначених для територій показників доходів бюджету.

Податки і збори (обов’язкові платежі) та інші доходи державного бюджету зараховуються безпосередньо на єдиний казначейський рахунок і не можуть акумулюватися на рахунках органів, що контролюють справляння надходжень бюджету (за винятком установ України, які функціонують за кордоном).

Податки і збори (обов’язкові платежі) та інші доходи державного бюджету визнаються зарахованими до державного бюджету з дня зарахування на єдиний казначейський рахунок.

 

Функції органів ДКСУ по виконанню державного бюджету за доходами:

- відкривають рахунки в національній валюті для зарахування до державного бюджету доходів та інших надходжень;

- здійснюють розподіл платежів між загальним та спеціальним фондами державного бюджету, між державним і місцевими бюджетами відповідно до нормативів відрахувань, визначених законодавством, та перераховують за належністю розподілені кошти;

- здійснюють повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету, за поданням органів, що контролюють справляння надходжень бюджету;

- виконують судові рішення про повернення коштів з бюджету;

- проводять відшкодування податку на додану вартість на підставі висновків органів ДПС або судових рішень;

- здійснюють перерахування дотації вирівнювання відповідним місцевим бюджетам;

- ведуть бухгалтерський облік платежів у розрізі кодів бюджетної класифікації;

- складають оперативну, місячну, квартальну та річну звітність про виконання доходів та інших надходжень державного бюджету відповідно до кодів бюджетної класифікації та подають її відповідним органам;

- надають інформацію про виконання доходів та інших надходжень державного бюджету органам, що контролюють справляння надходжень бюджету.

Рахунки для зарахування платежів до державного бюджету відкриваються на балансі Головних управлінь ДКСУ та на центральному рівні ДКСУ. Зазначені рахунки відкриваються у розрізі кодів бюджетної класифікації та територій відповідно до Плану рахунків бухгалтерського обліку виконання державного та місцевих бюджетів.

Платники перераховують платежі до державного бюджету в національній валюті - на бюджетні рахунки для зарахування надходжень, відкриті в органах ДКСУ, за місцезнаходженням (місцем проживання) платника.

Платежі здійснюються платниками у безготівковій або готівковій формі через банки або підприємства поштового зв’язку.

Перерахування на бюджетні рахунки грошових коштів в гривні, сплачених платниками до державного бюджету, здійснюється через СЕП НБУ.

Платежі до державного бюджету в іноземній валютіперераховуютьсяплатниками:

- на валютні рахунки ДКСУ, відкриті в НБУ, за балансовим рахунком 3513 «Кошти Державного казначейства України» Плану рахунків бухгалтерського обліку НБУ;

- на валютні рахунки ДКСУ, відкриті в інших банках, за балансовим рахунком 2513 «Кошти Державного казначейства України»Плану рахунків бухгалтерського обліку банків України.

Щоденно, на підставі виписок, отриманих з банків, ДКСУ відображає в обліку виконання державного бюджету гривневий еквівалент надходжень іноземної валюти за попередній операційний день на аналітичних рахунках, відкритих для обліку платежів до бюджету за відповідними балансовими рахунками та кодами бюджетної класифікації.

Гривневий еквівалент валюти розраховується за офіційним курсом гривні до іноземних валют на дату зарахування коштів на валютний рахунок Державної казначейської служби України.

Кошти, отримані закордонними дипломатичними установами за вчинення консульських дій за межами України та інші надходження в іноземній валюті, відображаються ДКСУ в обліку виконання державного бюджету як надходження до загального та спеціального фондів за відповідним кодом класифікації доходів бюджету на підставі відповідних документів МФУ та МЗС.

Послідовність здійснення операцій з обробки платежів, що надійшли до державного бюджету:

- повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету коштів;

- відшкодування платникам ПДВ;

- розподіл платежів між загальним та спеціальним фондами державного бюджету, між державним і місцевими бюджетами відповідно до нормативів відрахувань, визначених законодавством;

- перерахування дотації вирівнювання місцевим бюджетам.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  4. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  5. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  6. III. Виконання бюджету
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  10. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  11. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  12. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру




Переглядів: 868

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Операції за власними надходженнями бюджетних установ. | Операції за надходженнями до загального фонду державного бюджету.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.