Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні засади складання фінансової та бюджетної звітності

Звітність про виконання бюджету - сукупність впорядкованих, взаємопов’язаних показників, які характеризують умови і результати виконання бюджету, ґрунтується на інформації поточного бухгалтерського обліку, тобто на даних і показниках, відображених на рахунках, що зумовлюють її достовірність.

Звітність про виконання державного і місцевих бюджетів та звітність бюджетних установ включає фінансову та бюджетну звітність.

Фінансова звітність складається згідно з національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку.

Бюджетна звітність відображає стан виконання бюджету, містить інформацію в розрізі бюджетної класифікації.

Форми фінансової і бюджетної звітності та порядок їх заповнення встановлюються Міністерством фінансів України.

Зведення, складання та подання звітності про виконання державного та місцевих бюджетів здійснюються Державною казначейською службою України.

Казначейство складає звітність про виконання бюджетів на підставі:

- даних бухгалтерського обліку органів Державної казначейської служби України;

- окремих даних звітів розпорядників (одержувачів) коштів державного бюджету.

Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік, тобто період з 1 січня по 31 грудня.

Місячна і квартальна звітність є проміжною і складається наростаючим підсумком з початку звітного року.

Інформація, що наведена у звітах та примітках до них, повинна бутизрозумілою, доречною, достовірною та порівнянною та повинна сприяти прийняттю правильних економічних рішень шляхом оцінок минулих, теперішніх та майбутніх подій.

За призначенням звітність поділяється на:

- внутрішню звітність (необхідна для планування, оцінки та контролю за щоденними операціями органів фінансової системи);

- зовнішню звітність (складається з метою оцінки минулих та майбутніх результатів виконання державного та місцевих бюджетів).

За обсягом показників розрізняють:

- Первинну звітність складають територіальні органи Державної казначейської служби на основі даних бухгалтерського обліку про виконання бюджетів.

- Зведену (консолідовану) фінансову звітність складає Державна казначейська служба України на підставі даних звітів територіальних органів Державної казначейської служби України.

За терміном складання і подання :

- оперативний звіт - щоденний, тижневий, декадний або звіт за інший період.

- місячний, квартальний, річний звіти.

Дані про виконання бюджету за поточний рік і за попередні періоди слугують базою для складання проекту бюджету наступного року.

Звітність в органах ДКСУ ґрунтуються на таких принципах:

- законність;

- достовірність;

- повнота бухгалтерського обліку;

- дата операції;

- прийнятність вхідного балансу;

- превалювання сутності над формою;

- суттєвість (доречність);

- відкритість;

- сталість;

- правильність;

- обережність;

- незалежність;

- співставність;

- своєчасність;

- безперервність;

- консолідація;

- окреме відображення активів та пасивів.


Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  3. Абсолютні показники фінансової стійкості
  4. Абсолютні показники фінансової стійкості та її типи
  5. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  6. Алгоритм перевірки кошторису бюджетної установи
  7. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  8. Аналіз консолідованої звітності
  9. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  10. Аналіз фінансової незалежності підприємства
  11. Аналіз фінансової стійкості підприємства
  12. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ ПІДПРИЄМСТВА




Переглядів: 1937

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мета і завдання Плану рахунків | Характеристика звітності про виконання Державного бюджету України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.