Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Контрольні запитання

Якість обслуговування

Якість обслуговування (QOS, Quality of Service) визначає кількісні оцінки вірогідності того, що мережа буде передавати певний потік даних між двома вузлами відповідно до потреб застосування або користувача.

Важливі параметри для оцінювання якості обслуговування:

· Пропускна здатність.

· Затримки передачі пакетів.

· Рівень втрат і спотворень пакетів.

Якість обслуговування гарантується для любого потоку даних, тобто для послідовності пакетів, що мають певні загальні ознаки, наприклад адресу вузла-джерела, інформацію, що ідентифікує тип застосування тощо.

До потоків застосовують поняття агрегації та диференціювання. Так, потік даних від одного комп'ютера може бути представлений як сукупність потоків від різних застосувань, а потоки від комп'ютерів одного підприємства агреговані до одного потоку даних абонента певного провайдера послуг.

Механізми підтримки якості обслуговування самі по собі не створюють пропускної здатності. Фактична пропускна здатність каналів зв'язку і транзитного комунікаційного устаткування — це ресурси мережі, що є відправною точкою для роботи механізмів QOS. Механізми QOS лише керують розподілом наявної пропускної здатності відповідно до вимог застосувань і налаштувань мережі. Найочевиднішим способом перерозподілу пропускної здатності мережі є керування чергами пакетів.

Оскільки дані, якими обмінюються два кінцеві вузли, проходять через певну кількість проміжних мережних пристроїв, таких як концентратори, комутатори і маршрутизатори, то підтримка QOS вимагає взаємодії всіх мережних елементів на шляху трафіку, тобто «з-кінця-в-кінець» («end-to-end», «e2e»). Будь-які гарантії QOS настільки відповідають дійсності, наскільки їх забезпечує найбільш «слабкий» елемент в ланцюжку між відправником і одержувачем. Тому, слід чітко розуміти, що підтримка QOS лише в одному мережному пристрої, нехай навіть і магістральному, може лише дещо покращити якість обслуговування або ж зовсім не мати впливу на параметри QOS.

1. Які вимоги є визначальними для підвищення продуктивності мережі?

2. Що вкладається у поняття «прозорість мережі»?

3. Які складові визначають час реакції мережі?

4. За якими часовими критеріями визначають швидкість передачі трафіку?

5. Які вимоги висуваються до хорошої системи керування?

6. Який показник якості мережі залежить від фізичного середовища передачі?

7. Які вимоги висуваються до мережі, що передає мультимедійний трафік?

8. Про що свідчить хороша розширюваність мережі?

9. Що може забезпечити добра масштабованість мережі?

10. Які параметри є важливими для оцінювання якості обслуговування?


Читайте також:

  1. Бесіда за запитаннями.
  2. Відповісти на запитання письмово.
  3. Відповісти на запитання письмово.
  4. Відповісти на запитання письмово.
  5. Відповісти на запитання письмово.
  6. Відповісти на запитання письмово.
  7. Грошові кошти — готівка, кошти на рахунках у банку та депозити до запитання.
  8. Дайте відповіді на контрольні питання
  9. Закриті запитання
  10. Запитання
  11. ЗАПИТАННЯ
  12. ЗАПИТАННЯ




Переглядів: 610

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сумісність | Історія розвитку комп'ютерних мереж

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.